Hakutulokset

  1. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Veera M: Vastauksia kysymyksiisi: Täytyy kertoa hoitohenkilökunnalle, koska mm. luovuttaja naisen iän mukaan lasketaan riski sikiö poikkeavuuksiin rakenneultran yhteydessä. Lapsen pituuskäyrää seurataan neuvolassa ja heillä tulee olla tieto solunluovuttajan tai luovuttajien pituuksista...
  2. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Paulanna Onnittelut tätäkin kautta ihanista pienistä :) Täällä poika kasvaa ja sitä mukaa äidin ahdistus siitä kun poika kasvaa ja vauva vuosi menee aivan liian nopeasti. Ihanasti on tullut uusia odottajia. Toivotan kaikille oikein hyvää odotusaikaa ja nauttikaa, sillä aika kuluu niin äkkiä...
  3. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Vielä lisäys: Oli kiva lukea johkusen kuulumisia. Meillä samanlaista tarttumisen opettelua ja poika keksi lomalla että kun kättä heilauttaa niin saa sellaisen vaunuissa roikkuvan lelun heilumaan ja sitä sitten jaksoikin yhden päivän harjoitella. Kiva myös, että amv kävi palstalla ja jos...
  4. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Sussuanna Onnea tuhannesti! Ihanaa pieni poika sieltä tuli :) Nauti joka hetkestä täysillä. Meidän poika nyt 2,5kk ja tuntuu että aika menee liian nopeasti. Onnea kaikille vaiheisiinne ja hienoa että uusia onnistujia tulee palstalle. Paulannaa saa seuraavaksi jännittää :) Tauku ja poika
  5. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Tulin täältä taustalta huutelemaan noista hankinnoista. Kerron tässä mitä ilman emme olisi tulleet toimeen tätä kuutta viikkoa, jos jotain kiinnostaa. Ykkösjuttu on keinuva sitteri (tätäkään viestiä ei kirjoitettaisi ilman sitä :)). Puklu rättejä meillä ripoteltu joka paikkaan siis erittäin...
  6. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Täytyy täältä taustalta osallistua tuohon tarvike keskusteluun. Reilun 3vkon kokemuksella tästä vauvasta niin sanoisin, että turvakaukalon pussi on ollut nappi hankinta ja vaatteina body+housut olleet kätevimmät. Neuvolassa oli jo 54 pitkä, mutta silti meillä 50cm vaatteet käytössä. Liian isot...
  7. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    elinas sinun kirjoituksesi sai ihan kyyneleet silmiin. Pitkä on ollut teidänkin tie vanhemmiksi. Jaan monet tunnot kanssasi ja monet tunnot täällä monien nega tulosten kanssa. Voi, kun tietäisikin tuleeko se plussa ikinä vai täytyykö aina vaan jatkaa tahkoamista ja rahaa ja hermoja kuluu ja suru...
  8. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Vihdoinkin pääsin koneelle ja kertomaan viime aikaisista tapahtumista :) Meille syntyi sitten poika viime keskiviikkona. Mentiin poli käynnille ja oltiin jo viikoissa 41+2 ja siis tietysti oltiin jo menetetty hermomme ja mies joka on yleensä aika hyvät hermot omaava alkoi olla ihan hiilenä...
  9. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Rudylle ja perheelle ihanaa vauvan tuoksuista aikaa! Täällä edelleen ollaan yhdessä koossa. Eilen polikäynti ja arvio painosta 3800, joten saisi kyllä hiljalleen alkaa poika tulemaan... Oireita lähestyvästä synnytyksestä on vaikka kuinka, mutta toistaiseksi mikään ei ole johtanut tositoimiin...
  10. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Odottakaapas vaan kun pääsette tähän pisteeseen...olo on muuten hippasen kypsä. Mitenköhän rudyllä? Joka yö supistelee kipeästi ja olen aina jo takkia päälle laittamassa kunnes taas plääh supistukset loppuu. Supistukset on olleet todella kipeitä eli ihan oikeaa asiaa on, mutta ei vaan ala...
  11. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Sussuanna päätin kirjautua kirjoittamaan sinulle. Minullahan todettiin radi viikolla 27. Tuntui silloin, että taivas tippui niskaan. Aikaisemmissa raskauksissa ei ole ollut radia. Olin ihan epätoivoinen että mitä voin enää syödä. Miten juhlat? Miten herkut? Oletko käynyt diabeteshoitajalla...
  12. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    johkunen Mahtavat onnittelut sinne kivan kokoisista pojista ja pitkällehän sinä loppuen lopuksi pääsit raskauden kanssa. Ihanaa vauva-arkea teille ja tule kuitenkin kertomaan miten kotiutuminen meni. rudy Me sitten seuraavaksi tai sinä saat kyllä kunnian olla ennen minua :) Viikotkin sinulla...
  13. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    johkunen Hitsi jännittää! Tsemppiä sinne! Oli pakko tulla pikaisesti toivottamaan onnea matkaan johkuselle.. Enemmän höpinää sitten paremmalla ajalla :) Tauku
  14. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Hailaiva Onnittelut hyvistä kuulumisista ja kiva kuulla että kaikki on hyvin teillä :) Synnyttäminen onkin se oma lukunsa näissä raskauksissa. Joka kerta kun olen tullut raskaaksi ja olen innosta hihkunut niin on ollut kuin elokuvissa kun naama on mennyt nutturalle kun yks kaks olen tajunnut et...
  15. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Täällähän sitä ollaan ihan hyvissä voimissa vielä. Hengästyminen vain on super ärsyttävää, kun välillä hengästyy ihan vaan istumisesta (heh). Kuka mahtaa synnyttää ensimmäisenä? Edellisestä vauvasta onkin aikaa. Tein viikonloppuna mökillä hieman ulkohommia ja kas en sitten illalla meinannut...
  16. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Hailaiva Pakko tulla heti ja pikaisesti onnittelemaan. Siis aivan VAU juttu! Miten voikin käydä noin uskomattomasti. Miten täällä onkin NIIN paljon kaksosia. Aika jännä. Toki monelle laitetaan se kaksi alkiota, mutta eihän niistä silti läheskään aina molemmat lähde kehittymään. Täältä nyt sitten...
  17. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    esmilalle: Halusin vastata sinulle tuosta myoomasta, että minulla oli aivan sama juttu. Ensimmäisen kerran joku lääkäri siitä ohimennen mainitsi varmaan 10v sitten ja unohdin koko asian. Sain sen jälkeen lapsen. Nyt sitten kun aloitimme hoidot niin taas yksi lääkäri siitä mainitsi ja kysyin että...
  18. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Paulanna Mulla ollut nenä enemmän tukossa koko raskauden, joten kuuluu varmaan kuvioon. Mua on myös vaivannut viheliäinen yskä koko raskauden. Olen googlettanut siitä ja se on kuulemma raskausvaiva. Nyt on hieman helpompaa, mutta aina kun menen makuulle niin pakko yskästä muutaman kerran...
  19. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Onnea Persikalle ja Hailaivalle ja tervetuloa tänne kirjoittelemaan. Kyllä se aika tuossa alussa matelee, mutta sitten se alkaa laukkaamaan ja aivan yks kaks ja koko se alkuajan epävarmuus jää taaksepäin. Muistan kyllä kun oikein muistelen, kun ei oikein tuntunut missään oli vain ne (kymmenet...
  20. T

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    D-hoitajan luona meni viime perjantaina ihan hyvin ja nyt olen sitten aamu sokereita mittaillut ja kaikki on hyvin eli ei lähellekään raja-arvoja. Saa sitten nähdä kun koko päivän mittaan eli joka ruokailun jälkeen, mutta olen kyllä ollut onnellinen jo näistä että jos nyt sitten kuitenkin...

Yhteistyössä