Hakutulokset

  1. M

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Paljon onnea vauvan saaneet :flower: Kiitos synnytysketomuksista kaikille. Minä luen ne ihan mielelläni. =) Olin yliaikaiskontrollissa tänään ja lauantaina käynnistetään jos ei mitään alkaa tapahtumaan, viikkoja tänään on 41+5.. sitkeä vauva! Kanava oli vielä 1,5 cm ja sormella auki...
  2. M

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Kovasti onnea kaikille vauvaantuneille!! Ihanaa <3 odottajien määrä tosiaan pienenee kovalla vauhdilla! Tässä alkaa jo ottaa päähän, 41+1 ja ei mitään merkkejä että synnytys lähestyisi.. =( Toivon niin että synnytys lähtisi itsestään käyntiin, mutta maanantaina pitää varata aika...
  3. M

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    onnea taas vauvautuneille :flower: täällä ei vaan pysy perässä enään! =) Olin pari päivää pois koneesta, ja onpas täällä paljon luettavaa! M ja pyret 38+4
  4. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    Oilalle voimia.. :hug: anoppini menehtyi 30.12.. sillä oli myös syöpä ja ei jaksanut taistella sitä vastaan enää. =( Elämä on joskus niin epäreilu! Samalla kun suru auttaa meitä ymmärtämään miten onnekkaita me oikeasti ollaan ja pitäisi elää joka päivä kuin se olisi viimeinen, mutta ku sitä...
  5. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    Onnea minä vaan -84 pikkuprinssistä! :heart:
  6. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    Voimia teille Lauwra!! Kaikki menee varmasti hyvin :hug: Täällä on -26 astetta... huhuuu! Ymmärrän hyvin että vauveli viihtyy paremmin masussa tähän vuodenaikaan! :D Mahtavaa päivänjatkoa kaikille mammoille! :) Mimaco85 & pyret 36+1
  7. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    Pink Ihanaaa, paljon onnea teille!! =) :heart:
  8. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    täälläkin jännäillään Pinkin kuulumisia ja seuraataan ahkerasti muittenkin!! Jaksamista ja tsemppiä teille kaikille joille synnytys lähestyy! =) POKS!!! POKS!!! 36+0 :heart:
  9. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    Heipparalla! Viivi76 ja pink89 tsemppiä teille! Jännää!! :heart: Tänään oli neuvolalääkäri, olipas nopea käynti.. ehti tuskin sisään, pöksyt pois sisätutkimus, pöksyt päällä ja siinä oltiin sit valmiina. Ei kyl kestänyt varmaan kun 5 minuuttia. Lääkäri olikin 30 minsa myöhässä niin ehkä...
  10. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    Tervetuloa Pupunen90 =) Milli1988 Edustan ne ruotsinkieliset =) Mutta tämä on ihan hyvä harjoitus mulle kirjoittaa suomeksi! Milli1988 mistä sivusta ostit sun liivit? Itsekin ajattelin tänään että ehkä löytäisin netistä kun en löytänyt kaupassa tänään. Toki jos menen alusvaateliikkeseen...
  11. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    " Mä haaveilen että saisin tuon ryteikön alapäästäni siistittyä. Mutta on vähän tuo pallo tiellä. Hirvee tuhero. Miehelle ehotin että vois mua vähän parturoida, mutta sano vaan että se kyllä synnytykseen kelpaa. Just ja just saan bikinirajat siistittyä..." Pink89, yritin itsekin ajella...
  12. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    On niin kiva lukea mitä kaikki kirjoittavat! Ihan suomenkielen kurssi minulle joka on vaan suomea koulussa oppinut =) Itsekin ajattelin että olisi varmasti hyvä hetki tilata jalkahoito ja kampaaja ennenkuin pienokainen tulee =) MrsR hieno suoritus saada ne karvat ajettu! Kengät ovat jo...
  13. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    Pink89 meilläkin on tyttölupaus ja näen unia poikavauvasta! =) vaikka mulla on ollut tyttöfiilis heti alusta! Monella on jo supistuksia, saa nähdä milloin tulee teille lähtö sairalaan! :heart:
  14. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    Täälläkin on pesty vauvan vaatteita! Meinasin vielä silittää ne vaikka en muuten tykkää vaatteiden silittämisestä! =) Voisitteko hyvät mammat auttaa? Jossain lukee että vauva nukku paremmin unipussissa myös sisällä.. ja ilman tyynyä ja toisessa kirjassa pitää olla tyyny kun vauva on...
  15. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    Heipa hei! Kiitos kaikille osanotosta! Rankka viikko takana, viimeiset päivät töissä ja anopin hautajainen järjestetty ja pidetty. Se oli kaunis päivä mutta toki surullinen, tuntui siltä että kraana jäi auki ja kyyneleet valuivat koko päivän! vasta 54 vuotiaana hänestä tuli enkeli <3...
  16. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *joulukuu*

    ILOISTA JA ONNELLISTA UUTTA VUOTTA KAIKILLE!! Täällä otamme uusi vuosi vastaan ilolla mutta myös suurella surulla. Puolison äiti menehtyi eilen.. :( ei ehtinyt nähdä pienokainen ennen kun hän nukahti. :'( Hän oli pitkään sairastanut syöpää, ja nyt hän ei jaksanut enää.. Jos meidän...
  17. M

    Odottajia Espoosta?

    Muksutar, kirjoitin yksityisviesti sulle =)
  18. M

    Odottajia Espoosta?

    Aika meni niiiiin hitaasti alussa, ja nyt tuskin ehtii laskea viikotkaan! :heart: Kevät on hyvä aika, alkaa nimittäin olla pikku hiljaa hankalaa saada talvitakki päälle!! :whistle: pitää kai hankkia joku isompi kohta.. Me asutaan Latokaskessa, muutimme tänne syksyllä. =) Ja kyllä...
  19. M

    Odottajia Espoosta?

    Moi =) Nå kiva ettei ihan yksin tässä ketjussa tarvii olla =D Masussani on eka asukki :) Laskettu aika on 15.2 niin viikko 30+4 nyt! Lähestyy pikku hiljaa! Mitäs sulla? =) Onko kaikki mennyt hyvin? Missäpäin Espoota asutte? :)
  20. M

    Espoon mammat, LA 2013

    Mukava että pahoinvointi on helpottanut teille! Mulla oli itse pahoinvointi melkein yötäpäivää 4,5 kuukautta.. ihan riittävästi! Onko teillä tieto jo jos tulee tyttö vai poika? Oli kyllä mukava kun se masu alkoi näkyä.. alussa sekä tuntui ja näytti siltä että olin syönyt liikaa jätskiä...

Yhteistyössä