Hakutulokset

  1. W

    Maaliskuiset 2018

    Tais meidän odotus päättyä kemialliseen.. to ku piti menkkojen alkaa, tein todella kirkkaan plussan. Eilen testasin huvikseen uudestaan, niin ihan nega!! Pitihän niitä testejä hakea lisää ja ihan negoja on/ tosi haamuja... vuoto ei oo vielä alkanut, mutta kauheat kivut on, eiköhän ne sieltä...
  2. W

    Maaliskuiset 2018

    Ehkä minäkin uskaltaudun mukaan :) Plussasin jo maanantaina, kun en malttanut odottaa alkaako menkat vai ei :D Nyt mennään viikoilla 4+2 ja la olisi 15.3 <3 Tämä on kolmas pikkuinen meille, isommat on -11 ja -13 syntyneitä. Oikeastaan aika hyvään aikaan tärppäsi, esikoinen lähtee esikouluun...
  3. W

    Elokuu 2017

    Voisko joku huudella kiiltokuvalle facebookkiin että olen laittanut hänelle viestiä :)
  4. W

    Elokuu 2017

    Heippa Ehkä miekin uskallan liittyä jo joukkoon:) Viikko sitten sunnuntaina plussasin. Nyt siis 5+1 ja la olisi 27.8. Tämä tuleva pienokainen on mulle kolmas, miehelle ensimmäinen . Kaksi poikaa löytyy ennestään, 3&5 vuotiaat joten hommaa on kyllä ihan riittävästi :D Facebookin puolelle...
  5. W

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Hengissä ollaan. Menkathan sieltä puski ihan kunnolla enteron kaveriksi. Onneksi molemmista on nyt selvitty :D kädet on kamalan näköiset kun iho vaan kuoriutuu irti. Hyhhyh. Töissä ollut aika kiirusta ja olo aika väsynyt niin ei ole jaksanut kirjoitella. Lukenut olen kyllä teidän juttuja ja...
  6. W

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Täällä ollaan edelleen enteron kourissa, nyt olen minä vuorossa. Vittu mitä paskaa!!! Sormet ja jalat ihan tulessa eikä kävelystä tuu mitään! Menkatki vissiin alkoi, jotai pientä haaleaa näkyi paperissa aamulla! Ei muuta tälläkertaa. Meen takaisin murjottamaam :D
  7. W

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Uskon että nää mun oireet on vaan kuviteltuja :D pahoinvointi ja väsymys johtuu todennäköisesti vaan rankasta työstä, aikaisin heräämisestä ja unen puutteesta :) viimeyönä vanhempi poika piti hereillä vähänväliä, kyseli saako jo katsoa tablettia. Kuumehouruissaan höpötteli. Mut ihmeen pirteä...
  8. W

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Ihanaaa heidip* onnea <3 täällä piinailu jatkuu. Loppuviikosta voi sit testailla ellei täti tule kylään sitä ennen. Meillä on molemmat pojat entero rokossa :( onneksi suht lievä. Pienemmällä näppyjä koko vartalossa, isommalla vain suun ympärillä ja suussa + kova kuume. Huomenna menisivät...
  9. W

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Ihanat menkkakivut alkaa taas puskemaan päälle. Pyh. Viel ois viikko piinailtavana ennenkun uskaltaa testailla ellei vuodot ala sitäennen.. väsymys on ihan jäätävää. Kaks viikkoa oon tehnyt pelkkää kuuden aamua töissä, tämän viikon oon tuurannut he-vi vastaavaa ja sen kyllä huomaa. Töistä...
  10. W

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Heidip* laita piinailijoihin vaan ;) kp vissii 28? Ainakin kierukan kanssa ja nää ekat menkat tuli tasan ajallaan. Toivottavasti ei uusia enää tulisikaan ;) Mä olin kans ihan varma että mun lapsiluku on täynnä. Kaksi täystuhoa riittää, mutta kummasti se mieli vaan muuttuu. Ja täytyyhän sille...
  11. W

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Ehkäpä minäkin uskallan kuumeilevien ketjuun mukaan. Vauvakuume on todella hurja ;) mulla on aikaisemmin pojat -11 sekä -13 ja nyt olisi sitten uusioperhe edessä tämän uuden rakkaan kanssa <3 kierukan poistin tammikuussa, (ehti olla tasan vuoden) jonka jälkeen on yhdet menkat tulleet. Niiden...
  12. W

    Marraskuun masuasukit 2013 *heinäkuussa*

    Heippa Seurailen vielä pari viikkoa tätä kaks+ ketjua ja otamme mukaan facebook ryhmään. Sen jälkeen pistämme ryhmän kiinni. Tämä on siis yhteispäätös, koska todella harva fb:läinen seuraa tätä palstaa ja kuitenkin omilla nimillä kirjoitellaan henkilökohtaisuuksia. Eli nyt jos haluaa liittyä...
  13. W

    Marraskuun masuasukit 2013 *heinäkuussa*

    Hei vaan kaikille Tulee tooosi harvoin täälllä kaks+ enää kirjoiteltua eikä aika oikein meinaa riittää edes selaamaan juttuja. Fb:ssä meillä on tosi kiva ryhmä ja paljon keskustelua ja kaikki haluavat vaan sinne mukaan. Jos viitsitte, niin lihavoikaa täällä jos olette laittaneet minulle viestiä...
  14. W

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Turhake vs ei turhake Meillä todella tarpeellisia oli Sideharsot joita meni päivässä lukuisia, sitterissä, vaunuissa, sängyssä, olalla ymsyms. Poika puklaili paljon. Pinnasänky niskavaivaisena en nuku lapsen vieressä hoitopöytä ihan ehdoton!! siinä kaikki tarvikkeet kädenulottuvilla ja jos...
  15. W

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Joo nyt ois taas fb pyyntöi laitettu :) mä en enää juuri ehdi täällä käydä lukemassa juttuja, ja harvemmin enää edes kirjaudun sisään, niin jos ei pyyntöä ala näkymään niin tääl vois huudella sit isolla niin joku voi vaikka fb:s sit kertoo meille et tääl kaipaillaan sinne :) Miramei...
  16. W

    Oon ihan romahduspisteessä.

    toi masentuneisuushan on ihan vajiksen yksi hyvin voimakas oire, jota ei osata aina yhdistää tohon vaan tyrkytetään masis lääkkeitä. Kyllä se muutamassa viikossa alkaa helpottaa. voimii
  17. W

    Taaperon vaipanvaihdosta kysyisin

    aamuisin ja iltaisin vaipanvaihdon yhteydessä huuhdellaan vedellä. päivisin aika usein vaan vaihdan kuivan vaipan ilman pesuja ellei vaippa ele purskuksiin asti pissassa että koko pehva on märkä. Tottakai kakan jälkee pestää aina :D talkkia en ole koskaan käyttänyt, potalla ei käy. ikää 1v4kk...
  18. W

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    aamulla oli heti 7.45 np-ultra. Siellä kaikki kunnossa<3 paripäivää pienempi oli, mutta la ei tietenkään muuttunut :) 4.5 cm täyttä rakkautta<3 jännitti ihan sairaan paljon, meinasin yrjöö sairaalan eteen, kädet ja jalat tutis ihan hullunaan :D mut nyt se on ohi ja kaikki kunnossa. Niin ja...
  19. W

    Äitiyspoli maksut alaikäiselle

    riippuu näköjään vähän sairaanhoito piiristä. Meillä ei koskaan ole tullut laskuja np tai rakenne ultrasta koska ne kuuluvat raskauden tarkkailuun kuten neuvolakin. Sit kun menet synnyttämään, niin päivä maksu on n.30e luokkaan / vrk.. siitä meil tuli isot laskut, kun olin itse 7vrk...
  20. W

    Toimiiko muille Nordean verkkopankki?

    ei toimi..

Yhteistyössä