Hakutulokset

  1. N

    ^^^ VIIKKO 23 ^^^

    Heippa! Eilen illalla alkoi alavatsakivut. Ne on jatkunut vielä koko tämänkin päivän. Hyvin epämiellyttävät kivut.Häiritsee kokoajan. Saa nähä johtuuko tulevista menkoista vai? Tytöillä ollut tänään aivan kauhea päivä. Eivät tottele mitään ja pienempi vielä huutanut melkein joka asiasta, ja...
  2. N

    Missä vaiheessa rinnat tulleet aroiksi?

    Moi! Ooon itsekin miettinyt tota sukupuolen vaikutusta oireisiin. Voihan se kyllä varmaan vaikuttaa. Jollain mun ystävillä on ollut kyllä 2 ihan samanlaista raskautta ja kumminkin vauvat olivat eri sukupuolta. Et eipä taida noihin löytyy koskaan faktaa tietoa.Harmi!
  3. N

    Missä vaiheessa rinnat tulleet aroiksi?

    Moi! Mulla kaksi tyttöä. Kummassakaan odotuksessa ei rinnat tullet yhtään kipeiksi. Kuppikoko ei muuttunut kuin vasta vauvan synnyttyä kun maito nousi. Mulla alkuraskauksissa on sit ollut sitä vessassa jouksua ahkeraan ja kauheet alavatsa kivut/vihlonnat.
  4. N

    ^^^ VIIKKO 23 ^^^

    Maya2007 tervetuloa vaan mukaan jännäämään kanssamme!
  5. N

    ^^^ VIIKKO 23 ^^^

    Moi! Miikku72: Tosi harmi että tipuit! Miten muilla menee? Mulla ei tänään mitään oireita. Mun edellisissä raskauksissa alkoi jo viikko ovulaatiosta vessassa juoksu ja rintakehän verisuonet tosi tummina esillä ja niitä oli paljon (verekkyyden lisääntymisestä johtuva). Noista oireista...
  6. N

    ^^^ VIIKKO 23 ^^^

    Moi! Tänään ollu tosi heikko olo.Voi tosin johtua kuumuudestakin. Nipistelyä alavatsassa ja pientä menkkajomotusta. Miikku72: onko sulla tullut oireita?Sulla kp jo pitkällä.
  7. N

    ^^^ VIIKKO 23 ^^^

    Moi! Eli minä ja mieheni 30v ja pääkaupunkiseutu. Tytöt siis 4v ja 2v
  8. N

    ^^^ VIIKKO 23 ^^^

    Heippa taas! Kotiuduttu ollaan matkalta. Ja tervetuloa kaikki uudet mukaan munkin puolesta. Kiva kun väki lisääntyy tässä pinossa. Mulla ei oikeen mitään oireita mihinkään suuntaan. Odottelen jos vaik lähipäivänä tulis jotain.
  9. N

    PInoon 76 mammat=)

    Heippa! Täällä myös äiti-76. Kaksi tyttöä, 03 ja 05 syntyneet , pääkaupunkiseutu. Mies on ja kolmannesta haaveillaan. Yritys kova!
  10. N

    ^^^ VIIKKO 23 ^^^

    Moi! Nostelin tässä meidän pinoa. Toivottavasti saadaan mukaan vielä lisää jännääjiä.
  11. N

    ^^^ VIIKKO 23 ^^^

    Moikka! Babygirl: Ikävää et miehes just reisussa pahaan aikaan. Mantelinkukka: Hyvä et täti lähti ja pääsette myös vauhtiin. Tänne ei ihmeempää. Ovulaatio lähestyy, oireita ainakin siihen. Tultiin just katsomasta ystäväni vauvaa (1kk vanha). Voi kun oli ihana! Lädetään matkalle viikoksi la...
  12. N

    ^^^ VIIKKO 23 ^^^

    Sorry! Nyt on kyl teksti heitellyt miten sattuu kun ei ole samalla kohdalla noi päivitys tiedot. Tänään tuntuu mulla menevän kaikki mönkää. joku voi tehdä varmaan siistimmän päivityksen.
  13. N

    ^^^ VIIKKO 23 ^^^

    Kiva saada porukkaa lisää! Päivitin tässä tietojamme: Babygirl........... kp 2/25-26 ..... yk.2 .....3.toiveissa Taika ........... kp 2/30 ..... yk.9 ..... 3.toiveissa Mantelinkukka .. kp 4/27-28 ......yk 5 ..... 3.toiveissa Ninna...
  14. N

    ^^^ VIIKKO 23 ^^^

    Heippa! Taika-79 tervetuloa mukaan. melko samanikäisiä lapsia meillä. Babygirl: Minkä ikäisiä sun lapset on? Täällä alkanu alavatsa jomottaa, ovulaatio lähestyy. Varmaan tossa su-ma olis, veikkaan. Sataa sataa ropisee... ikävää!
  15. N

    ^^^ VIIKKO 23 ^^^

    Moikka! Täällä toiveessa myös kolmas ja yk2 lähti käyntiin viime viikolla. eli 8/29-31. Meillä kaksi ihanaa tyttöä (4v ja 2v) ja suuri toive kolmannesta.
  16. N

    Kuka on paras julkkisäiti mielestäsi?

    \ Olen samaa mieltä. Todella lempeän oloinen äiti. Varmasti ajattelee lastensa parasta. Ja täytyy olla hyvä äiti kun kaksi poikaa on, eikä tyttöjä.
  17. N

    ***Viikon 18 jännääjät***

    Hienoa Haikara, Onnea! Kyllä varmaan plussa pysyy muissakin testeissä ja verikokeessa. Ihanaa kun monet saanut plussia. Ja pudonneille kaikille tsemppiä seuraavaan yritykseen.
  18. N

    ***Viikon 18 jännääjät***

    Moikka! Voi Emoliini, toivottavasti jalka paranee pian et pääset nauttii kesästä sit kunnolla. Freija paljon onnea!!! Mä tipuin tänään. Tuli yllätys pitkä kierto. Yritys jatkuu!!!
  19. N

    ***Viikon 18 jännääjät***

    Moi! Täällä odotellaan ja ihmetellään! Tänäänkin testi neg. Edellisissä raskauksis testit näytti pos. jo kun menkat 1pv:n myöhässä. Eli tuskin on tärpännyt. Ehkä elimistö hakee uutta kiertopituutta. Toivottavasti ei venähdä kovin pitkäksi. Testailen tässä lähipäivinä jälleen jos ei menkkoja kuulu.
  20. N

    ***Viikon 18 jännääjät***

    JA PALJON ONNEA NIISKULLE!!! HIENOA

Yhteistyössä