Hakutulokset

  1. M

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Tervetuloa vaan uusille! :) Tämmösiä pikajuttuja tulin puhelimella vaan kirjottamaan ennen kuin pääsen päikkäreille minimiehen kanssa..:) tänään siis 3. kerran neuvolassa käyty, noiden supistusten takia mulla on nyt ens to ylimääränen lääkärineuvola, jossa katsellaan et eihän oo mitään tehnyt...
  2. M

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Heippa, eilen illalla alkoi alaselkäkipu. En ajatellut sen olevan mitään kummempaa, tai niinkään "kiinnittäny huomiota", mutta koko illan ajan sitä oli. Kävin sitten normaalisti suihkussa ja sen jälkeen vasta tajusin että tää kipuhan tulee aina tietyn väliajoin (5-10min välein) ja samaan aikaan...
  3. M

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Mulle vois päivittää poikalupauksen <3 Mimmau + pikkuveli 20+3 (21+1)
  4. M

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Kiitos Kaisis ja samoin sulle, poikia sitten tulossa kummallekkin!=) Kävin vielä heittää viimeisen masukuvan tuonne alkupuoliskon ketjuun, tuntuu tosissaan hurjalta että sitä ollaan oikeasti yli puolenvälin!
  5. M

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Vielä viimeinen kuva ketjuun, sitten pitää jo siirtyä toiselle puoliskolle!=) (Viikkoja 20+1, ultran mukaan 20+6)
  6. M

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Rakenneultra käytynä ja poikahan sieltä on tulossa! <3 Eli olotila oli oikea - jotenkin sen vaan tiesi että poika sieltä tulee nytkin. :) Kaikki rakenteet olivat kunnossa eikä mitään poikkeamaa. Vastasi muuten nyt melkein viikon isompaa, eli sen mukaan meidän LA oliskin 31.1.. mutta ei...
  7. M

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Viime päivinä on vauva makaillu kyllä niin vatsa etuosassa, että tuntuu vähän inhalta..painaa siis jotenkin huonosti :/ Sitten kun yrittää tökkiä että ymmärtäis siirtyä pikkusen niin ei varmasti! Painaa vaan kahta kovemmin! :D Sain muuten yks päivä videollekin kuvattua muutaman vauvan potkun kun...
  8. M

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Mäkin luulen että meille helmikuisille tulisi vanha pakkaus.. Mulla olis seuraava neuvola 27.9. jolloin tosiaan antavat ne kelan laput, mut en nyt muista et pitikö niitä samantien alkaa laittamaan eteenpäin? Se vaan jäänyt mieleen, ettei paperin lähetyksestä mennyt kauaa pakkauksen saamiseen. :)...
  9. M

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Supistuksista; itse soitin viimeksi kättärille silloin kun tuli tosi kipeitä supistuksia (katsoin vielä kellosta mikä niiden väli oli, taisi olla joku 10min) ja ne oikeasti sattu niin paljon että itkin miehellekkin ettei tää vielä synny. :( ja tuo siis esikoisen aikaan. Vielä (ja toivottavasti...
  10. M

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Tänneppä onkin tullut paljon uusia. :) Tervetuloa vaan! Supisteluista, täällä on nekin alkaneet.. En yhtään aikasemmin ees tajunnut et niitä nämä on! On ollut siis viikon ajan suurinpiirtein, tulevat aina ties milloinkin (en oo osannut yhdistää mihinkään liikuntaan tai syömisen jälkeiseen)...
  11. M

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Eilen otettu, viikkoja tässä 18+1 :)
  12. M

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Huii, enää 16pv rakenneultraan!! :D Huomasin muuten emlu, että meillä on sama laskettu aika sekä ultrakin samana päivänä vielä :) Täällä on vietetty hiljaiseloa kipeilyn vuoksi.. Eilen aamulla herätessä tosi kipeä olo ja ootin vaan että päikkäriaika saapuis.. No, tulihan se mutta arvatkaa vaan...
  13. M

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Heipat! Mä en edelleenkään muista olevani raskaana! Vaikka edelleen ne liikkeet tuntuu (ja vahvistuu), niin silti sitä ei vaan muista. On tää vähän hassua. :) Ja nyt alkoi 18. raskausviikko, tosissaanko sitä ollaan niin "pitkällä"?! Aika menee hurjaa vauhtia eteenpäin. Vakuutuksesta...
  14. M

    Nuoria äitejä seuraksi pääkaupunkiseudulta =)

    Laitoin sulle yksityisviestiä täällä =)
  15. M

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Näin alkuun: tänään on jo 16+0<3 Meilläkin ennen esikoisen syntymää oli jo kaikki hankittuina, joten nyt ei tarvi paljoa hankkia. Mies haluaisi että ostettais tälläkertaa hoitopöytä, jos halvalla löytyy hyvä niin se voidaan kotiuttaa. Ja tietty ne sisarusvaunut täytyy hankkia! Oon miettinyt...
  16. M

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Merile, meillä ainakin tulee olemaan turvaistuin+kaukalo takana, ja mahtuu vielä taakse aikuinenkin istumaan :) oon kerran kaverin autossa istunut juurikin näin, paitsi sillon kummankin lapset istuivat kaukaloissa. Hyvin mahtui itse keskelle.
  17. M

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Lisäsin ekan masukuvan tuonne alkupuoliskon masukuvat -ketjuun :) Muutkin perässä! Sukupuolen kysymisestä.. Ajateltiin että kysytään, pojan aavistelen tämänkin olevan mutta iso ylläri olis jos tyttöä lupailtais! Takkien hankkimisesta, mä taidan tyytyä noihin vanhoihin - mulla on oikeasti...
  18. M

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Tässä olis ensimmäistä kuvaa ketjuun, toista odotan ja viikkoja 15+0 :)
  19. M

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Vatsan kanssa täälläkin välillä näitä ongelmia, ei onneksi pitkäaikaisia. Ja tänään alkoi 16. raskausviikko! Hurjaa olla näin "pitkällä". Päivittäin tuntuu pikkuisia liikkeitä :) esikoisesta ei vielä näihin aikoihin mitään tuntunut, tavallaan helpottavaa kun tietää että kaikki on ok kun tuntee...
  20. M

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Mulla on taaksepäin kallistunut kohtu, mutta siksi varmaan raskaus näkyykin jo kun viime raskaudesta aikaa 1v 7kk, pituutta 163cm ja pienikokoinen oon :) itse oon ajatellut et tää on aika pienehkö vatsa, mutta vkl kävi kaveri kylässä, joka samantien sanoi että vatsa näkyy sitten jo :D Vastasin...

Yhteistyössä