Hakutulokset

  1. L

    Helle voi vissiin aiheuttaa ripulia?

    Tai ei nyt varsinaista ripulia,mutta tuolla 2v7kk pojalla on kakka juossut aika tiuhaan viime päivinä. Tänäänkin varmaan 6x kakkannut löysää. Muutoin on ihan normaali,syö ja juo hyvin. Vissiin runsas nesteiden juominenkin laittaa suolen toimimaan?
  2. L

    Onko leikkikeittiö mukamas vaan tyttöjen juttu??

    Mun kaveri oli sitä mieltä kun sanoin,että olen harkinnut ostavani leikkikeittiön meidän 2v pojalle joululahjaksi :whistle: Eikös sellasella nyt pojatkin tykkää leikkiä? Idea lähti siitä kun poika on tosi usein keittiössä hääräämässä varsinkin kun teen ruokaa. Voisi sitten kokkailla omia...
  3. L

    Mitä "vaiheita" muilla 1.5v menossa??

    Mä nyt laitan tämmösen aloituksen ja kyselen onko muilla yhtään samanlaista kuin meillä...Eli siis pojasta 1.5v kyse. Eli onko muilla ns.pelkotiloja? Vai miten sen nyt sanoisi. Meidän poika pelästyi viime viikolla kovaäänistä hävittäjäkonetta joka lensi kotipihamme yli. Siitä lähtien alkasi...
  4. L

    Muita virkeitä vauvoja?

    Niin elikkäs mun poika on nyt vajaa 5vkoa ja on osoittautunut aikasta virkeäksi tapaukseksi :whistle: Päivät menee niin,että nukkuu tosi lyhyitä pätkiä. Voin pelkästään haaveilla tunninkin päikkäreistä...ulkona saan venytettyä pojan unia niin,että välillä heiluttelen vaunuja. Hienosti nukahtaa...
  5. L

    Hammaslääkäri ja 3.5 vuotias!?

    Teenpä tästä ihan oman aloituksen vaikka mulla on oma aloitus 3.5v uhmasta... Mutta siis miten muiden 3.5v käyttäytyy hammaslääkärissä?? Meillä oli käynti tuossa jokin aika sitten ja herrapa ei suostunut aluksi edes istumaan siinä tuolissa,ei nojaamaan siihen eikä lopulta edes avaamaan...
  6. L

    Ekalla luokalla häirikkö-poika:(

    Elikkäs se mun suurin pelkoni kävi toteen ja pojan luokalla on ns.häirikkö. Poikia on luokalla vain kolme ja yksi näistä pojista käyttäytyy häiritsevästi. Poikani kertoi tänään,että tämä häirikkö oli potkaissut mun poikaa,yrittänyt pudottaa kiipeilytelineeltä,penkonut poikani pulpettia jne :/...
  7. L

    Koululaiset löysivät tänään RUUMIIN...

    Eli tällaista voi todella sattua täällä tuppukylässäkin :o Ruumis löytyi ihan koulun läheisyydestä,jääkiekkokaukalon vierestä. Onneksi nuo ekaluokkalaiset eivät sentään löytöä tehneet :(
  8. L

    Kiltistä lapsesta riiviöksi? Kyse 3.5 vuotiaasta!

    Mä toivon todella että tämä olisi vain jokin ohimenevä vaihe. Meidän kiltistä pojasta on tullut lyhyessä ajassa oikea riiviö :o Kaikista kamalinta on kun hän kiusaa ekaluokkalaista isoveljeään. Jos veli yrittää keskittyä johonkin omaan juttuun niin pikkuriiviö menee ja tekee kaikkensa,ettei...
  9. L

    Onkos täällä jo ruodittu tuo 2kk ikäsen vauvan huostaanotto??

    Äiti ollut kaatokännissä festareilla pienen vauvan kanssa :kieh: Onneksi vauva otettiin tollaselta pois :kieh: :( :o
  10. L

    7 päivän perhehelvetti:(

    http://www.iltalehti.fi/uutiset/200707246389369_uu.shtml :o
  11. L

    Perjantain kunniaksi:Huutiksesta bongattuja:)))

    http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=56750364 Tässäpä kätevä avaimenperä :D Halpa on ja noutokin mahdollinen :laugh: :laugh: Joo kello on jo aika paljon :D :headwall:
  12. L

    Minkä ikäisenä lapsi yksin uimaan?

    Tuli siis ihan tällainen mieleen kun näitä ikäviä tapauksia on tänään ollut. Että kuinka vanhan sitä uskaltaa yksin uimareissulle päästää? Me oltiin juhannuksena uimassa yhdellä syrjäisellä lammella ja siellä oli n.11v poika yksin uimassa. Osasi toki uida,mutta mun mielestä noin nuorta ei...
  13. L

    Kuinka herkästi yksityisellä kerrotaan vauvan sukupuoli?

    En ole menossa sukupuolen selvittämisen takia yksityiselle vaan ihan muista syistä...mutta tokihan olisi milenkiintoista saada tiettä kumpi tulee =) Viikkoja ultrassa 20.
  14. L

    Koska ootte tunteneet liikkeet 3.raskaudessa?

    Mulla siis kolmas raskaus ja huomenna viikkoja 17. Kovin on hiljaista vattassa,ehkä jotain oon tuntenut,mutta en kunnolla. Perjantaina äänet kuunneltu ja kova myllerrys kuului olevan,mutta en vain tunne sitä. Eli onko muita jotka suht myöhään tuntevat liikkeet?
  15. L

    Astman oireita siitepölyistä?

    Mun 3vee poika on siis koivu- ja heinäallergikko. Ja niinkuin tässä ei olisi tarpeeksi,eilen kuului keuhkoista vinkunaa,lääkärin kuuntelemana siis. Takana on yksi hengitystietulehdus ja nytkin on flunssainen ja hengitys tiheää ja ahdasta. Nyt aloitettiin flixotide ja toivotaan,että auttaa. :(...
  16. L

    Osaako eskarilaisenne luistella?

    Tällainen asia on nyt "murehtimisen" aiheena. Poikamme eskariin oli tänään vierailupäivä ja eskareilla oli luistelua ohjelmassa. Kyllä mä tiesin,että meidän poitsu ei luistella osaa vaikka jäällä ollaan kyllä käyty,mutta jotenkin tuli niin paha mieli reppanan puolesta kun muutama osasi jo tosi...
  17. L

    Muilla n.3v takertumisvaihetta äitiin?

    Kai tätä joksikin takertumisvaiheeksi voi sanoa kun vain minä kelpaan joka asian hoitamiseen. Isi ei saa laittaa edes poikaansa sänkyyn :whistle: Kauan aikaa meillä oli isi-vaihde,mutta nyt käskee isin vain pois! Nukahtamisenkin kanssa on alkanut olemaan ongelmia. Esim.eilen illalla laitoin...
  18. L

    Kellään vauvakuumetta-vaikka allergiariski?

    Niin meillähän tuo kuopus sitten oli/on allerginen ja ikää hällä nyt vajaa 3vee. Kummasti vaan se vauvakuume on alkanut nostaa päätään :whistle: Että mistä ihmeestä mä nyt vauvakuumeen oon saanut vaikka nyt elämä on alkanut pikkasen helpottamaan :whistle: Vaikka mä yritän mieleeni palauttaa...
  19. L

    Elämän käännekohta

    Musta tuntuu,että mä elän nyt sellasessa vaiheessa. Mulla kaksi poikaa,eskarilainen ja vajaa 3vee. Miehen kanssa oltu yhdessä yli 7v joista naimisissa 4 vuotta. Oma asunto on ja miehellä vakkarityö. Mä olen tällä hetkellä työtön työnhakija ja yritän kuumeisesti saada työtä,että saatais kunnon...
  20. L

    Nyt on pakko purkautua.

    En edes tiedä mistä aloittaisin. Lyhyesti kai voisin asian ilmaista,että en jaksa enää etsiä ja kokeilla pojalleni sopivaa perusvoidetta. Siis sellaista mistä ei heti päivän-parin sisällä tule ihottumia tai kutinaa. Poika tulee maaliskuussa 3v ja etsintä on jatkunut koko ajan. Tämä tilanne on...

Yhteistyössä