Hakutulokset

  1. Serafinan Äiti

    pitäisi saada pinnasänky rullilla

    Me ostettiin ihan anttilasta neljä kpl huonekalu rullia :) sellaiset vaan alle ei maksanut kun 2 e
  2. Serafinan Äiti

    *TheTammikuu2008*

    Tulin vaan onnittelmaan kaikkia synnyttäneitä ja menossa olevia :flower:
  3. Serafinan Äiti

    **TAMMIKUU2008**joulukuu

    Minultakin onnittelut kaikille vauvan saaneille :flower: Joku kyseli että mistä tuo meidän tyttö tuollaisen nimen sai kun Serafina Evaldine noh se oli ensinäkin miehen päätös :D Serafina oli minun toive raskauden alussa mutta mieheni hyllytti sen saman tien :kieh: Evaldine on miehen...
  4. Serafinan Äiti

    **TAMMIKUU2008**joulukuu

    onnea sofiannalle pojasta :flower:
  5. Serafinan Äiti

    **TAMMIKUU2008**joulukuu

    Kiitos paljon kaikkille onnitteluista :heart: Päästiinkin vasta eilen kotia kun tyttö joutui sittenkin takaisin valoon tiistaina Mutta nyt on aivan mahtava fiilis kun päästiin kotiin :D Tytölle tulee nimeksi Serafina Evaldine ja tämä on isän päätös :) ja nimi sopii oikein hyvin meidän...
  6. Serafinan Äiti

    **TAMMIKUU2008**joulukuu

    Meille syntyi 13.12 pieni tyttö painoa oli 2.775 ja pituutta 45cm :) Kaksi päivää kesti ennen kun tyttö suostui sitten käynnistyksellä tulla.Torstai iltapäivällä tyttö oli tissillä ekaa kertaa ja hän lakkasi hengittämästä mutta onneksi apu oli nopeaan paikalla ja saatiin tyttö...
  7. Serafinan Äiti

    **TAMMIKUU2008**joulukuu

    Moikka vaan taas =) Aattelin nyt tänne ilmoitella että tänään kait on sitten vaavi tulossa tänne loskaiseen joulukuuhun :D Tossa tunti sitten meni lapsi vedet ja kättärille soitin että mitäs tehdään? Vastaus oli vaan että kun vaavi on kiinnittynyt niin ei tarvii pitää kiirettä että menen...
  8. Serafinan Äiti

    **TAMMIKUU2008**joulukuu

    tahtoo äidiksi Varmaankin lapsiveden määrästä johtuu et sf-mitta on niin iso. Mutta kui se osas arvioida vauvan painon jos vettä on paljon, eikös se oo silloin aika hankalaa No en kyllä yhtään tiedä miksi heitti tollaisen arvauksen ?Kysyin siltä lääkäriltä vaan että osaako sanoa mitään...
  9. Serafinan Äiti

    **TAMMIKUU2008**joulukuu

    Heippa hei vaan =) Kokonaisena täällä vielä ollaan alkaa vaan olemaan niin kauhean tukalat olot tän masun kanssa että.Eilen olin vikan kerran neuvola lääkärillä ja kaikki oli ihan ok kohdunkaulaa jäljellä vielläkin se 3 cm sanoi että hiukan on auennut jo sieltä vauvan puolelta En oikein...
  10. Serafinan Äiti

    Katellaanko taas masukuvia?

    Masu päivitystä rv 33+2 :) T:tahoo äidiksi ja vaavi 33+5
  11. Serafinan Äiti

    millä viikolla ootte saaneet sen äippärahalapun kelalle?

    sitten kun raskaus on kestänyt 154 päivää eli 22 raskausviikkoa =)
  12. Serafinan Äiti

    *Tammikuu2008*elokuu

    Niin meillekkin ultraaja sanoi että tytöltä näyttää :D siis tyttö sen pitäisi olla :heart:
  13. Serafinan Äiti

    *Tammikuu2008*elokuu

    Moikka vaan kaikille tasapuolisesti :D Ajattelin minäkin pitkästä aikaa kirjoittaa tänne... Vauvan potkuja olen jo tuntenut joka päivä 24/7 :laugh: tuntuu aivan ihanalta tietää että se tosiaan on siellä. Työt lopetin kovien selkä kipujen takia, maanantaina sain tukiliivin jospa se helpottaisi...
  14. Serafinan Äiti

    Millasia sf-mittoja viikolla 25?

    Mulla on jo 22.5cm ja viikkoja ei ole vasta kun 20+3 :D ja mulla on ainakin kaikki arvot kohillaan ja eilen rakenne ultrassa vauva oli ihan normaali kokoinen :) En vaan kyllä saanut selvyyttä miksi se on mulla niin iso
  15. Serafinan Äiti

    Katellaanko taas masukuvia?

    profiilissa olisi uutta kuvaa rv 20+1 :D
  16. Serafinan Äiti

    *Tammikuu2008*elokuu

    Heippa vaan :) Tänään olin rakenne ultrassa ja kaikki oli hyvin vauva vastasi viikkoja ja muutenkin oli oikein reipas. Kättärillähän ne ei yleensä suostu kertoo sukupuolta mutta tkli ultraaja sitten poikkeusen :D Näin alustavasti meille on tulossa pikkuinen prinsessa :heart:
  17. Serafinan Äiti

    Huutiksesta tietävät huom!

    s-postiin tulee ilmoitus :D
  18. Serafinan Äiti

    Kuinka moni on raskaana?

    mulla on rv 20+1 :D
  19. Serafinan Äiti

    (Tulevia) äitejä Itä-Vantaalta?

    :wave: kukkuu :D
  20. Serafinan Äiti

    (Tulevia) äitejä Itä-Vantaalta?

    minä olen 23 v esikoista odottava tuleva äiti la on kanssa 30.12.07 :D asustelen tässä korson läheisyydessä otappa yhteyttä jos kiinostaa vaikka s-postiin stellaberglund@netti.fi huom muutkin saavat ottaa yhteyttä :)

Yhteistyössä