**TAMMIKUU2008**joulukuu

HeMa05: Mulla on ollut rinnat vähän arat tässä n. viikon ajan, ja yksi ilta kokeilin suihkussa puristaa niistä maitoa, niin tuli muutama tippa..mut ei siis muuten tuu kun kunnolla puristamalla. Enkä oo kehannut kovin paljon puristella, niin ei ainakaan siitä yltyisi maidon tulo.

Mut eikös joillakin tule sitä maitoa jo melkein alkuraskaudesta niin paljon että joutuu liivinsuojuksia vaihtamaan useamman kerran päivän aikana..
 
Ja täällä taas... Sain laitettua hden "ruukuttoman" kukan uuteen ruukkuun ja multaan, ja vessan siivotua. Eli nyt voi hetken lorvia hyvällä omallatunnolla, ennen kun koitan vielä vähän siivoilla. Kahden jälkeen lähdenkin sitte kävelee miestä koirien kanssa vastaan töihin. Päästään sieltä sitte autolla kotiin. Saa nähdä kauanko matkaan nyt menee, normaalisti kävelee helposti puoleen tuntiin, mutta nyt aattelin kyllä varata reilusti enemmän aikaa, kun kävely kummasti hidastunut...

 
Täällähän on vilkasta kui moottoritiellä ruuhka-aikaan... :D
Vai että ei päässyt katja veilä synnytyshommiin. Nyt ku ois menny niin ois vielä jouluksi kerinny kotiin:) Noo, otetaan kaikki nyt joulu rauhassa ja katellaan heti joulun vieton jälkeen..
Täällä kivasto monella jo merkkejä tulevasta, suppailee, laskeutuneet vauvat yms. Mulla "konkarilla" ei sitten mitään, ei yhtää mitää..Maha kasvaa möllöttää etiäpäin ja sf-mitta senkus suurenee. Saas taas nähä millanen möhis tämä on ihan lopussa, ku ei laskeudu kuitenkaa.

Meilläki on lapsenlikka hälytysvalmiudessa. Mun sisko asuu tuossa ihan lähellä (kotona vielä) niin jos ei kiirusta ole niin se tulee itekseen tänne taikka se haetaan/vanhemmat tuo. Mut jos kiirus tulee niin varmaa minä menen edeltä sairaalaan kunnes siskoni on tullut tänne, niin mies tulee perässä. Mutta jotenkin en usko että ois niin erilainen ku aikasemminkaan. Tietty ois kiva jos itekseen käynnistyis ja sais olla ja koittaa rentoutua kotona mahollisimman pitkään. Sairaalassa on niin tylsää ja ahistavaakin ku paljon vieraita ihmisiä eikä kunnolla paikkaa missä sitten rauhottua ja rentoutua (siis jos osastolle joudutaan käynnistykseen) Mieskään ei siellä koko aikaa voi olla. Viimeksi siellä vierähti se pari vrk.
Mutta nyt pitänee kai mennä tekemään joulun ajan ruokasuunnitelmia ja sen pohjalta sitten ostoslistaa, jos sitä tänään menis ne tekemään. Huomenissa sais alkaa jo rauhottumaan jouluun (jos hyvällä lykyllä ei tarvis lähtee yhtää mihinkään) Se nyt tietty edellyttää että saatais vielä pari lahjaa nyt päätettyä loppuun sekä hankittua ne. Oishan tuota vielä sitten ohjelmassa noita pakettien vientejä, mut ne kerkiää viikonloppunakin sitten..

Nyt ei muuta ku odotellaan ja kahtellaan rauhassa kuka lähtee seuraavana synnärille..Minä se en ainkaa ole :/

Saaru ja Aattomiäs, enää 8pvä (+2vko)
 
Niin tässä nyt sitte kävi että mä joudun huomenna tyksiin... Maksa arvot ilmeisesti koholla ja neuvolatäti mulle soitti tossa puol yhdeltä, (mies oli jo toisella jalalla töihin menossa, mutta jäi vielä kuuntelemaan mitä se sanoo), että nyt pitää lähteä tyksiin... ja minä siinä että mitä, hetikö... :eek: Ni tää oli,että ei hän tiedä, mutta että ne arvot oli koholla ja hän ei saa tyksistä ketään kiinni ja nyt lapset sitte jollekki ja menoks... ja mä olin että ei se nyt oikeen onnistu yhtäkkiä :eek: Ja että justiinhan mä siellä olin...

No sitte tää lupas koittaa vielä tyksistä jotakuta kiinni ja minä jäin sydän kurkussa oottamaan ja mies siinä edelleen toinen jalka ovensuussa jäi oottamaan että missä mennään... :whistle:

No sitte täti soittaa,että no niin, huomenna näytille tyksiin,että ei ollukkaan niin hengenhätä kun hän luuli... (Siinä vaiheessa teki mieli käydä vähän rutistamassa tätiä nenästä...)Mut että näytillä käy ennen joulua ja jotain hoito-ohjetta ja mitä se sitten tarkottaakaan käytännössä??? Oisko jollain antaa selventävää tietoa?Että mitä siellä oikeesti tehään?? Otetaanko jotain verinäytettä tms?

No sinne matkaan aamulla bussilla ja toivon mukaan tuun kotiin niin että mies pääsis vielä huomiseksi töihin... Joutuu muuten omaa lomaa pitämään ja tekemään ne kaikki takasin :| :|

No ni, ei mulla muuta... Tsemppiä kaikille =)

Nii joo Saapis ja tiitiäinen 37+5
 
saapasjalkakissa: justiin ite kävin tänä aamuna maksa-arvo kontrollissa. Mulla otetaan niitä arvoja, eli asat ja alat, kerran viikkossa ja sappihappo joka toinen viikko, siihen pitää olla 12 tuntia syömättä ennen verikoetta. Ei kai siinä muuta "hätää" ole, mutta jos ne sappihapot nousee yli sen sallitun 6:en tai jos KUTITTAA niin pitää sitten heti ilmottaa. Vauvalla ei hengenhätää maksa-arvojen suhteen ole, mutta tarkkailevat kuitenkin, ettei tule raskausmyrkytystä tmv. Siis ole huoleti vaan! Tämä maksa-arvo juttu on yleisempää kuin luullaan!

 
:LOL: :LOL: Täällä ollaan ihan yhtenä kappaleena. Kampaaja kuulkaa meinasi kuolla nauruun kun sanoin, että voi olla että joudun lähtemään kesken kaiken synnärille. Lupasi lähteä mukaan että saadaan värit pestyä pois. Olisin kyllä ollut tosi näky kun laitettiin vaan juuriin väri ja sitten folioilla raitoja. Tukka törrötti pystyssä kuin jollain just heränneellä.

Mutta supistelee kuulkaa edelleen ihan mukavasti. Istuminenkaan ei ole maailman kivointa hommaa, kun tuntuu et haarovälissä joku törkkii jollain välineellä. Ihan kuin siellä joku törkkisi :LOL: :LOL: Luulen vaan.

Anoppi lähti kotiin, luulin et se ois pidempään ja mennyt pojan kanssa pihalle, mutta luulo ei taida olla tiedon väärtti. Joten nyt mä sitten itse lähden potkimaan palloa kohta tuonne pihalle. No eihän sitä tiedä jos se vaikka auttais näihin supistuksiin.

Saaru; kyllä sä ennen mua kuitenkin laitokselta kotiin pääset. Turha pelätä, mä olen se viimeinen. Voitaskin laittaa vedonlyönti, että kuka tammikuisista kotiutuu viimeisenä :LOL: :LOL:

Mutta nyt mä paukasen itseni tuonne sohvalle kastsomaan hetkeksi Autot-elokuvaa ja sitten pihalle palloa potkimaan.

Nuuskis ja Irmeli
 
Ei ois yhtään ylimäärästä aikaa muuten lorvia täällä.... :kieh:

Vitsit, en tiedä onko muilla sama "ongelma", mutta nää joulukuut on aika rahaa vieviä kuukausia :) Onneksi huomenna tulee lapsilisä... Meillä se ainakin menee suoraan käyttöön, ei olla niitä onnellisia, jotka sen pystyisivät säästämään. Hirveesti hommattavaa ja tili uhkaavasti vähenee.

Imuroin (!!!) olohuoneen lajittelin pyykkiä ja tyhjensin tiskikoneen... Oon ansaitulla tauolla... :D

Eih... nyt pois täältä.

johnu

P.S. Käykö kenellekään muulle niin, että kun joku kysyy raskauden kestoa niin kestää KAUAN ennenkuin sen saa laskettua. Multa kysy hoitaja tänään, että millä raskausviikolla olen viimeksi käynyt verikokeessa ja mää sanoin etten tiedä.... hoitaja vähän ihmetteli. No helkkari!!! On tässä muutakin, näin neljä päivää ennen joulua, kuin raskausviikot.. :LOL: vitsivitsi..
 
Täällä myös kampaajalla käyty, on se vaan mukavaa kun on taas tukka kuosissa ja lauantaina onkin meillä sitten ne synttärijuhlat, hiukan alkaa jo jännittämään mitenkäs siellä koko päivän jaksaa olla... no onneksi kukaan ei kiellä lähtemästä kotiin, toivottavasti... :eek:

Multa ei ole noista raskausviikoista kysytty kauheasti, mutta sittenpä on ollut vaikeeta kun joku kyselee monennellako kuulla olet... sormet apuun ja laskemaan...

Täällä masu voi edelleen hyvin ja kauheaa potkimista pidetään. Rauhallista lasta täältä ei ainakaan tunnu tulevan, varmaan pikku vipeltäjä, jonka perässä saa jatkuvasti juosta. Nyt vissiin mullakin on sitten jonkin verran alkanut noita liitoskipuja tulemaan, aiemmin niitä kun ei tuntunut ollenkaan. Nyt välillä tuntuu siltä kuin sukkapuikolla tökittäisi ja alapäästä välillä vihlaisee oikeen kunnolla.

Rv 35
 
Täällä taas :wave:
Miksei me varattu kaikki samaan aikaan kampaajaa, ois ollu näky kun vierekkäin ois siinä oltu värit päässä, välillä noustu jalotteleen ja sit pidellään mahaa kun supistaa jne :LOL:

Mulla on tänään hirveesti tullu noita nivuspistoja, siis vähän väliä oikein pelästyy ja kiljasee ja sit se on ohi, erittäin ikäviä.

Maidosta, niin mulla tulee vähän väliä. Yöpaita on monesti märkä, ja tänään sitä oi kuivunut tuohon rinnalle myös.

Multa on kans joskus kyselty että milläs kuulla olet, oon vaan sanonu aina et sillä viikolla laske siitä :D

:wave: täällä kanssa yksi jolla rahat aina loppu joulukuussa. Tulee aina kauhee laskurysä (tiedän siihen pitäs jo osata varautua..) sit lahjat ja herkut ja ajeltua tulee enemmän ni bensat jne..

Mitäs sitä sitten tekis, yhen pyykkikoneellisen tossa pyöräytin, ei muuta tänään..

Cattie taas..
 
Täällä taas..

Saapis no jospa huomenna saisit lisää selvyyttä noihin arvoihin. Ja sitten saahaankin jännätä sun puolesta että josko sulle avautuis huomenissa jo synnärinovi. :heart:

Nuuskis nii katellaan, niin kaikki muut menee ja tulee vaikka meillä ensimmäisten joukossa laskettu aika, me muhitaan ja odotellaan. Sulla kuites sentään kuulostaa lupaavilta noi supparit, mulla ku ei mitää merkkejä ole..*huoh* Sullakiko oli edellinen käynnistetty? (muistanko oikein?) Millä viikoilla ja päivillä syntyi? Mulla edellinen syntyi 42+6 |O

Täälläki kaaos taas vallitsee:) mutta jos huomenna tekis sen kunnon joulusiivouksen, hissukseen aloittelin ku mies on vielä töissä ja tekis sen mitä jakseleepi, pitäs matot tuulettaa, imuroida, luututa, veskit pestä yms. Tälle päivää ois urakkana viedä noi puhtaat ja viikatut vaatteet kylppäristä yläkertaan kaappeihin, tuli hiukan tilaa tuonnekin :) Ja alakerran veskiin pitäs suunnitella joku vauvanhoitopistekin.. mut sen kerkiääpi...Yläkerrassa kuiten on jo.

Joo, meilläki loppu kuusta aina lähtee asuntolainan lyhennykset ja nyt vielä kuukausbudjetti on paljon pienempi mitä aikasemmin. Kotihoidontukea ei enää saa ja autokin vie oman osansa (ku piti se uusi laittaa..) Mutta onneksi nyt hiukan tasapainottaa noi veronpalautukset.

Mutta jatkellaanpa taas vaihteeksi hommia.. Jos sais tuon kauppalistan tehtyy..Pitääkin anopille soitella et mitäs tuotais tullessamme. Mennään sunnuntain koko poppoolla sinne yökyliin.

Saaru ja Aatto

Nii ja Nuuskiksen kanssa voitais lyödä vetoa että kumpi meistä saa ensin vauva syliin..Veikkaa sua :LOL:
 
katjan pikkusella on kova kasvutahti :)

täällä traas vaikeutunu nää yöunet.. on niin hankala nukkuu et viimeyönä tuli joku 3h nukuttu mut aamulla olin pirteempi kun muina enemmän nukuttuina öinä.. :)
tänää oli neuvola ja painoa oli semmonen 800g tullu viikossa lisää :eek: vaikken oo juurikaan herkkuja syöny :/ sit sf oli 32½ et sekin oli 1½cm viikossa kasvanut... ohhoh... vauva siis on tuolla alhaalla eikä kuulemma pää enää oikeen liiku.. jos nyt oon oikein ymmä'rtäny niin se on kohdunkaulan ylpuolella siinä suun yläpuolella... näillä terkkareilla kun on omat nimitykset kaikelle niin ei aina kaikkee ymmärrä.. vauva ei niin paljon liiku mut kyl liikkuu kuitenkin.. tuntuu et kaikki liikkeet vaan sattuu.

tässä muutaman päivän ollu tosi hankalaa ton nukkumisen lisäks kun tuntuu et vauva painaa välillä tonne mun pepun suunnille :/ ja sit selkää jomotta aaaivan kamalasti ja en veikkaisin et tässä on nyt alkanu supistelemaankin.
mut illat on kauheita kun on vaan niin pahaolo ja olla.. ruokakaan ei oikeen masitu.. lämmintä ruokaa ei pysty syömään :headwall:

no toivotaan et tää tästä..

tähti 35+6
 
Täällähän on ollut jänniä hetkiä :)
Koko päivä on mennyt siivotessa ja pakko sanoa ettei ole missään tuntunut :/ Tuntuu hassulta kun vielä kuukausi sitten lääkärit käski lepäilemään yms..ettei synny aikaisin ja nyt voi tehdä mitä vaan millä tahdilla vaan eikä tunnu missään :LOL:
Mutta on se vaan kivaa kun pikku hiljaa saa kaikki remppa tavarat ulos täältä ja tulee siistiä =)

Ai niin onko muilla semmosia vihlasuja kun esim. nousee tuolilta ylös?

Jenni & Hajis 36 + 2
 
pikkuGreippi: Joo, mie mietiskelin että tuskimpa noin paljoa on tullut painoa lisää 9:n päivän aikana, mut arvioitahan ne vaan on =)

JenniS: Missä kohtaa sulla tuntuu ne vihlaisut?

Minäkin aattelin että huomenna päivällä jo pyyhin pölyt, pesen vessan jne.. ja kun mies tulee kotiin, niin se saa tampata matot ja sit imuroidaan&luututaan. Varsinaisesti ei nyt mitään joulusiivouksia harrastella, mutta pitäähän se muutenkin siivota...
 
JenniS: Kyllä on noita vihlasuja kun nousee ylös.. välillä jatketaan vähän matkaa kävelyä aivan kumarassa ku tuntuu pirun ilkeeltä nousta suoraksi saakka...

Ja tosiaan kutinan takiahan minä sinne verikokeisiin meninki... Kun semmosista kohista ku esim housut painaa mahaa, niin kutisee ja kun mulla on tätä talvista vähän kuivaa ihoa ni sitte mä rahnutan itteäni koko ajan käsistä ja selästä ja sitte noi turvotukset jaloissa kutittaa mua kanssa... Eli ilmeisesti on nyt sitte vakavempi homma koska kutittaa?!? mitenkään erityisesti en oo kutissu niin että hermot ois menny, lähinnä semmonen kutittaa, rahnutan ja jonku ajan päästä kutittaa jostain muualta ja rapsautan ja siinä se,että mitenkään hampaat irvessä en oo joutunu itteäni raaputtelemaan?!?

No niin, kyllähän se nyt pisti sitten kutittamaan enemmänkin kun tietää nyt missä syy... mitä enemmän ajattelee kutinoita, ni sitä enemmän kyllä kutittaa... :D
Varsinkin jalkojen kutinat tuntuu olevan enemmän tota turvotuksen "kihelmöintiä" mut pakko nekin on rahnuttaa läpi... Se on aivan sama jos joku alkaa selittämään mulle täistä ja raapii päätään, ni minä raavin mukana... :D

Turvotusta on kyllä kanssa ihan reilusti,että tosiaan saa nähdä mitä huominen tuo tullessaan...
Arvatkaa kukas muuten tuossa juuri käväsi pakkaamassa vauvan kotiintulovaatteet varuiksi kassiin ja kaappiin ja omat kotiintulovermeet kanssa... :whistle: Vielä kun joku kaivaa sitte sen kaukalon tuolta varastosta, miehen hommia... =) minen sinne änkee...
Kohta pitäis alottaa valmistautuminen esikoisen koulun joulujuhliinki... ehkäpä sitte unohtuis kutinatkin hetkeksi... =) Oon vaan huomannu että mitä enemmän keskityn johonkin muuhun, niin en lainkaan "muista" että kutittais jostakin kohdasta... Mä oon kyllä niin tajuttoman hassu tapaus ettei oo tosikaan!

Ai jai.. pikkuGreipilläkin kuulostaa siltä,että vauva alkaa olemaan siellä täydessä valmiusasennossa tullakseen =)

Nuuskikselle varuiksi paljon supistuksia... joskos se siitä :D

Mulla ei oo vauva missään valmiudessa vielä, ylhäällä möllöttää ja potkii ja heiluu minkä ehtii... pää ei ole siis kiinnittyny mihinkään... supistuksia (niistä nyt voi edes puhua kunnon supistuksina) mut jotakuinkin yks tai kaks joka toinen päivä... että tälläviisisti....
:xmas:

Nyt mä meen jatkamaan touhuumista, tuli niin kauhee olo,että kaikki pitää saadakki nyt heti valmiiks jos sit kuitenkaan eivät päästäkkään kotiin... :eek:

Saapasjalkakissa... ja tiitiäinen 37+5
 
Hei mamit!

Yhtenä palana ollaan täälläkin vielä rv 37+6....la 4.1. ja olis aivan kiva jos nyt tulis viim. siihen mennes (ei silti Jouluna)!!! Viimeksi (esikoisen syntymä 9.8.2006) meni niin hermo kun meni viikon yli. Palaan linjoille....

Seinäjoelta siis oon mä :) Palajan....


 
tuntuu että pystytte tosi ajoissa tekemään joulusiivousta.meillä ihan turha luututa tai mitään vielä.kaikki tehdään vasta sunnuntaina.sotkua tulee niin äkkiä kun tuo tyttö täällä häärää..
ihan viimeinen silaus tehdään aattona ennenkuin anoppi ja appiukko tulee :)

mikä ihmeen väsymys mulle on tullut jäädäkseen?koko ajan voisi vaan huilia ja nukkua.hetkittäin pysyy pirteenä ja sit taas |O
 
Hei!

Enpä ole täällä kävässy piiiitkiiin aikoihin... sen verran tuossa vilkaisin että muutamat saaneet jo vauvan -Onneksi olkoon!

Onko täällä ketään jolla vauva ei ole perätilassa eikä raivotarjonnassa vaan on ihan vaakatasossa?? Minun nyytti kun on semmosessa asennossa ollut tosi pitkään ja on edelleen (nyt 35+0). Edelliset lapset mulla oli pää alaspäin ollu tässä vaiheessa jo tosi pitkään... mutta eipä siinä... sektio mulle on tulossa ettei se synnytkseen mun kohdalla vaikuta.. ajattelin vaan että jos täällä muita joilla vauva "hassussa asennossa" että minkälainen on oma vointi..
 
Saaru; joo on edellinen käynnistetty, synty 42+2 ja hätäsektiolla kun sydänäänet romahti. Juu voi olla et me vaan muhitaan ja muut menee ohi.

Nyt mun jalassa roikkuu eräs nuori mies ja haluaa mut leikkimään legoilla.

Palataan, Nuuskis
 
Eilisiä neuvolakuulumisia:

rv 35+5
Paino: +1100g/vk :( (yht. n. 17,5kg)
RR: 130/86 (Nousussa kokoajan..)
HB: 128 (vaik oon raudan syönnin jättäny) :)
Sf: 32,5 (noussu 2,5 kahessa viikossa)
Pissa: +/-
Syke: +140
Liikkeet: ++
RT (kääntynyt :):) )

Joo elikkä mulle sit jo puhuttiin tuosta raskausmyrkytyksestä, et kaikki viittaa siihen.. Et rauhassa nyt vaa pitäs olla ja suklaata kohtuudella jouluna! Saa nähä mite käy.. Viikon päästä sit seuraava neuvola, siel varmaa sit viimein varmistuu tuo et onko se raskausmyrkytystä vai jotai muuta..

Käytiin eilen tutustuu synnytyssairaalaan. Oli mahtava vähä käyä kurkkii mihi sitä joutuu
;) Kieltämättä jo jännittää.. Ja ku tuntuu et mitää ei pysty tekee, niin heti pyörryttää ja rupeaa "pistämään" alamahaan. No kuhan tän vuojen loppuun pysyis sisällä, sit iha sama millo tulee..

Ansku rv 35+6
 
Heips,

Pari päivää poissa ja tekstiä ihan hirmuisesti... :D

Mä jo luulin, että Katja jäi laitokselle, muttei sit ihan vielä. Ja Nuuskiksellakin hyviä suppareita :) Saa nähdä onko seuraava vauvansaaja jompi kumpi teistä vai yllättääkö joku.

Tsemppiä sappivaivoista kärsiville! Ja meille kaikille muille kaikista muista vaivoista kärsiville ;)

Tänään kävin neuvolassa ja siellä tällaista:
rv37+5
paastoverensokeri: 4,8 ok
paino: +0,311kg/vko
RR: 106/70 (mulla nää paineet paranee koko ajan mitä lähemmäs la:ta mennään. Alussa oli 128/91...)
pissa: puhdas
Hb: 126
sf: 38cm
tarjonta: RT
liikkeet ja sykkeet: ++ 132-140

Täällä kans vauva pysyttelee ylhäällä eikä ole lainkaan kiinnostunut kiinnittymään. Th:kin sanoi, että tuskinpa tämä ainakaan kahteen viikkoon syntyy. Mulla on itseasiassa neivolakäyntejäkin varattu jo 3 seuraavaa... Viimeisin 10.1. Sinne en kyllä meinaa mennä vauva mahassa. La siis 5.1. No, jospas tää vauva sitten laskeutuu ja kiinnittyy juuri ennen syntymää. Saarullako se oli samanlainen tilanne, vaikka me ei enää ensisynnyttäjiä ollakaan :) Huomenna sitten Jorviin kuulemaan huima painoarvio... Saa nähdä saanko enää uutta ultra-aikaa. Kakkosesta sain vielä lasketulle ajalle.

Mullakin on vanhemmat (eläkkeellä ) hälytysvalmiudessa, vaikka tuskin tästä minnekään piiiitkään aikaan vielä lähdetään. Ne asuu tossa naapurikaupungissa ja pääsee tähän n. 15 minuutissa, ellei ole ruuhka-aika. Saa nähdä, mihin aikaan tulee lähtö laitokselle. Esikoisesta lähdettiin klo 13, kakkosesta 01. Kun noita lapsenvahteja tarvitaan niin helpompi ois, jos vauva päättäisi syntyä päivällä, mutta sitähän mä en voi päättää :kieh:

Huomenna pitäisi ostaa vielä joulusapuskoita (liekö kaupassa enää mitään jäljellä...) ja piparkakkutalokin pitäisi leipoa. Ja siivota. Ja vaikka mitä muuta miljoona asiaa. Sairaalakassikin mun piti pakata viime viikolla, mutta niinpä tuo on vieläkin kasaamatta. :/

Eipä tässä kai muuta ihmeempää. Maha korvissa on aika tuskaa istua tässä.

Jaksamista!

Jimena 37+5
 
Kiitos paljon kaikkille onnitteluista :heart:
Päästiinkin vasta eilen kotia kun tyttö joutui sittenkin takaisin
valoon tiistaina
Mutta nyt on aivan mahtava fiilis kun päästiin kotiin :D
Tytölle tulee nimeksi Serafina Evaldine ja tämä on isän päätös :) ja nimi sopii oikein hyvin meidän pikkuiselle, laitan profiliin kuvan tytöstä
 
Tahtoo äidiksi Onnittelut vielä kerran! Kauniiin ja hieman erikoisemman nimen saa teidän neiti!

Jokohan Nuuskis on lähtenyt nyyttiään hakemaan? Tuskin viimeisempien joukkoon jäät, minullakin la vasta 13.1.

Katjallakin paikat jo 3 cm auki, voipi tulla lähtö jo piankin, jos vaikka jo jouluna vauvan kanssa kotona??

Sunyko se oli käynyt hammaslääkärissä? Samoin minä viime viikolla ja nyt eilen uudestaan. Nyt onneksi jo helpottaa, puhui jotain juurihoidosta mikä aloitetaan vauvan synnyttyä, hui :$

Tänään siivottiin miehen kanssa monta tuntia ja käytiin vielä kaupoissa. Illan nyt sitten vihlonut kovasti tuonne aivan alas. Tiesikö joku niistä vihlomisista jotain? Eli onko niillä vaikutusta kohdunsuulle, lääkäri kun ei tarkastanut sitä kohdunsuun tilannetta.

Meillä on sovittu anopin kanssa, että voidaan hälyttää yölläkin tytön luokse, päivällä sitten tyttö menee varmaan siskoni luokse. Miehen olisi tarkoitus olla synnytyksessä mukana.

Meillä on nyt vähän surua, kun enoni vaimo kuoli pitkäaikaiseen sairauteen. 29 päivä olisi hautajaiset, mitähän niistäkin tulee. Jotenkin kun vanha ihminen kuolee niin se on vähän lohdullisempaa, mutta tämä oli hieman yli 40 vuotias.. Niin kai se luonto tasoittaa, uusia syntyy ja toisia lähtee.. :/

Tänään tulee muuten tv:stä silminnäkijässä: syntymähumalassa klo 22.35. Pystyyköhän sitä katsomaan..

iita ja nuutti 36+4

 

Yhteistyössä