Hakutulokset

  1. R

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Kai mäki tänne pikkuhiljaa palailen. Eli mut löytää tuolta listasta näköjään 9/15 plussanneena ja 5/16 sain ihanan pojan. :) vauvakuume ei vaan missään kohtaa hellittänyt tai hävinnyt ja nyt haaveissa kakkonen <3 Yritystä ei oo vielä alotettu eikä varmaan ihan just heti alotetakkaan (eikä...
  2. R

    Raskausajan blogit

    Kirjoitteleeko joku blogia odotusajastaan? Mietteitä raskaudesta ja muista vauva-asioista? Olisi kiva päästä lukemaan odottavien vanhempien blogeja. :) Meidät löytää osoitteesta http://laihempaanelamaa.blogspot.fi Jos sinulla on blogi, tiedät jonkun kenellä on ylläoleviin aiheisiin liittyvä...
  3. R

    Nuoret vauvakuumeilijat - ketjusta plussanneet

    Mäki voisin nyt tähän ketjuun tulla, kun tällasen olitte tehny! :) La 17.05.2016/rosmariina/21v/1.lapsi/poika Meillä on tänään menossa rv 24+4. Tähän mennessä ollut suhteellisen oireeton raskaus, lukuunottamatta alun pahoinvointeja jotka oli rv9-17. Liikuntaa pystyy edelleen harrastaa...
  4. R

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Mäkin ilmottelen ittestäni sitten plussan.. Oon ite eksynyt ihan täydellisesti tonne vaufoorumille toukokuisiin, joten jääny vähän vähemmälle tää kaksplussa. Onko muut siellä? :) Eli tosiaan, plussa tuli 11.9 ja silloin oli rv 4+3. Eli elokuussa onnisti heti ekasta yrityksestä kahden kk tauon...
  5. R

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    Hei! Laitoin säpoo liittyen tuohon face ryhmään. Olisi kiva päästä. :) Ilmoon nyt tähänki kuitenki itteni. 18.05/rosmariina/1. lapsi/21v/EKKS tai PKKS
  6. R

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Mun pitää pahoitella omaa hiljaisuuttani. Oon blokannu tän asian mielestäni, koska en halunnut jatkuvaan pettyä. Nyt kuitenkin oon tääl taas, uusin voimin. lueskelin teidän juttui ja haluun onnitella teitä kaikkii ketkä ootte plussannu! Sekä toivottaa uudet tervetulleiksi mukaan! Meil on nyt...
  7. R

    Hillopurkkien ilmatiiviys

    Heippa hei! Löysin täältä aiemman ketjun missä kyseltiin miten saada purkeista steriileitä, mutta se homma mulla on hanskassa. Oon monesti tehnyt hilloja, mutta nyt pääsi käymään niin että kansien kiinnilaitossa kolmesta purkista kannet olivatkin jääneet osittain kiertämättä ja niinpä niistä ei...
  8. R

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Täällä kp3, uuteen kiertoon päästiin vihdoinkin. Intoa yrittämiseen ei täälläkään taida tässä kierrossa olla. Kesä taitaa tuoda vähän puhdittomuutta jokaiselle tähän yritykseen. Ehkä onkin vaan parempi nauttia ja rentoutua, olla ajattelematta mitään. Syksymmällä uusien voimien myötä yrittämään.
  9. R

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Täällä kp35 menossa, menkoista ei tietookaa, mut ei kyllä siitä plussastakaan. Tänään viimeks testaillu ja alan olee 115% varma et nyt on vaa menkat myöhässä ja pahasti. Eipä se mitään.. Parempi kai mennä ajatuksella, että voi ainakin nauttia yhdessä olemisesta, toistensa seurasta ja pitää...
  10. R

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Hellou! Mitäs ryhmäläisille kuuluu? Taitaa olla kesänvietto meininkiä, kun täällä vallitsee hiljaisuus? ;) Täällä on nautittu alkaneesta kesästä yhdessä avokin kanssa ja nyt odotellaan menkkoja alkaviksi.. Päivän myöhässä ja testit näyttäneet negaa eilen ja tänään. Ihmetyttää, kun ei oo ikinä...
  11. R

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Tervetuloa munkin puolesta uusille! :) Nettte, ootko testaillut tänään? Mä tääl oon jännittäny et mikähän sieltä testistä on tullut tulos? :D unkkis, ootkos sää jo testaillu? :) Mulla pitäs viikonpäästä maanantaina alkaa, ei olla tässä kierrossa tarkotuksellisesti yritetty, mutta siltikin...
  12. R

    Nuoret vauvakuumeilijat

    PAAAALJON ONNEA jennimarjaana!!! :heart: Mitkä on nyt fiilikset?? :)
  13. R

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Anteeksi minunkin osalta hiljaisuus. Viimeksi kun kirjoittelin, niin kerroin siitä "varmasta" olosta kierron suhteen, mutta tulihan ne menkat sit kuitenkin vielä samana päivänä... Nyt kp9 menossa ja alta viikon päästä pitäis olla ovu. Oon itse miettinyt että mitä jos ei yritettäisikään tässä...
  14. R

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Meillä oli eilen äitienpäivä aikalailla päivä muiden arkipäivien joukossa miehen kanssa... Ollaan tällä hetkellä raumalla, kun miehellä on Olkiluodossa kk kestävä vuosihuolto... Ollaan siis kaukana perheistä ja asustellaan sisustamattomassa kämpässä kesäkuun alkuun asti. Vähän ankeeta...
  15. R

    Nuoret vauvakuumeilijat

    MerMer, mulla itelläni kierto 28pv. :) Ollut aina. Ennen sitä tuskaili kun "joillain oli menkat harvemmin, kuin itellä", mutta nyt tajuaa että ei se pidempi kierto olekkaan niin mukava juttu. Harmittaa kieltämättä vähän, kun toisilla on tosi pitkä kierto. :( En ite osaa bongata ovista ilman...
  16. R

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Hienoo jozzuuh! Tupakoinnin lopettaminen ei ole mitään helppoa, mut kuinka ihanaa sitten onkaan, kun onnistuu. :) toooosi paljo tsemppii! Onnistut aivan varmasti. :) ja hei, musta ainaki tuntuu et tajusit mitä tarkotat. Niillä on vaan tässä vaiheessa niin "helppo" osa, kun elämä on heille mitä...
  17. R

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Tuo lista kuulostaa hyvältä. :) kuka sen tekee?
  18. R

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Pahoittelen omaa hiljaisuuttani... Lähdettiin miehen kanssa keskiviikkona reissuun ja ei ole tullut oltua yhtään koneella. Nyt sit varmaan jumitun huomisesta eteenpäin kokonaan tänne keskusteluun, kun on tiedossa erittäin tylsä kk. Mulla kp 14 nyt ja tikuttanu kolme pv. Joka päivä on viiva...
  19. R

    Nuoret vauvakuumeilijat

    mimmi92, millaisia nuo digi testit on? on vissiin luotettavampia, kuin normit? Onko muuten ollu mukavampia käyttää? Meillä oli alkuunsa puhetta raha-asioista, kun aloin "suostuttelemaan" miestä vauvan hankintaan. Tultiin kuitenkin siihen tulokseen, että molemmilla on niin hyvät säästöt, ettei...
  20. R

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Mä oon laiskotellu pari viime päivää täältä netin ihmeellisestä maailmasta ja käyttäny aikaani ulkoiluun, mut teiltä on tullu tosi paljo juttuu! Mä jo olin iha intopinkeenä ku luin teidän juttuja, et olisko sitä plussaa tullu Netttelle ja jennimarjaanalle! Pettymykset tuntuu aina niin...

Yhteistyössä