Hakutulokset

  1. E

    The ketju

    Miten tän tunnuksen voi poistaa? Katselen mielenkiinnosta sitä jotain av:tä, josko siellä syntyisi jotain kehittävää keskustelua.
  2. E

    The ketju

    Otappas nyt vaan rauhallisesti ja hyväksy anteeksipyyntöni.
  3. E

    The ketju

    Ymmärrän pointtisi. Minä en vain vielä ole adaptoitunut palstan kirjoittamattomiin sääntöihin... ja oikeasti, minä en tajunnut millään tavoin loukkaavaksi kysyä sitä Peyoten helyjuttua ja toisaalta en näkisi siinäkään mitään pahaa jos sinä sattuisit olemaan seksin ammattilainen. Me olemme...
  4. E

    The ketju

    Heh... okei. No, tällai sitä (ehkä) oppii. Onneksi tämäkin on vain valintakysymys ja jos alkaa kasvamaan liian iso kyrpä otsaan, voi lähteä litomaan hyvillä mielin :)
  5. E

    The ketju

    Hmmm...ok, eli rekisteröityneitä ei saa vahingossakaan arvostella, mutta harmaille voi laittaa paskaa niskaan sen minkä kerkeää?
  6. E

    The ketju

    Peyote veti oikein kunnolla porot nokkaan mun jutuista... pakko kyllä myöntää, että en ajatellut asiaa hänen kannaltaan, mutta näyttääkö teistä siltä, että vittuilen hänelle tahallaan? Miten minun pitäisi muuttaa ilmaisuani, ettei hän loukkaannu kommenteistani?
  7. E

    The ketju

    Niinpä ... ja mulla olis haaremi :)
  8. E

    Haluatko kysyä jotain äidiltä, jonka lapset eivät osaa suomea?

    Ette varmasti. Ihan fiksu valinta. Espanja varmasti on sielläpäin tarpeen, ellet sitten jossain tosi pohoisessa asustele.
  9. E

    The ketju

    Ainahan se sitä on. Kaikkia ei voi miellyttää, vaikka kuinka tahtoisi. Mietippäs millaista olisi elää jossain islamistimaassa ... siellä et voisi vilauttaa edes säärtä.
  10. E

    puhelin vanhukselle

    Cairoksen motiivi nostella näitä kiinnostaisi...
  11. E

    The ketju

    Take it easy. Älä ainakaan loukkaannu tällaisesta kommentoinnista.
  12. E

    Se olisi sitten perjantai ehtoo

    Hienoa! Pitääkö olla happiviikset myös nukkuessa, eli onko happisaturaatio yli 80 ilman?
  13. E

    The ketju

    Nainut julkisesti seksimessuilla? Tuskin :) ... veikkaan, että peiton alla piilossa "Jumalan katseelta"...
  14. E

    Haluatko kysyä jotain äidiltä, jonka lapset eivät osaa suomea?

    Tee niin kuin sydän oikeaksi sanoo. Tutkimusten mukaan lapselle pitäisi puhua omaa äidinkieltä, mutta sinun kohdallasi se on jo myöhäistä. Siksi toisekseen, tutkimukset eivät välttämättä pidä jokaisen kohdalla paikkaansa. Ilmeisesti heidän isänsä puhuu englantia myös?
  15. E

    Se olisi sitten perjantai ehtoo

    Kieli ja happiviikset poislukien symmetrisesti irvistelevä mies :) Onko sulla metastaaseja?
  16. E

    The ketju

    Ei tietenkään sinun mielestäsi. Mutta jos asetut sen mummon vaippoihin, niin ymmärtänet, että hänestä se on tuhmaa, eikös juu?
  17. E

    The ketju

    Tiesin, mutta täällä hyvin pienen porukan touhuja verrattuna vaikkapa Saksaan.
  18. E

    The ketju

    Tarkoitatko joitain Saksan (tai muun maan) strippi/panoluolia?
  19. E

    The ketju

    Okei. Olet siis alan ammattilainen? Ymmärrän nyt paremmin kantasi ja sinun kannaltasi katsottuna siinä ei ole mitään tuhmaa. Mutta vanhaa arvomaailmaa kunnioittavan mummon mielestä on.
  20. E

    The ketju

    ... selvästi olet kuunnellut Pekka Puskan oppeja :)

Yhteistyössä