Hakutulokset

  1. R

    Pk-seudun esikoisen odottajat

    Joo tosiaan tervetuloa keskusteluun! Huh nonniin nyt on joulu ja uuden vuoden juhlinnat ohi (y) joulua oltiin viettämässä anoppilassa. Siellä olikin väkeä oikein mukavasti 17 henkeä (joista 7 lasta) ja meidän koira :LOL: hulinaa ja älämölöä riitti. Sitten joulupäivänä mentiin rauhoittumaan mun...
  2. R

    Pk-seudun esikoisen odottajat

    Joo tosiaan ne kelahommat on aivan jostain..aagh en tiiä. Tuntuu, että jopa ne opintotukiasiat on selkeämpiä, vaikka hankalaa niidenkin paprien täyttäminen oli :( Vitsi mäkin voisin harkita siihen pilatekseen tuloa. Tosin ollaan siellä Rukalla 14.1 asti, että ehkä sitten jos löytyisi ryhmä...
  3. R

    Pk-seudun esikoisen odottajat

    Missä oot käynyt mamapilateksessa? Mä oon känyt kerran viikossa mammajoogassa, jonka järjestää Kirppanat. Mietin, että olisiko se pilates kuitenkin enemmän ehkä oma juttu. Se meidän joogavetäjä on hieman hurahtanut ja viime kerralla vaan ähistiin ja puhistiin tunnilla. Tuntu vähän erikoiselta...
  4. R

    Pk-seudun esikoisen odottajat

    No moikka! Juu tänää oli tosiaan se fyssari. Joo ois ollu mukava tehdä ihan konkreettisia harjotuksia, mutta muiden kysymyksistä joo sai ihan hyvää tietoa. Tosin oon jonkun verran perehtynyt jo aikaisemmin, että mitä saa tehdä ja mitä ei. Mutta hyödyllistä tietoa vatsalihasten treenaamisesta...
  5. R

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Hei onko kukaan Helsinkiläinen ensisynnyttäjä menossa 7.12 Töölöön fyssarille? On järjestetty se lantionpohjalihasten kuntouttamisvinkit.
  6. R

    Moi! Oisin kiinnostunut fb-ryhmään liittymisestä. Eli Heidi Kiiveri nimellä löytää. Kuvassa...

    Moi! Oisin kiinnostunut fb-ryhmään liittymisestä. Eli Heidi Kiiveri nimellä löytää. Kuvassa kävelen Kultaisennoutajan kanssa metsässä. -heidi
  7. R

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Meillä oli kanssa eilen kunnallinen rakenneultra ja edelleen kaikki kunnossa. Hirveä potkiminen käynnissä, mutta kasvojaan piilotteli istukan takana. Tullut vanhempiinsa ettei niin välitä valokuvattuna olosta :LOL: Sukupuolesta ei sanonut mitää, mutta luotan siihen, että siinä 4 d ultrassa näkyi...
  8. R

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Onko kukaan miettinyt äitiyslomalle jäämistä jo aikaisemmink uin se 31 päivää? Kelan sivuilla taisi olla, että 31-50 päivää ennen voi jäädä. Tiedän, että se on sitten sieltä toisesta päästä lyhyempi. Jotkun on sanonut mulle, että ei missään nimessä kannata jäädä aikaisemmin, että saikkua vaan...
  9. R

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Moikka pitkästä aikaa! Mulla on menossa raskausviikko 19 ja olisikohan 18+5. Mua on vaivannut kun rakenneultraan on vielä 2 viikkoa ja, että mitä sieltä tulee ja onko lapsi terve ym. Ja kun raskaus alkaa näkymään ja jos lapsella onkin joku kauhea rakenteellinen vika, että olisi parempi tehdä...
  10. R

    Pk-seudun esikoisen odottajat

    Heh ei hitto rupesin nauramaan itelleni, että kuinka toope oon..tämän keskustelun nimihän on esikoisen odottajat :whistle::LOL: kertoo tosiaan tästä vireystasosta :) Multa kysyttiin heti ensimmäisellä neuvolakäynnillä, että minne haluat synnyttämään. Olin itsekkin siinä hieman huuli pyöreenä...
  11. R

    Pk-seudun esikoisen odottajat

    Ai niin kun tuolla huhtikuun hurmureissa perustettiin se FB-ryhmä, johon ei vissiin kaikki mahtuneet mukaan ja loput jäi sitten kirjoittelemaan tonne. Me ollaan joskus myös asuttu Lauttasaaressa..ihana paikka ja tykättiin alueena. Nytkin tulee useasti käytyä siellä kaupassa tai koiran kanssa...
  12. R

    Pk-seudun esikoisen odottajat

    Moikka! No niin ootkos tuolla huhtikuun hurmurit ryhmässä? :) mä oon, mut jotenkin huonosti tullut kirjoteltua mitää. Miten on raskaus mennyt tähän asti? Itsellä ihan ok, mut nyt on iskeny jotenkin hirveä väsymys töitä kohtaan tai ei meinaisi millään huvittaa nousta aamusta aikasin. Onneks toi...
  13. R

    Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

    Kath voimia..oon surullisia uutisia :unsure:
  14. R

    Pk-seudun esikoisen odottajat

    Moikka! Huomasin sun ilmoituksen kun itse etsin samassa tilanteessa olevia ihmisiä :) mulla laskettu aika on 7.4. Jotenkin vähän ankeaa ollut kun kukaan kaveri ei ole samassa tilanteessa ja ne joilla ei ole lapsia/eivät halua, niin ovat etääntyneet kun en enää lähdekkäänn baariin juhlimaan...
  15. R

    Ystäviä HKI/Espoo alueelta

    Kiitos vinkistä! Täytyy yrittää katsastaa sitten sieltä kun se tammikuussa alkaa :) vai oliko perhevalmennus ja synnytysvalmennus sama asia (n) mä oon aika hyvin perillä näistä. alan vasta tässä pikkuhiljaa tajuamaan, että kohta on puolet raskaudesta mennyt ja en ole hankkinut mitää tai...
  16. R

    Ystäviä HKI/Espoo alueelta

    Moikka! Oon 34 vuotias nainen Helsingistä ja odotan ensimmäistä lastani. Onko täällä kukaan muu samanlaisessa tilanteessa?:) Tuntuu, että nykyiset kaverini ovat kovin kiireisiä ja tapaamisten järjestäminen on hankalaa. Sitten on myös niitä, joilla ei ole lapsia tai eivät halua, joten tuntuu...
  17. R

    Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

    Mun mielestä THL:n sivuilla suositellaan ottamaan influenssarokote, koska jos sen saa, niin saattaa olla vaaraa vauvalle ja se myös kai suojaa vauvaa syntymän jälkeen ettei sairastu heti. Mä ajattelin sen kyllä ottaa kun niin näppärästi töissä saa. rolliakka82 ja 14+1
  18. R

    Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

    Ihana kuulla, että kaikilla on asiat hyvin :) Mä kävin ostamassa äitiyshousut viikonloppuna h&m:ltä ja parit alushousut myös. voin kyllä sanoa, että tuntuu mahtavalta kun mistään ei paina eikä kiristä (y) Muuten olo on aika hyvä..paitsi yöt. Saa ravata vessassa ja janottaa. Onneks nyt joskus...
  19. R

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Mäkin olen käynyt nt-ultrassa ja kaikki oli hyvin. Hassu tyyppi siellä venytteli ja hörppi lapsivettä. Ultran kuvasta tuli mieleen, että näyttää ihan pojalta, mutta enpäsitten tiedä. Mitkä ylensäkkään on poika-ja tyttöoireet? Töissä oon kertonut jo ihmisille ja sukulaisille myös. Ihania...
  20. R

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Voi vitsi täällä on tapahtunut vaikka mitä, kun en ole käynyt viikkoon. Jotenkin ollut niin vetämätön olo ja aina iltaisin vaan lysähdän sohvalle töiden jälkeen. Mahaa turvottaa ja kuvottaa. Mutta nyt 10+4 viikon jälkeen voin sanoa, että olo ehkä vähän helpottaa ja ehkä noi energiavaratkin tästä...

Yhteistyössä