Hakutulokset

  1. H

    ~ Viikko 21 ~

    oletteko saaneet ovistesteistä selkeitä plussia? mulla nyt jo viidettä päivää enemmän tai vähemmän haljua viivaa. parina päivänä melkein yhtä tumma kuin kontrolliviiva et onko noihin luottamista?Sain pe melko tumman ja seuraavaks tänään melko tumman, eilen ihan tosi vaalean. ja fertesteillä...
  2. H

    Mietin vaan, mistä tuo yläkerran asukki on tuonne päässyt?

    Sellainen sähköinen jyrsijänkarkoitin on ainakin meillä toiminut. Niitä saa ihan halppiskauppoja myöten. Ei muuta kuin jatkoroikkaa välikatolle ja karkoitin sinne piipittämään yksikseen. Jyrsijät ainakin häviävät.
  3. H

    Alkuraskauden oireettomuus

    \ No ehkä ne oireet sieltä vielä tulee ja pian sinua jo kyllästyttää jatkuva etova olo. :kieh: Oikein paljon onnea plussasta! :heart:
  4. H

    Alkuraskauden oireettomuus

    Monennellako viikolla olisit? Siis kuinka paljon menkat ovat myöhässä? Yleensä oireet alkavat vasta rv. 6:n tienoilla.
  5. H

    G: Minkäikäisenä lapsenne lähtenyt kävelemään?

    Juuri ennen 1-vuotis syntymäpäiviään.
  6. H

    Rahaa jää

    Nopeuttaisin asuntolainan maksua, ehdottomasti. Se on em. ainoa johon uskon ja ainoa tapa tavallisen tallaajan kasvattaa omaisuutta !
  7. H

    Koroista kysyttävää

    Kiitos vastaajille. Noin kans itse tuumailin että korotan kuukausierää. Ei tunnu paljoa arjessa, mutta on pikkuisen merkitystä pitkällä aikavälillä. Olen yh-mamma, joten pakko on rahaa pankissakin makuuttaa jos jotain sattuu.. Eihän tässä todellakaan paljoa "voita" mutta helposti se 50 euroa...
  8. H

    Koroista kysyttävää

    Joku osaava kerro minulle: kannattaako lainaa lyhentää esim 50 euroa kuussa enemmän, VAI tehdä vuodessa ylimääräinen lyhennys =600 euroa. Nyt lyhennän 520 ja varaa olis kiristääkin. Lainaa jäljellä melko tasan 40 000. Korkoprosenttini on 3,7 (sisältää marginaalin )euribor 12 kk Olen kova tyttö...
  9. H

    korvatulehduksista!

    Meidän pojalla oli 4 korvatulehdusta ei iahn peräkanaa mutta kuitenkin lyhyen väliaika ajoin...lekuri ehdotti putkitusta,me ei isännän kanssa suostuttu vielä vaan ajateltiin että katotaan miten asiat etenee..nyt olen pojalle antanut joka aamu maitohappobakteeri tippoja ja luulen että toi jonkun...
  10. H

    Lainan määrä/kk?

    miksi täällä siunaillaan että ap lyhentää vähän ? Katsokaa vastauksia joissa velkaa on 200 000 ja lyhennys 1000. Kenestäkään se ei ole vähän, vaikka SUHTEUTETTUNA VELKAAN se on huomattavasti vähemmän kuin ap:n 250/35 000. Ja toki tilanteet muuttuu. On paljon helpompaa korottaa 250 euron maksua...
  11. H

    Lainan määrä/kk?

    Ai..no kiva kuulla. Minä kun olen sellinen typy joka haluaa aina velat äkkiä pois.opintolainan maksoin ennätysajassa, oikein kiusasin itseäni. Nyt on elettävä toisin ja pidettävä jemmarahaa jos jotain tapahtuu. Eihän tuo 250 paljon ole, mutta ei ole iso lainannekaan. Ihan OK =) Velatonta...
  12. H

    Lainan määrä/kk?

    Lyhennän mielestäni vähän, mutta kun olen yhden lapsen yh niin en uskalla vetää taloutta kauheen tiukalle. Lyhennys 520/kk vastike ja vesi 180 == asumiskulut 700 Velkaa ei ole jäljellä paljoa, noin 40 000. Nettosin edellisestä asuntokaupasta hirrrmuisesti voittoa, siksi suurempaan vaihtaessani...
  13. H

    Unen tarve?

    Eikös se ole n.12h vuorokaudessa.
  14. H

    lapsi pois hoidosta..

    Voi hitsi viini....te onnen pekat. Voitte ihan päättää itse haluatteko laittaa lapsenne hoitoon kun tulee no.2. Henkilökoht. laittaisin poikamme (2,5v) lennossa päivähoitoon koko päiväseksi 3xvko jos siihen olisi mahdollisuus, mutta koska asumme ulkomailla, täälä ei ole tarhapaikkoja eikä...
  15. H

    Yskä-milloin lääkäriin?

    Hei, taisi olla viimeinen viesti jo pari päivää sitten, mutta pisti vain silmään tuo "kuiva ja melkein vinkuva yskä". Meidän taaperollamme on ollut enemmän tai vähemmän yskää tässä syksyllä pidemmän aikaa silloinkin, kun ei ole ollut flunssaa. Terveyskeskuslääkäri määräsi aina antibioottia...
  16. H

    kokemuksia kaipaisin...

    Minua häiritsevät vähän nämä yleispätevät kommentit: "noin pieni ei kaipaa kuin syliä, rauhaa jne." Mielestäni tämä on hyvin yksilöllistä - itselläni ja omassa lähipiirissäni on paljon hyvin aktiivisia 1,5v taaperopoikia, joille en rehellisesti usko pelkän sylittelyn ja kotinurkkien riittävän...
  17. H

    kuinka paljon leluja teidän lapsilla

    Meillä ollu vauvasta asti pilvin pimein kun kaikki tuo lahjaksi ja antaa lapsiensa vanhoja jne.. Meillä kävi tuttava jonka tytär 1v 2kk. Eikä heillä ole juurikaan leluja ja vain yksi kirjakin. Pyöritteli silmiään meidän tavarapaljoudelle!! Sanoi,että lapset pärjää vallan hyvin ilman...
  18. H

    vapaa-aika parisuhteessa

    Ihanaa, että löytyy isiä, jotka ns vapaaehtoisesti kuskaavat muksujaan. Rohkenen toivoa, että ehkä meilläkin kunhan muksut kasvavat. Ja, sinulle jonka mies yllättäen ryhtyi 'tumpeloksi' ... ei hätää, semmoinen mies löytyy minultakin ;) Hän on toisen lapsen synnyttyä aina hoitanut...
  19. H

    vapaa-aika parisuhteessa

    Mietiskelin kuinka teillä muilla on järjestetty vapaa-aikaa, puolin ja toisin parisuhteen osapuolille? Teillä joilla on lapsia? Olemme olleet yhdessä neljä vuotta ja lapsiakin on kaksi (kolmas pikkuisena enkelinä). Olen tähän asti ollut kotona lasten kanssa. Vajaan 6kk tehnyt töitä sijaisena...
  20. H

    Uskonko omaani?

    Nyt kyllä vähän hukassa tämä äitee... Meidän tyttö aloitti tänä syksynä ekan luokan. Muuten sujuu hyvin mutta yksi asia takkuaa. Eli luokkaan tuli tyttö toisesta eskariryhmästä ja oli tytöllemme ennestään tuntematon. Tytöt tutustuivat ja heistä tuli kaverit. Leikkivät koulussa ja kotona. Minä...

Yhteistyössä