Hakutulokset

  1. Ä

    Oulunsalo

    Onko täällä äitejä Oulunsalosta? Tahtoisin uusia ystäviä täältä. Olen naimisissa ja minulla on 6kk ja 2v pojat.
  2. Ä

    KESKOSENA SYNTYNYT!?!

    Moi! Meillä 31+6 rv:lla syntynyt tyttö, nyt vuoden. Kävelee tukea vasten, taputtaa, vilkuttaa ja sanoo kakka, pappa, kenkä ja kukka. Juo nokkamukista itse ja koettaa syödä itse mutta äiti syöttää yleensä...
  3. Ä

    pienenä syntyneitä, täysi aikaisia

    Meidän neiti oli syntyessään vko:lla 38 46cm pitkä ja painoi 2640g. vieläkin pieni ja "sirpasakka", niinkuin neuvolatäti sanoo. Terve on ollut,mut syömisen kans myös ongelmia...tuntuu et ei syö paljon mitään(ehkä ei tarvi enempää).Nyt 1v2kk, kävelee ja pirteä, vaik vähän nuha.
  4. Ä

    passiivisuus

    Mieltäni askarruttaa mistä mahtaa johtua kun1-vuotias tyttömme on välillä mielestäni passiivinen. Esimerkiksi muskarissa seurailee mielellään vaan muita lapsia kun on lattialla kun yleensä muut lapset 1-v. ryömivät ja konttaavat hurjaa vauhtia nousevat pystyyn ja ovat ns. aktiivisia. Meidän...
  5. Ä

    Kuinka usein seksiä?

    Olaan oltu yhdessä 9kk ja asutaan saman katon alla,,,,,,seksi senkus vähenee,,miestä ei oikeen haluta,,sitten kun mua haluttaa ja yritän jotain niin ei halua,,,mutta kun sen teksis mieli niin pitäis sitten olla heti valmis :( Elikkä taidan saada noin 2x 1kk,,,,en ainakaan tässä kuussa ole vielä...
  6. Ä

    Rytmihäiriöt

    Hei! Täällä myös yksi äiti joka kärsii rytmihäiriöistä kammioperäisistä lisälyönneistä. Mulla alkoi ne synnytyksen jälkeen ja olen kohta kärsinyt niistä jo vuoden. Tutkittiin juuri holterilla ja kiinni jäi noin 200 kammiolisälyöntiä jotka tuli unen ja levon aikana. Oli kuulemma ihan...
  7. Ä

    seinäjoki/lähi ympäristö

    Kirjoitappas mulle: Ninna Tiaskorpi,Härmäntie 22c11,62300 Härmä.
  8. Ä

    onkos tampereella äitejä halukkaita viihteelle?

    Joo, lauantai käy varmaan mullekin (toivottavasti saan lapsenlikan). Ilmottelen miten käy. Minulle käy kyllä mikä paikka vain, onko sinulla mitään lempparipaikkaa?
  9. Ä

    g: ammattisi

    Pistän "paremmaksi" miehisellä ammatillani,nimittäin metsäkoneenkuljettaja.Tosin opiskelen tällä hetkellä puutarhuriksi.Ikää löytyy pian 28v ja lapsia kaksi,tyttö -01 ja poika -02.
  10. Ä

    kaksosia??

    Oulusta. Tyttö ja poika kohta 2-vuotta. =)
  11. Ä

    Äitejä vm -78?

    Oulusta, tyttö ja poika koht 2-vuotta.
  12. Ä

    mummo ja miesystävä

    Kommentoinpa minäkin... Edelliselle kommentoijalle sanoisin että kannattaa lukea alkuperäisen viesti ennen kuin vastaa ettei mene faktat sekaisin... Tottakai mummuilla on oikeus omaan elämään, mutta ainakin minä toivoisin että oma äitini ja isäni olisi silloin läsnä kun juhlin lapsiani, niinä...
  13. Ä

    Yhdynnän jälkeen...

    Onko kellään samoja kokemuksia....Itelläni tulee yhdynnän jälkeen limaista verta ja tää on jo kolmas kerta kun näin käy...tarttee varmaan soitella gynelle ja varata aika???? :ashamed: :wave:
  14. Ä

    Äidit vuosimallia 1978

    Täällä kans yksi äiti vm-78. Lapset 3½ ja 2v, kolmannen LA juhannusviikolla. Etelä-Suomessa avoliitossa asustellaan.
  15. Ä

    Oireita seksin jälkeen?Apua?

    Mulla samoja ongelmia rakastelun jälkeen,kun saan voimakkaan orgasmin ja mahasta vihloo niin maanperkeleesti,että itku meinaa päästä välillä ja se kipu kestää todella pitkään,mutta jos orgasmi ei oo kova niin sitten ei satu mihkään!!!!Itelläni on kuparikierukka ja näitä ongelmia on ruvennut...
  16. Ä

    Etsin ystävää pino

    Tässä on mun mese mbn_78@hotmail.com Mulla kaksi poikaa 2001 ja 2002 vanhin poika on liikuntarajoitteinen (spastinen diplegia), olen yhäiti, olen porista, kaikki jotka tahtoo meseillä taikka kirjoitaa otakaa osote ylös! Kavereita on kiva saada lisää, ei haitaa mitä lapsi sairastaa, mielelläni...
  17. Ä

    messinger kamuja..

    mbn_78@hotmail.com Mulla pojat 3v3kk ja 4v4kk, vanhin poika liikuntarajoiteinen, itse olen yhäiti!!
  18. Ä

    meilailkaa!

    Et laittanut meiliä?! Mutta tässä mun mbn_78@hotmail.com Mulla on 3v3kk ja 4v4kk pojat, vanhin liikuntarajoitteinen!!!
  19. Ä

    mese kavereita..

    Mulla kaksi poikaa, olen yhäiti, toinen poika liikuntarajoiteinen! mese on mbn_78@hotmail.com :flower: Muutkin voi otaa mun mesen jos haluavat!!

Yhteistyössä