Hakutulokset

  1. Hipposka

    Toiveissa vauva 2021

    Äh, mut täytyy varmaan ottaa väliaikaisesti pois listoilta kokonaan. Miehellä on töissä tapahtumassa mullistuksia seuraaavan vuoden aikana ja sanoi, että jos lähtö tulee, niin haluaisi sitten muuttaa täältä Kainuusta takaisin etelä-Suomeen. Tämmöset epävarmat asiat kyllä vaikeuttaa elämää ihan...
  2. Hipposka

    Toiveissa vauva 2021

    Tulin vaan kertomaan, että hengissä ollaan ja tämä kierto on ollut täysin seksitön. Oviksen tikutin tälle päivälle eli ilmeisesti kp 20 on dpo 0 nyt vakiintunut. Vaikka miehen seksihalut ei näytä mitään pikaisia tokenemisen merkkejä, niin ajattelin silti jatkaa tikuttelua. Oon tykästynyt siihen...
  3. Hipposka

    Toiveissa vauva 2021

    Isot onnittelut plussanneille! :love: Nyt varmistui, että syksyllä töihin aukeaa vakinaisuus, kun kollega siirtyy toisaalle töihin. Toivon todella, että valitsevat minut siihen. Mies on istumassa iltaa ystävien kanssa kaupungilla, joten mulla on ollut aikaa mm. googlettaa kuinka usein vauvoja...
  4. Hipposka

    Toiveissa vauva 2021

    Mulla tänään kp 1!
  5. Hipposka

    Toiveissa vauva 2021

    Täällä kierto vähän venähtänyt parista aiemmasta, mutta alkaa vaikuttaa siltä, että uusi kierto alkais seuraavan 48 tunnin aikana. Hyvillä fiiliksillä kohti uutta mahdollisuutta. :giggle: Tarkistin eilen uteliaisuudesta digioviksen ja liuskan herkkyyksiä. CBn herkkyys on 40 ja liuskan 20 ja...
  6. Hipposka

    Toiveissa vauva 2021

    @Mamtobe mä tulkitsisin huipun olleen illan ja aamun välissä noiden perusteella :unsure:
  7. Hipposka

    Toiveissa vauva 2021

  8. Hipposka

    Toiveissa vauva 2021

    Voi ei @Kasikuus onpa ikävä tilanne nyt! Kunpa saisitte vastauksia mahdollisimman nopeasti. :( Sukupuolista oli puhetta. Mä olen aina nähnyt itseni poikien äitinä, koska oon itse elänyt isän ja veljien kanssa. Tietenkin tyttö olisi ihan yhtä tervetullut, tarvinneekohan sitä edes mainita :D...
  9. Hipposka

    Toiveissa vauva 2021

    Pöh, heti kun pääsin kotiin, niin olinkin uittamassa ovistikkua :rolleyes: Blankohan se oli eikä ihmekään, kun dpo 11 ja testin herkkyys 20. Täälläkin jo nähdyn taulukon mukaan hcgn keskiarvo olis 24 paikkeilla eli emme vielä hätäile suuntaan taikka toiseen. (y) Ja ainahan tulee kierto uus!
  10. Hipposka

    Toiveissa vauva 2021

    https://aijaa.com/ZiFF6H Tän mukaan dpo -4 mahdollisuudet olis vielä ihan ok! :giggle:
  11. Hipposka

    Toiveissa vauva 2021

    @3milia niin voi, mutta olispa viimein jo jotakin muuta kuin iänikuiset menkat :love:
  12. Hipposka

    Toiveissa vauva 2021

    Toivottavasti ei alkais kummallakaan enää eikä tulis piiiiitkään aikaan hyvästä syystä! :X3: Mulla tosin on sellainen muistikuva, että aikaisemmissakin kierroissa olis ollut juilimista pari päivää ennen menkkoja :unsure:
  13. Hipposka

    Toiveissa vauva 2021

    Eilen oli niin hiljaista vv osalta, että ajattelin menkkojen jo pian alkavan, mutta tänään on taas ihan eri meno pikkareissa :D Eilen illalla tuli yhtäkkiä myös huono-olo ja selkää juili kuin menkkojen aikana. Nyt ei taas mitään paitsi varsin kosteat olot. Outoa! Viikonloppuna testataan, jos on...
  14. Hipposka

    Toiveissa vauva 2021

    Voi että, ihan miljoonasti onnea @Vohvelitohveli !! Pienelle tarrasukkia matkaan ja toivottavasti seuraavaa juhannusta vietätte vauvantuoksussa :love:
  15. Hipposka

    Toiveissa vauva 2021

    @Persikka123 oi miten hieno viiva!! :love:
  16. Hipposka

    Toiveissa vauva 2021

    Toivottavasti teillä oli hyvä juhannus! Ainakin kelit olivat suotuisat. (y) Täällä aletaan hiljalleen orientoitua uuteen kiertoon. Minkäänlaisia oireita ei ole ja ke/to pitäisi menkkojen oviksesta laskettuna alkaa. Toki jos ei vkl ole alkaneet, niin testaan asian vauhdittamiseksi. :D
  17. Hipposka

    Toiveissa vauva 2021

    Joo vettä saa lipittää ihan jatkuvasti ja sen seurauksena sitten pissallakin juosta. :D Mutta eiköhän se liity mulla näihin helteisiin eikä plussaan. Tässä kierrossa saatiin talleteltua joskus dpo -5, joka on toki jo 100% enemmän kuin edellisessä kierrossa (y)
  18. Hipposka

    Toiveissa vauva 2021

    @3milia täällä vv tuntunu tänään vähenevältä, mutta jano on edelleen ollut koko päivän todella kova. Mulla ei normaalisti ole janon tunnetta oikeastaan ollenkaan. Tänään tuntui tuntemuksia hetken samassa kohdassa kuin dpo 5. Suurella varauksella mennään ja jalat pidetään maassa, sillä olishan...
  19. Hipposka

    Toiveissa vauva 2021

    @Kasikuus IHANAA! :love: :love: :love:
  20. Hipposka

    Toiveissa vauva 2021

    :unsure: Eilen alkoi loputon jano. Ei oo koskaan ollut tämmöstä, että pitäis vettä hörppiä ihan kokoajan ja silti suuta kuivaa. Parempi pistää kuitenkin helteiden piikkiin, todennäköisempää se on kuin et olis ihmetärppi käynyt. Olen vakaasti päättänyt, että ostan raskaustestin vasta sitten, jos...

Yhteistyössä