Hakutulokset

  1. H

    neuvokaa kädestä pitäen tyhmälle kiineiteiden aloitus.

    Kun vauva täyttää 6kk, keität yhden perunan. Soseutat siitä teelusikallisen haarukalla, ja spruittaat sekaan maitoa tissistä kunnes se on lähes juoksevaa. Otat vauvan tiukkaan kainalo-otteeseen vasempaan kainaloon, jos olet oikeakätinen ja oikeen jos olet vasen. Laitat viisitoista kertaa tämän...
  2. H

    Painonnoususta raskaana

    Ole onnellinen vaan.
  3. H

    G: Aamupala ja BMI?

    Aloin lihoa paljon, kun ryhdyin syömään aamupalaa, nyt kun olen luopunut siitä, olen laihtunut monen monta kiloa.
  4. H

    G: Aamupala ja BMI?

    Kahvia, kahvia ja vielä vähän kahvia. Maidolla. Bmi 24
  5. H

    kuka käyttänyt v-pen nimistä lääkettä???

    Tulee kauhee maku suuhun ja myös vatsanväänteitä.
  6. H

    Pojat ON poikia :DD

    Päiväkodissa meillä on pojat ainaki oppineet kaikki pippelijutut ja pyllyn näyttelyt(bart simpson-tyyliin) Poikani 3,5v sanoi myös tuossa kerran, että meidän äiti on maailman kaunein kun sillä on niin isot tissit B)
  7. H

    Reima-kumpparit hapertui atomeiksi alle 2kk ostosta O_O

    Meillä on parhaat kumpparit olleet mulla 1-2v:nä, sen jälkeen kahdella sisaruksellani ja sen jälkeen kolmella minun lapsistani. Mustat nokiat kokoa 22 :)
  8. H

    Reima-kumpparit hapertui atomeiksi alle 2kk ostosta O_O

    Ei ole aurinko paistellu eikä bensoissa kävelty.
  9. H

    Reima-kumpparit hapertui atomeiksi alle 2kk ostosta O_O

    Ostin ekaluokkalaiselle vaaleenpunaset, vuorelliset Reima-kumisaappaat syyskuussa. Nyt saappaat on jo atomeina,ihan selkeästi haurastuneet, ei repeytyneet mihinkään. Miten voi olla noin kalliit saappaat noin huonot?? Meillä on 5e saappaatki kestäneet jo kolmannelle lapselle, eikä ole mitään...
  10. H

    Hulluimpia neuvoja mitä lastenneuvolasta on annettu

    Että pitää antaa sille vauvalle tuttelia, kun äiti näyttää väsyneeltä(käytävällä kävellyt terkkari, joka ei ollut meidän terkkari)Vauva 2vk, minulla tuli maitoa niin että olisi riittänyt vaikka nelosille :laugh: enkä edes ollu mitenkään epänormaalin väsynyt, vauva oli kiltti ja nukkui hyvin...
  11. H

    Tietääkö joku, mikä on Cerazetten ehkäisyvarmuus (siis prosentteina)?

    Heikko, itseni lisäksi tiedän ainakin 5 ihmistä joilla pettänyt
  12. H

    Mikä on ollut ällöttävin, hirvein, oksettavin paikkakunta, jolla olet asunut?

    Simo on aika paha "pieni pitäjä ennen kemiä jossa maa on karua ja ihmiset vajaaälyisiä" Kouvola on ihan kiva paikka ja sen ympäristö, vanhemmat ihmiset mukavia mut nuoret tosiaan ihme möröjä, kaupan kassat ei hymyile, ei tervehdi toisin kuin täällä kotona lapissa.
  13. H

    Muumitietäjät kertokaa tälle tyhymälle...

    Tuutikki kalastaa talvella. Se on hänen hommansa. Ja ruokkii niitä päästäisiä ja rakentaa jääkuningattarelle lumihevosen, ettei se jäädytä kaikkia.
  14. H

    Kuinka monelle tehty sterilisaatio?

    Tehtiin 2,5v sitten eli puolitoista vuotta synnytyksestä. Olin 22v. Kivut oli kovat ja on edelleen, on tullut kiinnikkeitä. Kuukautiset muuten normaalit. Kivut vain hurjat. Kaduttaa, mutta muut ehkäsyt ei toimi.
  15. H

    Kelpaatko veren luovuttajaksi?

    En kelpaa, tein sellasen testin ja tuli kai kymmenen syytä miksen kelpaa, olen tyytyväinen, ei tarvi syyllistyä siitä, etten verta suostu luovuttamaan.
  16. H

    ei ymmärrä miks ekaluokka menee 8n kouluun!!

    Onneksi alkaa aina 8.00, olisi se kamalaa, jos joutus tollanen rääpäle yksin lähtemään bussiin ja jos siitä myöhästyy, niin ei pääsis kouluun koko päivänä.
  17. H

    Hyviä pelejä lukemaan opettelevalle netissä?

    Kiitos, niillä onkin toi pikkumetsän aapinen käytössä, niin noi tehtävät menee samassa järjestyksessä, mitä koulussa on käyty kirjaimia.
  18. H

    Järkyttävä yskä ja ainoa yskänlääke mitä talosta löytyy, on redol comp josta alan tärisemään, voinko silti ottaa

    Ei kannata ottaa sitä, jos siitä tulee huono olo. Ittelle tulee siitä lasten vahvusestaki kamalat tärinät+paniikkikohtaus, joka kestää tunteja, vaikka otan lasten annoksen.
  19. H

    Hyviä pelejä lukemaan opettelevalle netissä?

    Ekapeliä pelailtiin tossa, mutta se oli tytön mielestä tylsä.

Yhteistyössä