Hakutulokset

  1. J

    G:Paras lukemasi kirja?

    pakko myöntää aristokatit.. eli eipä tuu juuri itelleen kirjoja luettua. :ashamed:
  2. J

    taisi tulla keskenmeno

    \ Puhuinkin itsestäni.Häpeile sinä vaan.
  3. J

    kertoja

    kuin monta kertaa kuussa äiteet harastaa seksiä?
  4. J

    Kuka haluais olla kotona AINA?

    täällä ois...en haluis viedä lastani hoitoon,mutta kohta pätkähtää muuten 5 kkden karenssi,jos en ilmoittaudu ja ota kurssia vastaan...
  5. J

    tänään subilla 22.00 KAUNEUSLEIKKAUKSIA LAPSILLE!

    Näytettiinkö sitä rasvaimun tehnyttä tyttöä siinä sitten myöhemmin? Eli tuliko vartalosta hyvä jne oliko tyttö tyytyväinen, näkyikö selvä ero aikaisempaan jen...?? Itse katsoin vaan siihen asti, kun tuli sieltä leikkauksesta ja lähti kotiin parantelemaan..
  6. J

    tänään subilla 22.00 KAUNEUSLEIKKAUKSIA LAPSILLE!

    Näytettiinkö sitä rasvaimun tehnyttä tyttöä siinä sitten myöhemmin? Eli tuliko vartalosta hyvä jne oliko tyttö tyytyväinen, näkyikö selvä ero aikaisempaan jen...?? Itse katsoin vaan siihen asti, kun tuli sieltä leikkauksesta ja lähti kotiin parantelemaan..
  7. J

    Mitäs keräyksiä nyt menossa?

    trip mehu 9-pak ulkokääreissä on merkkejä joilla kolmella saa huivin tai tripkolmiopussukan
  8. J

    GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

    Oma nimeni on Juuliska ja siskoni on Jolanda. Juuliskoita on 11 ja Jolandoita päälle kolmesataa. Tykkään tosipaljon omasta nimestäni =) Melko harvinaisia nimiä noi, kukaan ei oo koskaan kuullu noita nimiä ja tosi moni pitää kauniina.
  9. J

    Minkälaiset aurinkolasit?

    Moi! Meillä on jazo shades lasit. Mukana tuli kaksi pantaa, ei siis sankoja ollenkaan ja todella hyvät! Eikä hinnalla pilattu :-) taisi olla17,90? http://www.jazoshades.fi
  10. J

    minkä kokoisia??

    84,5 cm ja 13,2 kg, poika.
  11. J

    tinnitus/korvat soi

    Heippa Millaisia tinnitusääniä teillä on? Ja kuinka voimakas ts. kuuluuko päivisinkin tai arkipuuhia tehdessä? Minulla on jonkinlaista piipitystä, sellaista matalaa kuin basso mutta kuitenkin siis vinkunaa. Nousee ja laskee, rasittavaa. Voiko lasten äänet saada tuollaisen aikaiseksi? Olen...
  12. J

    ison vauvan saaneet

    \ Joo munkin tuuttu synnytt 6 kilosen ja oli kuoleman kielissä 6vk.... ihan turha viesti. Just tämmöset tuttujen ja naapurien kertomat jutut vaan pahentaa kaikkia asioita. :kieh:
  13. J

    jackrusselinterrieristä

    onko kenelläkään kokemusta kyseisestä rodusta lapsiperheessä? me ollaan hankkimassa pienirotuista koiraa ja olen itse aina tykännyt jackrusseleista. meillä on kaksi pientä lasta, eli onko kenelläkään tietoa, miten suhtautuu... me kyllä otettais ihan pentu, että kai mikä koira vain voi olla...
  14. J

    Ehkäisyrengas

    Mulla oli se melkein vuosi käytössä. Mielestäni hyvä tapa, mikäli ei itseä ällötä pitää "implanttia" aina 3vk sisällään :/ Eli mulla ei ainakaan ollut mitään sellaisia oireita, mitä esim. pillerit aiheuttaa. Ei päänsärkyä tai mielialavaihtelua, hormoni kun vapautuu tasaiseti on myös tuloksena...
  15. J

    kierukkaraskaus

    Mieheni on elävä todiste terveestä kuparikierukkalapsesta =) Tietysti aika on kehittynyt, joten vaikea sanoa olisiko hän täysin terve nykykierukoista.
  16. J

    Cerazette

    Cerazettea takana vuosi, ja aiemminkin käyttänyt parivuotta. Mun mielestä sekä hyvä että huono pilsumerkki. Ei kuukautisia eikä vuotoja mulla ollenkaan niitä syödessä, eli nyt ollut vuosi ilman menkkoja, mikäs sen mukavempaa siis. Ei kipuja, ei päänsärkyä eikä tiputtelua mulla, migreeni tulee...
  17. J

    Lapsesi/Lapsiesi nimet?

    :heart: Anniina Sofiella 4v. Niko Mikael 2v. Teemu Toni Matias 6kk. :heart: :heart: :heart: :heart:
  18. J

    Kaupan täti...

    Toi on hyvä :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: [img]
  19. J

    Huhtikuu -04

    Tietääkö joku onko huhtikuussa -04 syntyneiden lasten vanhemmille jotain listaa johon sais kirjotella? Siis sellasta jotain yhteisöä, jossa ois vaan se tietty porukka. En oo ite löytänyt ainakaan.

Yhteistyössä