Hakutulokset

  1. P

    Tämä mamma se lähtee tänä iltana...

    melkein kolmeen kuukauteen...onpa saavutus.. :o
  2. P

    Pelkään näitä pakkoajatuksia....

    alkaa elämä voittaa! talvella en saanut edes roikuttua kahta sekuntia kauempaa leuanveto tangossa. ja kamalaa puuskutusta. koitin tossa viimeviikolla... ja oho sain vedettyä oikeen yhen leuanvedon. sen verran oon saanu voimia että oon irtisanomassa itteni töistä ja muutetaan maalle missä on...
  3. P

    ROKOTTEITA VASTAAN

    vaikka kaikki äidit jo raskausaikana alkaa noudattamaan neuvoloiden suosotuksia ja neuvoja ja varsinkin sitten kun se lapsi on syntynyt... niin minkä takia meillä silti on niin helposti ja useasti sairastelevia lapsia?
  4. P

    Pelkään näitä pakkoajatuksia....

    en oo varmaan kahteen vuoteen käyttäny metroa tai bussia ultraankin menin taksilla :D kaikkein hassuinta on se että mun mielestä metro on paras asia helsingissä. se oli kyl lemppari kulkuväline. kaupassa ei enää ahdista ja jos on jonoa niin ei paniikkia. ennen kiesin kaukaa. vältin ruuhka ajat...
  5. P

    Pelkään näitä pakkoajatuksia....

    mun oli pakko välillä nousta sängystä ylös ja kirjottaa kaikki paperille mitä päässä pyöri. sitten takasin sänkyyn ja uni tuli. aamulla sitten lueskelin niitä juttuja ja näyttelin äijällekkin... se taitaa pitää mua ihan kahelina. kiltisti se kuitenkin ajelee mua sinne vyöhyketerapiaan ja...
  6. P

    Pelkään näitä pakkoajatuksia....

    ei oo helppoo. luulin saavani sydänkohtauksen kun välillä pumppu hakkas tosi hassusti, hikoilin joka paikasta ja oli ihan paniikkioire oloja. mies teki ruokaostokset ja ajoi autoa. ite en uskaltanu. oli ihan humalainen olo. huimas ja väsytti ja itketti ja rinnan päällä tuntui olevan 1000kg...
  7. P

    Clomit!!

    Kolme kiertoa söin clomeja viime kesänä, ei tulosta. En käynyt seurantaultrassa, mutta tikuilla ovis löytyi kyllä. Edelleen lapseton ja siihen kai täytyy tyytyä. Ilman ehkäisyä ollaan oltu jo pian kaksi vuotta. Isompiin hoitoihin emme lähde, enkä enää jaksa stressata koko asialla. Elämässä...
  8. P

    Mikähän ehkäsyksi.......

    pessaari ois kova sana. harmi vaan että joutuu ilmeisesti hakea ruotsista asti? mihinköhän voisi valittaa tästä että saataisiin suomenkin apteekkeihin? tai löytyisiköhän hesasta semmosta apteekkia joka suostuisi tilaamaan niitä. kyllähän se posti kulkee varmaan ruotsissakin?
  9. P

    Rokotuksia pelkäävät

    ja mitäköhän eroa on "nopeammin poistuvalla elohopealla" ja "elohopealla" kuulostaa hyvältä myyntipuheelta, ei muulta. uskon enemmän muiden äitien rokotuskokemuksia kuin mitään terkkareita ja lääkefirmoja.

Yhteistyössä