Hakutulokset

  1. Ä

    mitä teidän 4kk ikäset syö päivän aikana ja kuin paljon?

    meillä syö aamulla ja illalla velliä koko purkin,2 kertaa lämmintä ruokaa puoli prk kerralla ja lisäksi maitoo ja 2 kertaa hed.sosetta puoli prk kerralla jossai välisä..hed.sose voi jäädä joinakin päivinä syömättä..riippuu miten nukkuvat.
  2. Ä

    soseiden aloittamisen jälkeen pullo ei oikee kelpaa...

    onko muilla samaa ongelmaa?eli meidän poika,pian 4kk ei oikee suostu enää joumaa velliä tai maitoa pullosta..sen jälkee ku kiinteät alotettu ni pullosta juominen ollu hankalaa..se ei niinku oikee etes ime sitä pulloa,pureskelee sitä tuttia. ei kai täsä auta kohta muu ku työntää nokkamuki nenän...
  3. Ä

    millä te äidit pidätte itsenne seksynä?

    kaikki aika menee kodin ja lasten hoitoon.. seksiäkin pitäisi jaksaa harrastaa monta kertaa viikossa ja jos ei jaksa tai päästää itsensä rupsahtamaan saa pelätä että mies menee vieraisiin.. taas on kesä tulossa ja kauniita naisia kadut täynnä, itseä vaan väsyttää ja peiliin ei uskalla edes...
  4. Ä

    Kapea turvavyöistuin

    mikä mahtaisi olla markkinoitten kapein turvavyöistuin? kun takapenkille pitäisi mahduttaa 2 turvaistuinta ja 1 turvavyöistuin.
  5. Ä

    RAKSA-AJAN PARISUHDE JA "YKSINHUOLTAJUUS"

    HEI! Tuli tarve johonkin purkaa tätä oloa, kun ite olen päivätpitkät (joskus öitäkin) yksin kolmen pienen lapsen kanssa (tyttö 4v3kk, tyttö 1v9kk ja poika 7kk) ja väsymyskin vaivaa... Tuli taas niin ikävä miestäkin...mutta ei auta ku saaha talo äkkiä valmiiksi. Meillä ok-talorakennus meneillään...
  6. Ä

    Millä saa tussin jäljet pois puuvillaneuleesta?

    Lapsi hiukan "taiteili"... :(
  7. Ä

    joulukuussa 3 vuotta täyttäviä kaksosia?

    Jostain listasta kävi ilmi, että niitä on täällä useampiakin :wave: Minä päivänä ovat syntyneet? Meidän tytöt viettävät synttäreitään 25.12 :xmas:
  8. Ä

    Kuinka moni on jäsenenä Suomen Monikkoperheissä?

    :wave: Me olemme ja tykkäämme käydä tapaamisissa =) Lapsillakin on siellä mukavaa; uusia kavereita ja uusia leluja.
  9. Ä

    Puetko samaa sukupuolta olevat kaksoset

    samanlaisiin vaatteisiin? Meillä tytöillä on tosi harvoin päällään tismalleen samanlaiset vaatteet. Joitain puseroita tai housuja on kaksin kappalein, mutta jos esim. housut ovat samanlaiset, niin sitten puserot ovat erilaiset tai toisinpäin. Paljon ollaan saatu käytettyinä vaatteita tai sitten...
  10. Ä

    Onko samaa sukupuolta olevilla kaksosillasi samanlainen ääni

    Meillä tytöillä oli pienenä melkoisen samanlainen ääni, ei aina voinut olla ihan varma, kumpi itkee tai huutelee sängyssään. Mutta nyt, kun ovat melkein 3-vuotiaita, niin ihan hyvin (ainakin me vanhemmat) erotamme, kumpi puhuu tai itkee.
  11. Ä

    ovatko kaksosenne kovin kiintyneitä toisiinsa?

    Meillä on pian 3-vuotiaat kaksostytöt. Aika usein olen ollut liikenteessä yhtaikaa molempien kanssa, mutta nyt kesän jälkeen olen aina silloin tällöin ottanut vain toisen mukaani esim. kauppaan tai kirpparille. Reissussa ei ehditä olla kymmentäkään minuuttia, kun tämä mukana oleva osapuoli alkaa...
  12. Ä

    Takaisin töihin

    Olen ollut jo reilut neljä vuotta kotona lasten kanssa yhtä soittoa ja muutaman kuukauden päästä olisi tarkoitus palata takaisin työelämään. Toisaalta on ihanaa mennä töihin ja saada aikuisseuraa, mutta toisaalta taas pelottaa... Tuntuu nyt jo, että on pudonnut kyydistä näiden kotona vietettyjen...
  13. Ä

    jauhelihasta jotain

    eli olen kyllästynyt iänikuiseen kastikkeeseeni ja lihapulliin. Oliskos hyviä ehdotuksia sellaisista ruokalajeista, jotka mahdollisesti kelpaisivat nirsoille tenavilleni? Esim. joku maukas jauhelihapihvin ohje - mitä voisi laittaa makua antamaan?
  14. Ä

    alapään karvoitus

    Miten saatte kaikki karvat pois alapäästä?ja tekeekö oikein kipeää?Entä miten posliineihin suhtaudutaan esim.uimahalleissa..kytätäänkö tai ihmetelläänkö?kun mä käyn 2kertaa viikos uimahallissa jos on paljon iäkkäi ihmisiä.Mä ajoin eilen alapään karvat pois niin tarkkaan kun sain ja mies kyllä...
  15. Ä

    seksi ehkäisyrenkaan kanssa

    Haittaako teitä renkaan käyttäjiä se yhdynnässä?Vai otatteko kaikki sen pois siksi aikaa?
  16. Ä

    HYVÄÄ ISÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE ISILLE!!!

    :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :saint:

Yhteistyössä