Hakutulokset

  1. J

    MITEN JAKSAA TÖISSÄ?

    Samaa olen miettinyt itse. Meillä herätään (vauva 11k) edelleen useita kertoja yössä.... EN EDES USKALLA AJATELLA TÖIHIN LÄHTÖÄ!
  2. J

    Mitä sexyä haluisitte kokeilla,mut ette "kehtaa"

    Mua kans on jostain kumman syystä ruvennut kiihottamaan ajatus miehestä toisen kanssa, mutta en kyllä usko, että tosielämässä siihen pystyisin.
  3. J

    lapsettomien parien kateus

    Musta tuo sinun tekstisi osoittaa aikamoista ymmärtämättömyyttä! Toki lapsettomankin pariskunnan tulisi mielestäni käyttäytyä ainakin asiallisesti, mutta vaikka itse en ole joutunut yhtään negetestiä tekemään, niin voin uskoa, että lapsettomuus on niin voimakkaasti vaikuttava asia, että ihminen...
  4. J

    Ongelmia suhteessa!

    Tämä nyt ei välttämättä ole avuksi ap:lle(jos teillä siis tosiaan syvemmälläkin ongelmia), mutta vastaan kuitenkin tähän ketjuun, kun tässä niin kauhisteltiin turhista riitelyä. Ei se riitely aina ole merkki huonosta suhteesta. Meilläkin kun kaksi pässinpäätä saman katon alla asuu, niin kyllä...
  5. J

    laihdutusvinkkejä herkku suulle!

    Sokeriin jää koukkuun, se on tosiasia! Vähennä pikkuhiljaa, esim. jos nyt syöt puolikkaan suklaalevyn päivässä, niin vähennä vaikka neljään riviin päivässä ja yritä nauttia joka palasta, ei kannata hotkaista. Kun pikkuhiljaa vähennät makean määrää, niin vieroitusoireet ei ole niin pahoja. Itse...
  6. J

    Miksi nykyajan aidit ovat itsekkäitä!

    Eiköhän ne ole ennenvanhaankin valittanut! Musta on typerää puhua"nykyajan" äideistä, ihan kuin ennenvanhaan äidit olisi ollut jotain pyhimyksiä, jotka aina olivat iloisia ja rakastavia mammoja. Ainakin kun on omia mummejakin kuunnellut, niin kyllä niitäkin on välillä ottanut kakarat päähän. Ja...
  7. J

    Tuhmemman miehen fantasia...

    kopsaan tän omiin tiedostoihin ja luetutan miehellä kun saan tän vauvamahan pois. Kiitos jo etukäteen sulle siitä hyvästä mitä tuun saamaan! Täydellinen stoori ja vielä mahdollinen toteuttaa, vau!
  8. J

    Miehen runkkaus

    niin ja se vielä piti lisätä, että ehkä miehesi välttelee niitä haleja ja pusuja sen takia, että "pelkää", että sitten pitää harrastaa seksiäkin. Sano sille, että on ihan ok, jos ei himot nyt hyrrää, sano , että hän vaan jää sulle monta himokasta panoa velkaa, takaisinperintä sitten muutaman...
  9. J

    Miehen runkkaus

    Älä loukkaannu yhtään miehesi käytöksestä!! Meillä on kans viimeinen kolmannes menossa ja kun vatsa alkoi olla selvästi näkyvissä, niin huomasin, että miehelle ei enää maistukaan seksi joka päivä ja vähän vältteleekin seksin harrastamista. Kysyin sitten suoraan mistä kiikastaa ja hän sanoi, että...
  10. J

    ilman vasten omaa tahtoa

    Vaadi vaimoasi vaikka parisuhdeterapiaan, jos ei kotona puhetta irtoa. Ei ole oikein seksittömyys jos ei edes syytä kerro. Äläkä menetä itsetuntoasi seksin suhteen, jos ei nainen saa suutaan auki ja kerro mitä haluaa, niin ei siinä taitavinkaan mies pärjää.
  11. J

    ei seksiä-sitten maksullisiin-yleistäkö??

    \ Oon osittain samaa mieltä. Mutta usein on nin, että mies ei tee MITÄÄN kotitöitä eikä sekään ole oikein. Meillä vuokra maksetaan puoliksi ja osa muista yhteisistä kuluista. Koska minä osallistun taloudellisesti perheen hyvinvointiin, niin mies (ja vielä ihan oma-alotteisesti) osallistuu...
  12. J

    karvojen ajelusta

    \ mulla kans kirveli juuri se bikinirajoille tarkotettu ja myös se herkälle iholle tarkoitettu. Vaihdoin takaisin normaaliin, vaaleanpunaiseen tuubiin, johan loppu kirvely. Eka kerta kun kokeilin sitä bikinirajantököttiä, mulla oli illaksi sovittu treffit erittäin hotin tyypin kanssa ja...
  13. J

    streptokokki tulehdus ja synnytys tapana sektio

    Hyvä, kun sulla on jo huomattu toi tulehdus. Mulla todettiin streptokokkitulehdus vasta synnytyksen aikana. Vedet menivät ekaksi ja synnytyksen pitkittyessä multa otettiin bakteerinäyte, jossa todettiin streptokokki. Mulle nousi kuume ja sain antibioottia suoraan suoneen. Vauvan sydänäänien...
  14. J

    kauhea vauvakuume

    olen itse 24-vuotias ja esikoiseni syntyy parin kk:n päästä. palaan puolentoista vuoden päästä jatkamaan korkeakouluopintojani ja silloin pystyn olemaan vielä puoliksi kotona. Eli opiskeluni on pienelle lapselleni parempi vaihtoehto kuin töissäkäyminen. Vanhempani olivat hieman alle...
  15. J

    onko tiukkuudella väliä

    \ Musta aloitus oli asiallinen (niinkuin muut vastauksetkin) ja aihe miettimisen arvoinen. Me naiset voidaan treenamalla tuottaa lisänautintoa sekä itsellemme että miehelle, miksi sitä ei tekisi. Sinulle, jonka vaimo otti nokkiinsa; ikävä juttu että vaimosi otti asian esilleoton loukkauksena...
  16. J

    synnytyskirjallisuutta?

    Kiitos ima sinulle :hug: En taida joogaan enää ehtiä, muutama viikko enää aikaa, mutta varmasti haen mainitsemasi kirjat kirjastosta.
  17. J

    mies ei halua synnytykseen

    \ Mun mielestä kysymys ei ole siitä, onko mies mukana vai ei, se on pariskunnan välinen asia. Mutta nimenomaan heidän YHTEINEN asia. Niinkuin muutkin suuret päätökset pitäisi tehdä yhdessä, niin tämäkin pitäisi. Minusta ei ole millään tavalla pöyristyttävää jos mies ei ole mukana...
  18. J

    synnytyskirjallisuutta?

    Täällä synnytys rupeaa lähestymään ja olen tullut siihen tulokseen, että mitä enemmän tiedän, sen paremmin selviän. Eniten pelkään pelkoa, uskon, että kunhan vältän paniikin synnytyksessä, kaikki menee hyvin. Siksi haluaisin tietää synnytyksestä mahdollisimman paljon ja lisäksi ehdottomasti...
  19. J

    Mies ei voi koskea

    \ no en minä ainakaan! ei ole tullut ylimääräisiä löllöjä, pidän huolta kunnostani oman jaksamiseni ja ulkonäönkin vuoksi. Mutta kun se mahan kasvu nyt sattuu liittymään olennaisesti tähän raskauteen....
  20. J

    Mies ei voi koskea

    sama täällä, tosin ei ihan noin pahana, kerta puoleentoista viikkoon on meillä meininki. on toi mies niin kamalan näköisiä eukkoja aikanaan pannut, että luulis kelpaavan vaikka maha onkin isompi. enkä jaksa enää kinuta koko ajan. PRKL!!!

Yhteistyössä