Hakutulokset

  1. M

    Kolmi, neli vai kuusi pyöräiset vaunut?

    Hei! Vaunujen valinta on todella oma taitolajinsa ja näin ensi synnyttäjä en todellakaan tiedä mitkä vaunut kannattaisi hankkia... Kolmipyöräiset sekä kuusi pyöräiset (kääntyvillä eturenkailla) tuntuivat keveämmiltä ja helpommilta kuljettaa kuin nelipyöräiset. Mutta kolmipyöräisiä käsitellessä...
  2. M

    Tarha aamu ongelmasta...

    Onko kellään muulla vastaavaa ongelmaa??? Auttakaa please... Eli poika 2,5 vuotias ja aina viihtynyt hyvin tarhassa, mutta nyt viimeiset 2 vkoa aamut ollut ihan katastrofi. Meillä mies vie aina aamulla tarhaan, siinä 9 maissa ja minä lähden töihin ennen kuin poitsu herää. Ja haen sitten...
  3. M

    2,5 vuotiaan huutaminen

    Meillä 2,5 vuotias huutaa/kiljuu tai miten sitä haluaa nimittää, kun kaikki ei mene kuten hän haluaa. Tosi pienestäkin alkaa huutaa \|O ja sitä lujempaa huutaa mitä enemmän isänsä siitä hermostuu. Yleensä saan huudon loppumaan nopeimmin, kun alan jutella rauhallisesti ihan muita asioita eli...
  4. M

    2,5 vuotias ja kuolaaminen

    Meidän 2,5 vuotias poika kuolaa edelleenkin, vaikkei pitäisi olla hampaita tulossa tai muutakaan ihmeellistä. Puhuu paljon kylläkin, voisiko kuolaaminen johtua siitä? Onko kenelläkään muulla tämän ikäisellä runsasta kuolan eritystä? Poika on aina kuolannut paljon, mutta tässä iässä se ei enää...
  5. M

    Välit tulehtuneet anopin kanssa

    Moi!! Olen 6 vuotiaan pojan äiti. Mulla on anoppi joka on aina yrittänyt " hallita" elämäämme. Silloin kun poika oli 2 vuotias ja sairasteli kovasti, Anoppi oli hysteerinen, soitteli ja lateli ohjeita kuinka sairasta lasta hoidetaan. Antoi omia diagnooseja. Epäili mitä milloinkin..välillä...
  6. M

    isot vauvat

    esikoispoika 12/1999 syntyi 5660 g ja 58 cm!!! tyttö 2001 4210 g 54 cm.

Yhteistyössä