Hakutulokset

  1. C

    iltaunilta herääminen

    iltaunet meinaa venyä ajoittain meidän 5 kk:lla ja sitten yöunille meno on vaikeaa...oletteko herätelleet vai antaneet nukkua sillä riskillä että valmista on tiedossa?
  2. C

    seronil ja imetys

    onko kukaan käyttänyt imetyksen aikana?onko vauvalle tullut mitään?
  3. C

    mitä ohjeita olette saaneet pakastemarjojen syönnistä odotusaikana?

    onko pakastemarjoissa listeriavaara?
  4. C

    pakastemarjojen syönti raskauden aikana?

    saako syödä ilman kuumentamatta?...minä olen syönyt kaupan puolukoita :whistle:
  5. C

    peräpukamat?!

    peräaukkoa kutittaa ja kirvelee, mutta verta ei vuoda enkä kyllä tunne/ole nähnyt peilillä ulkoisia pukamiakaan.... :x onkohan edes pukamista kysy?!olen raskaana
  6. C

    kuivat limakalvot odotusaikana?!

    onko muita kohtalotovereita?! minulla on muutenkin kuiva iho talvella, nyt on sitten limakalvotkin. verta tulee nenästä aika herkkään...
  7. C

    sektiosta toipuminen

    sektiolla synnyttäneet, kertoisitteko kuinka olette toipuneet sektiosta... miten imetys on käynnistynyt? miten nopeasti olette alkaneet itse hoitamaan vauvaa, pesut ja vaipanvaihdot? kiitos! =) :heart:
  8. C

    lacto seven- maitohappobakteerivalmiste

    oletteko käyttäneet odotuksen aikana? :attn:
  9. C

    seronil/flueksitiini synntyksen/imetyksen aikana

    onko kokemusta?oletteko käyttäneet lääkettä millä annoksella?onko vauvalle tullut mitään?
  10. C

    oletteko jääneet missä vaiheessa äitiyslomalle?

    täällä tuntuu että ei jaksaisi olla töissä virallisen äippäloman alkuun...
  11. C

    laktoosientsyymine käyttö odotusaikana?

    onko tietoa, voiko niitä käyttää? =)
  12. C

    eläinallergiasta...

    onko täällä ihmisiä joiden perheeseen kuuluu myös eläimiä? onko lapsenne olleet allergisia eläimille ja miten ovat oirehtineet? :| ...missä iässä oireet ovat alkaneet?
  13. C

    maha-/pohjukkaissuolihaava

    onko täällä kyseisiä sairastaneita?oliko oireet minkalaiset?
  14. C

    Lanzo, oletteko käyttänyt raskauden aikana?

    kokemuksia?
  15. C

    ylävatsakipu joka painottuu oikealle?

    onko muille vastaavanlaisia kokemuksia?kipu tulee joskus heti syömisen jälkeen, joskus myöhemmin verikokeet kesällä otettu phv:n yhteydessä ja ne ok.... :|
  16. C

    onko täällä poskiontelotulehdukden sairastaneita odotusaikana?

    oliko mikä hoito ja minkalaisilla oireilla? kävin itse pitkittyneen nuhan ja nenäntukkoisuuden takia lääkärissä enkä paljo hyötynyt sitää käynnistä.... :headwall: :( lääkäri sanoi että sinulla on joko poskiontelontulehdus tai sitten flunssa. jos et olisi raskaana eikä sinulla olisi...
  17. C

    altistaako raskaus infektioille?!

    täällä ollaan yhtenään flunssassa.... :| :snotty:
  18. C

    listeria ja grillimakkara

    onko kellään tietoa, voiko grillimakkarasta saada listerian?söin tuossa grillimakkaraa joka oli jäänyt osittain raa'aksi... :headwall: :ashamed:
  19. C

    laktaasientsyymien käyttö raskauden aikana?

    on kellään kokemusta, saakokäyttää? =)
  20. C

    b6-vitamiini pahoinvointiin...

    onko kukaan käyttänyt ja millä annoksella? :)

Yhteistyössä