Hakutulokset

  1. sirrisilmä

    Supistusten väli

    On tässä supistellut aiemminkin, mutta äsken heräsin taas näihin. Väli on kyllä pelottavan pieni. Tässä 5 viimeisintä: 4:43 4:47 4:50 4:52 4:55 Mitenköhän kannattaisi tehdä ambulanssi vai oma auto? Ajoaika sairaalaan 45-50min? Jos joku kerkiäis nopeaan vastaamaan... Torstaina lääkäri...
  2. sirrisilmä

    Miten monta yötä (ja päivää) supistusten kourissa joutuu valvomaan?

    Pakko kysyä, kun odotan ihan loppusuoralla (laskettu aika oli pari pv sitten). En saa nukuttua öitä kunnolla. Eilen esim. heräsin supistuksiin yöllä kolmelta (nukahdin puolilta öin, kun supistukset hellittivät vähän- eli 3 tunnin yöunet). Niitä tuli epäsäännöllisen säännöllisesti 7-10...
  3. sirrisilmä

    Hiustenpesu ennen kampaajalle menoa?

    Minua himottaisi mennä kampaajalle tänään, mutta en millään jaksaisi pestä hiuksia ennen kampaamoreissua. Kyllähän ne pestään sielläkin.. Viimeksi menin tällaisilla hiuksilla, mitkä oli pesty edellisenä päivänä ja vähän oli vahaa hiuksissa, niin sain kampaajalta kauheat valitukset kuinka...
  4. sirrisilmä

    t-paitoja "hauskoilla" teksteillä

    Torilla näin myytävänä paidan, jossa oli teksti: "En ole gynekologi, mutta voinhan vilkaista..." Rupes naurattamaan ihan hillittömästi, vaikken todellakaan tiedä, kuka sellaisen paidan päälleen laittaisi :D Millaisiin teksteihin ootte törmänneet?
  5. sirrisilmä

    isokokoinen vauva

    Mun pitäis kysyä, kun vähän taas mietityttää huominen äitipoli... Onko kenelläkään muulla ollut aiemmat lapset isoja? Meillä kuopus oli 4,5 kiloinen rv 40+2. (Painoarviossa ultralla 3,5 kiloinen). Ja edeltäväkin tenavamme oli 4560g. (painoarvio ultralla 4kg) Sillä vähän hirvittää, kun...
  6. sirrisilmä

    Mikä kappale oli Amerikan talentissa tänään?

    Nuori jamppa lauloi sen. Siis oon kuullut sen varmaan miljuuna kertaa ja kappale on aivan ihana. Enkä nyt kuollaksenikaan saa sitä nimeä päähäni. Siis minnuu kiinnostaa enemmän se alkuperäinen esittäjä, vaikka tuokin poitsu veti sen tosi hyvin :) "Just walking at the bridge now...just.... ja...
  7. sirrisilmä

    Raparperipiirakkaa!

    Nams! Anteeksi kehumiset, mutta esikoinen tuossa juuri leipoi pellilisen raparperipiirakkaa <3 Iso kiitos sille kotitalousopettajalle, joka on kannustanut nuoria kotitöihin!
  8. sirrisilmä

    Voi ei! Jalka on tosi turvoksissa rv 23+1 :/

    Hei, nyt en oikeasti tiedä mitä pitäisi tehdä :/ Laitoin kuvan jalkoterästä profiiliini. -varoitus herkimmille-ei kannata katsoa! Se ällö lätyskä on mun jalka! Kengät puristavat, käveleminen sattuu vähän, koskettaessa sattuu enemmänkin. Neuvolan täti on lomalla... Voiko tällaisesta soittaa...
  9. sirrisilmä

    Pääsymaksu synttäreille

    Koululainen sai synttärikutsun luokkakaveriltaan. Synttäreille oli pääsymaksu 2?! Juuei sitten meidän lapsi mennytkään niille kemuille. Kuulemma juhlissa oli 2 vierasta paikalla. Tarvitseeko miettiä miksi? Surullista päivänsankarin kannalta-pintä ahneutta taustajoukoilta
  10. sirrisilmä

    Marjavaras

    Eilen sisällä ollessani ihmettelin, kun koirat haukkuivat raivokkaasti takapihallemme. Painelin pihalle katsomaan, että mikähän metsän elukka siellä tällä kerralla on. Piti hieraista silmiä, kun huomasin marjan poimijan poimurin kera kahmimassa herukoita puskistamme :o . Marjavaras...
  11. sirrisilmä

    Mainoslehtiset, kuponkiuutiset jne.

    En usko, että olen ainoa äippä, ketä häiritsee noiden mainoslehtisten välissä olevat "aikuisviihdemainokset". Eilen postilaatikkoon kolahti taas yksi mainos. Lapset bongasivat sen-olihan etusivuilla dvd mainoksia ja kyllä ne nuoria koululaisia kiinnostavat. Seuraavalla sivulla olikin jo...

Yhteistyössä