Hakutulokset

  1. P

    Sekundäärinen lapsettomuu

    Moikka, Kiinnostaisko ketään vaihtaa ajatuksia tästä aiheesta. Meillä oli siis vaikeuksia saada ensimmäinen lapsi, ja näyttää olevan tämä toinenkin vaikeeta. Mulla on pco ja en meinaa ovuloida ollenkaan ilman clomeja. Toista ollaan yritetty nyt vuosi. Alun innostus on muuttunut jälleen kerran...
  2. P

    Kaikki lima-asiantuntijat hoi!!! (ja niitähän täällä riittääpi)

    Kopioin siis tän kyssärin tännekki. Mitäköhän tää tarkottaa? kp 10-12 limantuotanto oli ihan hurjaa!!! Siis tosi liukkaat kelit koko ajan. Nyt eilen ja tänään on ollu kuitenki selvästi kuivempaa ja tänään sain ovistestiin plussan :o Huomenna on vasta follikkeliultra jossa näkee mitä siellä...
  3. P

    Ovulaatiokysymys

    Kysympäs näin yleisestikin kun mietityttää kovasti ja täällä on niin paljon kokeneita asian asiantuntijoita :flower: Ajattelin hyödyntää nykytekniikkaa ja kysyä nyt, että tulkitsetteko alla olevan ovulaatiotestin plussaksi? Sain kaks kertaa tollasen, viikon välein. Välillä haalistu kyllä...
  4. P

    Ylipainoisena lapsettomuushoitoihin

    Hei kaikki! Olen tässä viime aikoina siirtynyt tuolta vauvakuumepalstalta enempi lukemaan näitä lapsettomuuspuolen juttuja. Yksityisellä on jo asioita tutkittu ja miehen simppatestiä ei vielä ole saatu. Mulla on jo todettu pco ja miehellä hyvin todennäkösesti on vikaa simpoissa. Jonot...
  5. P

    Miten tutkitaan ovuloiko? (En siis tarkoita kotitestejä)

    Hei, Uskaltauduin tänne teidän puolelle kysymään tällaista kun ajattelin että täältä voisi saada tietoa. Eli kysymyshän oli tossa otsikossa. Testataanko se jotenkin veritesteillä vai muuten? Mulla sellanen tilanne että gyne määräs suoraan terto+clomifenit käyttöön ja musta alko tuntuun aika...
  6. P

    On kai sitä tyhmempääki kysytty?

    Eli lapsivesikysymys: millasta se on? Ihan vettäkö? Ja entä jos/kun se lorahtaa sohvalle tai sängylle, niin onko ko. huonekalu mennyttä, vai voiko sen pestä tai kuivata? Pitääköhän joskus hamassa tulevaisuudessa istua jätesäkin sisällä :laugh: :laugh:
  7. P

    Mitä keinoja on käytetty

    Ajattelimpa että jos koottaisiin tälläinen leikkimielinen kokoelma hyväksi koetuista, hullunkurisista, taikauskoisista ym keinoista ja vaikka loitsuista, joilla on yritetty edesauttaa raskautumista. Niitä voi sitten kokeilla kukin kotona raskautumispuuhissaan :) Lääketiedehän on kehittynyt...

Yhteistyössä