Hakutulokset

  1. T

    Irrallinen kissa

    Tossa kun kävin pihalla niin siinä alkoi pusikot rapista ja sieltä hiippaili kissa. Sillä oli mulle kauheasti maukunaa. Tuntu jotenkin kurjalta jättää se sinne. Eikä ole meidän kissa. Ja kysymys kuuluu... Koska alkaa oleen aiheellista toimittaa sitä löytöeläin paikkaan? Vaikuttais jopa...
  2. T

    Ideaa? Leipärasva loppu...

    No nyt kävi niin etten muistanut ostaa kaupasta rasvaa. Huomenna uusiksi. Mutta mitäs nyt ideois tälle illalle leivänpäälle levitettä?
  3. T

    Nukkekoti asiaa vielä...

    Mistä löytyisi hyviä tee-se-itse ohjeita nukkeihin?
  4. T

    Taas kysellään kotikutsuista

    Mitäs niitä kaikkia onkaan? Jos alkaisi myymään ko. tuotteita, mikä on palkka?
  5. T

    Mistä vielä etsis?

    Pojan kelakortti hävinnyt. En löydä sitä mistään. ARGH!!!!
  6. T

    Vattenfalkin sitten muisti asiakas kirjeellä

    Sähkön hinta se sit nousee taas |O
  7. T

    Hämäläiset äidit kerho????

    Kuka hoitaa?
  8. T

    Ihan pakko sanoo!!

    Et mä olen riemuissani, kerrankin sain verottajalta kunnolla takasin päin rahaa :D
  9. T

    Pitäsköhän taas soittaa ja valittaa

    Meinaan tuosta roskien tyhjennyksestä. Ne kuskit jättää taas ton meitin astian ihan hujan hajan tohon pihaan. Tolle astialle on ihan selkee paikka, mut se on siellä aina puolittain. Jos unohdat kattoo et onko se kippo paikallaan niin kun peruuttaa pihasta siihen koppaa varmasti. Mä viime...
  10. T

    Mitäs tänään tekis?

    Ei oikein innostaisi tuonne kuraan ulos lähteä. Eikä oikein kaupoissakaan kiertely innosta. Voisi nekin raht käyttää fiksummin mitä sinnekkin sitten taas uppoaisi :whistle:
  11. T

    Mitä teillä lapset syö aamupalaksi?

    Meillä aina sitä samaa. "Jukurttii" ja leipää. Ei kelpaa puurot.
  12. T

    Miten pystyisi seulomaan

    kaikki meidän kamat ja heittämään paljon rojua pois? Ahdistaa kun kaikkee nippelii ja nappelii nurkat väärällään.
  13. T

    Mitä tehdä? Talo-kuume nostaa päätään

    Himottais niin hankkia sellainen mökin röttelö jota laittelis kuntoon.
  14. T

    Harvoin koirassa vika

    Vika on yleensä siellä taluttimen toisessa päässä. Oli pakko sanoo :kieh:
  15. T

    Minkä ikäisen lapsen sitten voi jättää hetkeksi

    yksin kotiin? 30 min? Tunti?
  16. T

    Joko sais tehdä keittiö remontin

    Toi keittiö ollut kohta 5 vuotta, mut yhden seinän kamat mä haluaisin muuttaa. Tietenkin se on se seinämä joka tulee kaikkein kalliimmaksi :whistle: Mä haluan puuhellan!!!!
  17. T

    Mä aion jäädä takaisin kotiäidiksi

    Nyt olen ollut töissä reilun puolitoista vuotta. Ajatukseta lakaneet rullaamaan...mä jään takaisin koitäidiksi. Meillä jää kaikki kotityöt mun harteille vaikka olen töissä. Tässä sitten sanoin miehelle, että nyt riittää. Joku muukin saa alkaa tekemään jotain tai minä sitten jään kotiin...
  18. T

    Laittasko joku y-viestin

    niin mäkin näkisin kuin toi toimii :laugh:
  19. T

    Koiranpentuja?????

    Olisikos kellään tiedossa olisiko jollain eteläsuomessa jonkinsortin spanielin pentuja myynnissä? Minulle voisi vaikka laittaa y:nä viestii jos tietää. :D
  20. T

    Pitäisi keksiä tekemistä...

    Ollaan saikulla kotona. Siis lapsi kipee. Nyt olis ellanen tekemisen tuska, mut ei oikein kesi mitä tekis. Siivottu on jo.

Yhteistyössä