Hakutulokset

  1. R

    avioero..

    Hienoa, että sinulla menee hyvin :) Uskon kyllä, että löydät vielä elämäsi rakkauden. Itselläni eroprosessi on meneillään niin, että muutan itse parin viikon sisällä uuteen kotiin. Näin jälkikäteen täytyy vain sanoa, että muistakaa puhua suhteissanne. Minä mokasin meidän suhteessa siinä...
  2. R

    Kotimaan adoptio

    Onnea teille kaikille lapsen saaneille ja onnea uusille odottajille ja tietysti vanhoillekin :) Meillä elämä päätti toisin ja meidän yhteinen taivan päättyi. Eroprosessin pyörteissä eletään ja suunnitellaan tulevaa uudestaan.
  3. R

    Rukousketju lapsettomille

    Kirjoitanpa minäkin tänne ketjuun :) Olemme eläneet lapsettomuuden kanssa jo yli 7 vuotta (en enää ole varma vuosista) Pientä onnea saimme kokea kun tulin ihan luomusti raskaaksi, mutta sain km rv12. Sen jälkeen on hoidot olleet ja menneet, nyt odotamme kotimaista adoptiolasta...
  4. R

    Kotimaan adoptio

    Kovasti hiljentynyt tämä ketju. Omasta puolesta voin sanoa, ettei mitään uutta kerrottavaa, joten ei tule kirjoiteltuakaan. Menaisissa oli juttu kotimaan adoptiosta. Kyllä vaan kyyneleet vierähtivät kun luin juttua :) Suosittelen lukemaan. Myös Annassa oli juttu adoptiolapsen imettämisestä...
  5. R

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    En muista olenko kirjoitellut viimeisimpiä kuulumisia. Meillä viimeinen neuvonta on nyt parin viikon päästä. Pelasta sanoivat, että ainakin vuosi menisi ennekuin voisi haaveilla vauvasta. Eli sitten vain odotellaan.... Tuosta uskovaisesta perheestä tuli mieleen. Meillä nimittäin se sossu...
  6. R

    Adoptiolista

    A-ERIKA: N38/M31 Lapsettomuustausta. Adoptiovalmennus loppusilausta vaille valmis. Siirtyminen sijaisvanhemmiksi mielessä. Loppulausunto annetaan elokuussa. DRAUMSYN N32/M31, 1 biolapsi, 1 adoptiolapsi. Lupahakemus lautakuntaan 25.5.2010. (päivitetty 14.6.2010) ELLINOORA N33/M35, 3...
  7. R

    Kokemuksia leirintäalueista :)

    Nostan vielä, josko tulis lisää ehdotuksia :)
  8. R

    Kokemuksia leirintäalueista :)

    Kuopiossa olimme viime vuonna :) Oli kiva paikka!
  9. R

    Kokemuksia leirintäalueista :)

    Tyttöporukalla oltaisiin tekemässä viikonloppureissu jonnekin päin Suomeen. Kertokaa kokemuksia leirintäalueista ja eri kaupungeista. Tarkoituksena olisi matkustaa junalla ja pyöräillä paikan päällä ja katsella nähtävyyksiä, maisemia ym....ja sitten viettää iltaa kaupungilla. Itse olemme...
  10. R

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Hei vaan kaikille uusille ja vanhoille :) Kirjoitampa meidän kuulumisia, nyt kun on taas jotain kertomistakin. Eli nyt on neuvonta siinä vaiheessä, että kesäkuussa on kotikäynti. Sen jälkeen vielä yksi neivonta ja sitten pitäisi adoptiolupa saada. Oli aika ihanaa kun meidän sosiaaöityöntekijä...
  11. R

    Adoptiolista

    päivitys 24.1. A-ERIKA: N38/M31 Lapsettomuustausta. Adoptiovalmennus loppusilausta vaille valmis. Siirtyminen sijaisvanhemmiksi mielessä. Loppulausunto annetaan elokuussa. ALVA: N35/M39, 3 biolasta, alkuinfo 08/09, ensimmäinen neuvonta 01/10, kohdemaana Kiina? DRAUMSYN N31/M30, 1...
  12. R

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Hyvää alkanutta vuotta teille kaikille!! Paljon on ehtinyt tapahtua täällä ihmisille ja uusia on tullut, viimeisimmän käyntini jälkeen. Tuohon Liisan kysymykseen: Olemme tahattomasti lapsettomia ja joitakin hoitoja olemme käyneet läpi. Aluksi oli olo, että ihan oikeasti sitä haluaisi kokeilla...
  13. R

    Meetkö miehesi mukaan poikien iltaan?

    Vähän sama, kun meillä tyttöjen-iltaan tunkee yhden kaverin avomies aina mukaan |O
  14. R

    Nettineroille töitä

    Kiitos sivuista, lisää saa kyllä laittaa :) Tuolta Discolandin sivuilta löyty pari kivan näköstä lamppua, joita vois harkita. Tosiaan sellasta vanhanelokuvan-tyylistä on edelleen hakusessa.
  15. R

    Nettineroille töitä

    Täytyykös jenkkilästä tilattaessa maksaa verot/tulli? Vai onko noihin hintoihin jo laitettu?
  16. R

    Nettineroille töitä

    En millään osaa etsiä netistä jotain kauppoja, joista löytäisin elokuva-aiheisia sisustusjuttuja. Tarkoitus olisi siis sisustaa tv-huone elokuva-aiheiseksi, lähinnä jotain vanhojen elokuvien tyyliin, musta-valkoista. Nyt etsinnässä olisi varsinkin sellainen pöytävalaisin, joka on vanhan...
  17. R

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Terveisiä neuvonnasta. Olipas oikein mukava käydä. Tämä meidän uusi sosiaalityöntekijä oli kyllä 100 kertaa mukavampi ja parempi kuin se edellinen. Ihan yllätyin kuinka paljon tuo mies hänelle avautui. Sanoi vielä lähtiessä, että kiva kun sai puhua. Hän kun ei voi oikein omalle perheelle (suku...
  18. R

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Hei vaan kaikille! Pitkästäaikaa tänne rapsutan kuulumisia. Tai no niitä ei kuulumisia. Eli nyt 24.pvä on seuraava neuvonta. Soittelivat juuri Pelalta, että joudumme vaihtamaan sosiaalityöntekijää tai sitten aikaamme siirretään. Vaihdoimme työntekijää, koska en jaksa odottaa yhtään pidempään...
  19. R

    Mä niin luulin, että mä oon päässy tän kaiken yli...

    Kiitos kaikille tuesta ja lohdutuksista. Vastailenpa näihin tulleisiin kysymyksiin. Kukaan ei ole ehdottanut luovutettujen siittiöiden käyttöä, kun lääkärit ovat sitä mieltä että luomunakin pitäisi periaatteessa onnistua (koska on sen kerran onnistunut). Joopa, uskoo ken haluaa. Ja nyt ollaan...
  20. R

    Mä niin luulin, että mä oon päässy tän kaiken yli...

    Me alettiin yrittää lasta 2005 ja melkein heti tulinkin raskaaks. Se meni kesken rv 12+. Miehestä sitten löytyikin vikaa, eikä sen jälkeen ole tärpännyt. On käyty inseminaatiot ja koeputkihedelmöitykset. Ei tulosta :'( Se tässä vielä kalvaa, että vaikka kuinka en halua enkä syytäkään...

Yhteistyössä