Hakutulokset

  1. K

    Kerro kuumin seksifantasiasi!

    No höh, yks eksä halus katella masturbointia ja minä siitä sitten kunnon session laitoin pystyyn, niin ei se sitten sen mielestä vissiin niin seksyy ollut kun muistaakseni melkein nukahti, vaikka jynssäsin itseäni oikein antaumuksella. Sen jälkeen olenkin sitten pitänyt sormileikit ihan omana...
  2. K

    karvat vai ilman???

    Ilman myös mun mielestä. On jotenkin siistimpi.
  3. K

    Ja tää palsta vaan tökkii..

    Voihan sen kotisivun toki vaihtaa joksikin ihan muuksi vai mitä?
  4. K

    voiko 400e kk tuloilla saada asuntolainaa 300 000e?

    Enpä kyllä tiedä saako, mutta jos saa, niin ei kannata ottaa. Olen sellasessa paikssa töissä, johon veloistaan huonommin selvinneet suomalaiset tulevat ihmettelemään sitä, että mikä on ollut pankin vastuu, kun myönsi niin ison lainan, että korotkin jää maksamatta? Vastuu nimittäin on lainan...
  5. K

    Kerro kuumin seksifantasiasi!

    Voisko joku pliis saada mun lahnamieheen vähän eloa. Haluaisin rajua. Sais vaikka vähän purastakin. Ei aina sitä törkeen ällöö romantiikkaa. Vähemmän puhetta, enemmän tekoja. Tänään tuntuu tältä.
  6. K

    minkä kokoiset rinnat ovat ihanat?

    No voi tsiisös mään (tai ainakin oletan sun olevan mies...), ajatteleppa jos osuis omalle kohdalles, eli sulla olis jatkuva heijari - mopo keulis, niin että kaikki muut housut paitsi verkkarit ahistais ja niitä et vois pitää taas kun seisokki olis kun puolijoukkueteltta. Et varmaan dikkais, eikä...
  7. K

    voiko häihin laittaa tämmöisen mekon?

    Nyt kun selasin näitä viestejä ja luin hieman tarkemmin, niin aivan aiheesta kaakkoon - on aikamoista itsepetosta uskoa olevansa sorja jos käyttää kokoa 44-46! Laskekaa ihmiset painoindeksinne! Saatte olla aika pitkiä tyttöjä, jos noilla kokoluokilla olette normaalipainosia. (En tosin väitä...
  8. K

    voiko häihin laittaa tämmöisen mekon?

    Riippuu mun mielestä aika monesta asiasta. Jos on tosi perinteiset häät ja paljon sukua, myös mumeleita, niin joku niistä voi ottaa mekon väristä pientä palkoa nokkaan, mutta jos tiedät, että on nuorekasta ja joviaalia porukkaa, niin tuskimpa ketään haittaa. Toinen juttu sitten on se että miten...
  9. K

    Suomalainen julkkis jonka kaa olisit...

    Mua eniten kuumottaa just nyt Tuomas Milonoff. Sit ihqu on myös Juha Veijonen - outoa myöntää...
  10. K

    Julkkis jonka haluaisit stailata

    Mä stailaisin ainakin sen yhden just levyttäneen Idols ehdokkaan, mikä Kristian se nyt olikaan. Siltä lähtis heti tukka ja ne karseet amisviikset huitsin tuuttiin. Sofi Oksaselta kuuraisin sen perunajauhopuuterin pois naamasta ja sitoisin solkkuun - aluks vaik muutamaks tunniks - ihan vaan...
  11. K

    minkä kokoiset rinnat ovat ihanat?

    Täytyy nyt tässä kanssasisarilta kysyä, kun en ole tajunnut mitään pukukoppivertailua suorittaa, että jääkö imetyksen jälkeen aina sellaiset tiukat filtteri nännit? Mulla on siis sellaiset 24/7. Joskus ottaa hermoon, kun mokomat näppylät sojottavat ohuitten (ja vähän paksumpienkin) puseroitten...
  12. K

    rintamaidon maistaminen

    Maitoahan se tosiaan vaan on. Kysyin mieheltäni, että haluaako maistaa, mutta sitä ei kiinnostanut. Itse maistoin ja makeaa se oli...tuli mieleen toi Hyla maidon maku. En tykänny ite. Ei musta kans oo kauheeta, jos joku isi tahtoo maistella, mutta jokaisellahan on oikeus omaan mielipiteeseensä...
  13. K

    Ratsastamisen ehdottaminen naiselle...

    Honey, tuo satula niin poni saa kyytiä!!!
  14. K

    Pisuttelu

    Kaipa niitä hankalampiakin fetissejä vois olla...kakasta ainakin syntyis karseempaa sotkua. Jos mun mies haluais mun pissaavan sen päälle en tosin tiedä mitä tekisin. Olis tietty "mukavaa" toteuttaa toisen fantasia, mutta toisaalta se tuntuisi niin toisen halventamiselta, että vois olla aika...
  15. K

    minkä kokoiset rinnat ovat ihanat?

    tissini ovat kuin kuivankesän oravalla...pienet lurpahtaneet rusinat. Huolisin niihin lisää täytettä, jotta olisivat sellaiset täyteläiset puolipallot kuten ennen lasta (mokomakin (rakas ihana lpseni) imaisi täytteet parempiin suihinsa.) Isännälle jäi siis vain nämä tyhjät nahkarukkaset joita...
  16. K

    Olitko mukana synnytyksessä?

    Mun mielestä ei ole isän velvollisuus olla mukana synnytyksessä, koska kaikilla ei vaan pää kestä jos meno yltyy turhan kovaks. Omaa ukkoani en halunnut mukaan synnytykseen, koska tiedän miten kiukkuinen olen jos olen kipeä. Lisäksi mieheni inhoaa kaikenlaista verta&suolenpätkiä matskuu, joten...
  17. K

    tukka lähtee

    Jos on muuten ihan normi mies, niin mikä jottei...siis ei huomattavaa ylipainoa yhdistettynä huonoon ryhtiin, huonoihin hampaisiin ja viime vuosituhannen vaatekertaan.
  18. K

    Mikä vaimossa ärsyttää eniten

    Itseäni itsessäni eniten ärsyttää: -pikkuasiosta nalkuttaminen -liika urheilu -huoleton rahankäyttö -ainainen pänsärky nukkumaan mennessä... muuten taidan olla ihan ok.

Yhteistyössä