Hakutulokset

  1. M

    voihan, ovistestit vs. r-testit.. r-testi eilen haamu tänään o-testi plussa.

    Joo, oli tarkoitus tehdä tänään r-testi, mut prisman r-testipakettiin oli eksyny jostain kumman syystä kaksi o-testiä.. Meinasin pyörtyä, kun testiin alkoi tulla selvä plussa heti kun testin kastoin, sitten huomasin, että perkule täähän on ovistesti. Selvä plussa kuitenkin ja eilen tuli...
  2. M

    Kuinka pitkä teillä on ollut koti-testi.fi:n toimitusaika?

    Sivuillansa lupaavat tuotteet seuraavalle päivälle, mutta ei näy. Ja maksoinkin jo aamusella..
  3. M

    Täytyykö vielä jaksaa yksi lasillinen?

    Punaviiniä.. Sitten ois pullo tyhjä. Eilen jo aloitin, mutta ei tuo tunnu tyhjenevän. Nyt nopsaan, otanko vai en? :saint:
  4. M

    Osaatteko sanoa viitearvoista mitään?

    Eli tytön allergiatesteissä (verestä otettu) oli arvot maito 0,92 ja vehnä 0,42. Viitearvo 0,35. Eli siis onko allergia pahakin?
  5. M

    pitäskö mennä jo nukkumaan?

    Väsyttää, mur ei huvittais, kun on niiin rauhallista.. :xmas:
  6. M

    Ärsyttääkö ketään muuta miehen baarissa käyminen?

    Mua ärsyttää! Joo, ei käy usein, ehkä kerran kuukaudessa, joskus tulee kaiken maailman varpajaisia ja muita juhlia monet peräkkäisinä viikonloppuina. Niilehän ei voi mitään. En ymmärrä miksi se on niin vaikea päästää sitä ukkoa sinne baariin, välillä puren oikeen hammasta yhteen, etten...
  7. M

    Onko tää ovistesti positiivinen? Pahoittelen kuvan todella heikkoa laatua..

    http://www.aijaa.com/v.php?i=3097883.jpg http://www.aijaa.com/v.php?i=3097916.jpg Testiviiva on todellisuudessa yhtä vahva kuin kontrolli, mun kameralla ei vaan saa tarkkoja kuvia.. :ashamed: Kp on vasta 6! :o
  8. M

    Onko kellään kokemusta tretorn-talvikengistä?

    Nuo on vähän niinkuin kuomat. Lapsi on saanut ne jo monta vuotta sitten aivan uusina, nyt ne olis sopivat. Mietin, että onko yhtä hyvät kuin kuomat? No kyllä niitä nyt jonkun aikaa käytetään, kun aivan uudet ovat ja vielä sopivat. Ostetaan sitten uudet jos todetaan kylmiksi..
  9. M

    testing

  10. M

    Hyvää yötä!

    nyt taitaa olla mun nukkumaanmenoaika! Joten hyvää yötä! Otan uninallen kainaloon ja kömmin peiton alle! :)
  11. M

    Voi luoja miten minä rakastan tuota lasta!

    Lapsi tuossa vähän aikaa sitten istui tässä sylissä väsyneenä ja kysyi:"äiti, rakastatko sinä minua?" Siinä tippa itku kurkussa vastasin:"Tottakai, enemmän kuin mitään muuta". :heart: :snotty: Tajusin, että olemme kuitenkin tavattoman onnekkaita, kun olemme tuon yhden rakkaan lapsen...
  12. M

    Oletteko huomanneet että nyt on vauvabuumi?

    Joka toinen vastaan tuleva nainen on raskaana! Ainakin musta tuntuu siltä.. :snotty:
  13. M

    Missä vaiheessa ovistesti voi näyttää raskautta?

    Viime viikolla oli ovis tai ainakin ois pitäny olla. nyt kp20/30 ovistesti näyttää tummempaa kuin kontrolliviiva. hetken mielijohteesta tein tuon ovistestin, kun niitä oli ja on ihan kummallinen olo.
  14. M

    Clearbluesta..? outoa viivaa!

    Te jotka olette plussaanneet clearbluella tai miksei muutkin, joilla on kokemusta tuosta testistä. Eilen tein tommosen clearbluen ja tänään aamulla. Eilen tuli sellainen sininen viiva, kuin ois kynnellä vedetty, niin ohut mutta sininen. Tänään aamulla tuli sellainen todella vaaleansininen...
  15. M

    Hei missä meidän talvi- ja kevätunelmista haaveilijoiden pino?

    Miten en löydä koko pinoa?
  16. M

    Käskekää mun nyt mennä töihin!!

    Siinäpä se tulikin, roikun vaan täällä koneella vaikka oikeesti pitäis tehdä töitä.. :ashamed: :D
  17. M

    Kuparikierukka ja raskaus!

    Elikkä tein tänään acon 10-testin ja viiva alkoi heti piirtyä liuskaan, ei tarvinnu tihrustaa, viivan näki ihan metrin päästä. Menkkojen ois pitäny alkaa jo nelisen päivää sitten. Kaikenlaisia oireita on, siksi testasin. Pitäisikö tehdä kuitenkin uusi testi vaikka parin päivän päästä? Jännittää...
  18. M

    Voi kun sais seksielämän..

    Onko täällä naisia, jotka kärvistelevät suhteessa, jossa miehen halut on jossain pakkasen puolella? Minä olen sellainen nainen. En prkl haluaisi siitä nautinnosta luopua päälle parikymppisenä.. Mutta eipä sitä ukkoa voi pakottaa.. Kertokaa mulle miten sen saa syttymään vai pitääkö mun luovuttaa...
  19. M

    Mistä tietää onko kierukka pysynyt paikoillaan?

    Eli mulle laitettiin viikko sitten kuparikierukka, sen jälkeen on ollut koko ajan enemmän tai vähemmän vuotoa/tiputtelua, alamahakramppeja yms. Toissapäivänä mies sanoi, kun harrastimme seksiä, että tuntuu jotain outoa, karheaa, ei osannut sen kummemmin kuvailla. Mutta sitten eri asennossa ei...
  20. M

    Ei tämä kuume mene ohi!

    Tuolla yhdessä viikkopinossa olin piinailemassa, ja meidän piti lopettaa yritys erinäisistä syistä (mulla oli parisuhdekriisi). Nyt asiat on puhuttu selväksi ja oma kriisini on mennyt ohi. Olen varma että haluan olla mieheni kanssa. Aloitin minipillerit kun kuukautiset alkoi, mutta lopetin...

Yhteistyössä