Hakutulokset

  1. S

    Tukea syömishäiriöisille laihduttajille!

    Älä loukkaannu nereida mutta en "ole valmis" keskustelemaan näistä asioista sähköpostitse ja toivoisin että löytyisi vielä muitakin keskusteluun osallistuvia. Tai sinäkin kyllä riität varmasti mutta toivon myös että ne jotka eivät esim halua tai uskalla osallistua keskusteluun, saisivat...
  2. S

    Tukea syömishäiriöisille laihduttajille!

    Löytyykö täältä kiinnostuneita osallistumaan pienimuotoiseen laihdutusprojektiin, jossa tavoitteena olisi enemmän elintapojen muutos kuin nopea laihtuminen? Itse en ole varsinaisesti ylipainoinen, mutta itseinhossani koen olevani melkoinen löllökasa ja haluaisin löytää puhtia kiinteytymiseen...
  3. S

    Helpotusta helteeseen, vinkki!

    Laitatko lapsen siihen ihan vaipassaan? Pitääkin kokeilla heti huomenna, jostain syystä oli koko asia unohtunut vaikka taljoja on monta kappaletta.. eikun vintille hakemaan takaisin. Kiitos vinkistä!
  4. S

    suihkutisseistä vielä..

    Kertokaas ne jotka kärsineet kyseisestä vaivasta että toistuuko se seuraavienkin lasten kanssa automaattisesti vai miten? johtuuko siis äidistä vai sekä että niin runsas heruminen.. Eli itse esikoisen kanssa kärsittiin suihkutisseistä ja kokeiltiin kaikki mahdolliset konstit asian...
  5. S

    ¤¤¤ELOMASSUT 2008¤¤¤ toukokuussa

    Oon ihan hirveä äiti mutta meidän pikkumies on jo perhepäivähoitajalla kun oli pakko aloittaa työt. Tosi koville otti (siis äidille), itkin töissä ensimmäisen viikon ja työkaverit kyllä onneks ymmärsi. Hoito on kuitenkin mennyt mahtavasti. Joka aamu jää suu hymyssä hoitoon ja iloisen pojan saa...
  6. S

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Uusi ilmoittautuu.. Eli laskettu aika olisi 5.1 ja toinen on tulossa. Ensimmäinen nyt 8kk. 27v on ikää, synnäri on TAYS, ja vähän on tyttöolo koska tuntuu erilaiselta kuin pojasta :)..
  7. S

    <3 <3 <3 <3 ELOMASSUT 2008 <3 <3 <3 huhtikuussa

    Millaisia ne teidän pojan kohtaukset ovat? Meillä nimittäin pojalla on sellaisia, että välillä kun tuon kädet tai lelun (aina ei tarvitse mitään) pojan näkökenttään, niin poika laittaa kädet hieman kasvojen eteen, avaa kämmenet auki ja ojentaa ranteet (näyttää ihan karatekalta) sekä silmät menee...
  8. S

    ''''''''Elomassut 2008''''''''' Maaliskuussa

    En missään nimessä tarkoittanu kenellekään erityisesti, enkä varsinkaan yritä antaa kasvatusohjeita kellekään kun ensimmäisen kanssa yritän itsekin vasta opetella äitiyttä. Mutta ammatin puolesta halusin vain tuoda tämän asian esille kun välillä tuntuu että on jotain antaa muillekin eikä vaan...
  9. S

    ''''''''Elomassut 2008''''''''' Maaliskuussa

    Ei ole tarkoitus neuvoa kokeneempia äitejä mutta senverran ammatin puolesta sanoisin että älkää istuttako lapsia ilman tukea ennen kun itse nousevat istumaan (vaikka olisi 10kk). Tarkoitan siis sitä kun laitetaan lapsi esim lattialle könöttämään niin että selkä ei ole tuettuna. se ei ole hyväksi...
  10. S

    *~ ESIKOISHAAVEISTA SYNTYNEET ~*

    Niin, kirjoittelin tuossa aiemmin että ne jos mitkä aiheuttavat vauvalle vatsavaivoja kun raukka joutuu hotkimaan maitonsa. Kärsin itse ja vauvani tietysti eniten kyseisestä ongelmasta. Suihkuaminen oli todella voimakasta ja sitä ei yhtään helpottanut se että vauvalla oli todella voimakas imuote...
  11. S

    Keinot ja voimat vähissä, päiväunista...

    Ulos nukuttaminen ei ole ollenkaan mahdotonta ja sitä harrastetaankin kyllä, yleensä kahdesti päivässä kun ei voimat vaan riitä nukuttaa sisälle. Hyväähän se kyllä tekee, totta se on! Ensimmäiset kolme kk työnsin vaunuja noin 6-7h päivässä pihalla kun vauvalla oli kovat vatsavaivat ja liikkuvat...
  12. S

    Keinot ja voimat vähissä, päiväunista...

    Kertokaas nyt kokeneemmat että miten saan opetettua 6kk ikäisen päiväunille sisälle. Tuntuu että kaikkea on jo kokeiltu ja unille mennään vain itkun kanssa yli tunnin taistelun jälkeen.. tätä seuraa 30minuutin lyhyet unet ja entistä väsyneempi vauva. Raskasta (itselle mutta eniten vauvalle) kun...
  13. S

    *~ ESIKOISHAAVEISTA SYNTYNEET ~*

    Enpä ole täällä kirjoitellut vielä ainakaan mutta Chamorphis sinulle haluaisin itse samasta vaivasta kärsineenä antaa vinkkejä. Eli käy lukemassa imetystuen sivuilta suihkutisseistä ohjeet jos saisit vaivat niillä helpottamaan. siitähän se vauvan hotkiminen ja raivarit yleensä johtuu ja meillä...
  14. S

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    En ole palstalla kovin aktiivisesti kirjoitellut, mutta ahkerasti käynyt lukemassa kirjoituksia, varsinkin ennen pikkuisen syntymää. Kiitos kaikille korvaamattomasta tuesta ja vinkeistä odotusaikana. Nyt vaunuissa tuhisee jo 12 päivää vanha nyytti, joka äidistä on tietysti maailman suloisin...
  15. S

    Pillereiden jälkeen raskaaksi?

    pillereitä takana 10v ja ensimmäisestä tärppäsi, se meni kesken mutta km:n jälkeen tulin heti uudelleen raskaaksi ja nyt mennään rv38. Onnea yritykseen!
  16. S

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Eipä ole paljon tullut kirjoiteltua, ei varmaan ainakaan moneen kuukauteen. Lukemassa olen käynyt säännöllisesti muiden kuulumisia ja moniin kysymyksiini olen jo saanutkin sattumalta vastauksia, kiitos kaikille :) Meillä raskaus on sujunut hyvin, rakennekontrollissa rv30 vauva voi hyvin ja...
  17. S

    <3<3 ELOMASSUT huhtikuussa <3<3

    Meilläkin onnen varjo ilmestyi eilen rakenneultran ruudulle. Vauvalla on aivoissa kysta, jonka vuoksi menemme 2kk sisällä uudelleen kontrolliultraan. Muita kokeita ei oteta, koska vauva vaikutti muuten kehittyneen hyvin, eikä muita markkereita elimissä näkynyt. Todennäköisesti ei ole syytä...
  18. S

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Eipä ole omia kuulumisia tullut kirjoiteltua vaikka viikoittain olen muiden juttuja seurannut.. Tasapuolisesti kiitos kaikille kokemusten jakamisesta, on auttanu paljon kun on miettiny samoja juttuja :heart: Täällä on siis menossa 15+6 ja nt-ultran jälkeen päivät piti paikkansa. Eli LA voi...
  19. S

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    Voimia Rouva Pikkumyy!! en ole paljon kirjoitellut palstalla mutta lukenut kirjoituksiasi aina ja tuntenut aina lämpöä lukiessani tekstejäsi.. Muuta en osaa sanoa..
  20. S

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    Nyt kun ehdit HooÄs just päivittää listan niin lisää hommia pukkaa (ei kiire).. Taisin tippua listoilta joulun aikaan mutta en oo pitäny kiirettä uudelleen ilmottautumisessa. Eli esikoista odotellaan pienten alkuvastoinkäymisten jälkeen (km/ku 10/07).. Viikkoja on tänään kasassa 8+6 kk mukaan...

Yhteistyössä