Hakutulokset

  1. F

    Muuttuneet tunteet lapsia kohtaan...

    Enpä tiedä kuuluuko tää kirjotus nyt tänne vai minne, mutta jospa vaikka täällä vois jakaa tuntemuksiansa... Tilanne on se, että olen eronnut lasteni isästä n. vuosi sitten. Vielä yhdessä ollessamme meidän yhteiset lapset oli koko mun elämä. Eli mitään muuta elämää ei mulla ollut, mies torppasi...
  2. F

    5kk vauvan oksentelu

    Osaisiko joku neuvoa? Kyseessä 5kk ikäinen vauva, jolla oli ensin neljän päivän ajan kuumetta (reilut 38). Ensimmäisen kuumeettoman päivän yönä oksensi puolen tunnin sisään 5 kertaa. Oli saanut illalla maissivelliä, jota oli saanut myös aiemmin n.3 kertaa. Vellistä ei ainakaan aiemmin ollut...
  3. F

    Vauvan oksentelusta

    Kysyn nyt täältäkin, jos joku osaisi auttaa. Kyseessä 5kk ikäinen vauva, jolla oli ensin neljän päivän ajan kuumetta (reilut 38). Ensimmäisen kuumeettoman päivän yönä oksensi puolen tunnin sisään 5 kertaa. Oli saanut illalla maissivelliä, jota oli saanut myös aiemmin n.3 kertaa. Vellistä ei...
  4. F

    Vauvan oksentelu?

    Kyseessä 5kk ikäinen vauva, jolla oli ensin neljän päivän ajan kuumetta (reilut 38). Ensimmäisen kuumeettoman päivän yönä oksensi puolen tunnin sisään 5 kertaa. Oli saanut illalla maissivelliä, jota oli saanut myös aiemmin n.3 kertaa. Vellistä ei ainakaan aiemmin ollut tullut mitään reaktiota...
  5. F

    hyppykiikku

    Mikä oli hyppykiikun "alaikäraja"? On päässyt unohtumaan...
  6. F

    Emmaljunga twin city cross

    Mulla vuoden 2004 kyseiset rattaat ostettu käytettynä ja nyt ihmettelen että miten niistä saa kulkusuunnan vaihdettua??? Joka paikassa lukee että kulkusuunta vaihdettavissa, mutta en tosiaankaan keksi että miten se tapahtuu... Voisko joku ystävällisesti neuvoa, ennen ku puran rattaat ihan...
  7. F

    Tasapainottelu raskaana?

    Hei! Kaipaisin samassa tilanteessa olevilta/olleilta neuvoja. Tilanteeni siis tämä; Olen pudottanut painoa n.13kg tammikuun lopusta painonvartijoiden pisteiden avulla. Yllättävän helposti on kilot lähteneet. Nyt kuitenkin sain kaksi viivaa raskaustestiin tänä aamuna, että raskaana tässä...
  8. F

    "pitkä kierto"

    Laitoin tän nyt tännekin, jos jollain olis samankaltasia kokemuksia? Tuolta laihdutus puoleltakin kyselin... Mulla laihdutusta nyt 7 viikkoa takana painonvartijoiden pisteitä laskien. Painoa on tippunut 6 kiloa. Edelliset menkat tuli muutaman päivän etu ajassa (kp29) ja seuraavia ei ole...
  9. F

    Laihdutuksen vaikutus kuukautisiin, kokemuksia?

    Mulla laihdutusta nyt 7 viikkoa takana painonvartijoiden pisteitä laskien. Painoa on tippunut 6 kiloa. Edelliset menkat tuli muutaman päivän etu ajassa (kp29) ja seuraavia ei ole kuulunut (nyt kp36). Ehkäisyä ei ole käytössä, toinen lapsi on haaveissa. Tänä aamuna tein kuitenkin raskaustesti...
  10. F

    nutrilet patukat

    Voiko nutrilet patukoita käyttää raskauden aikana? Paketissa muistaakseni lukee että ei ole tarkoitettu käytettäväksi raskauden aikana. Mutta voiko siitä olla haittaa, jos tasapainottelee ja käyttää joskus patukoita?
  11. F

    Kani lapsiperheessä?

    Onko kellään kääpiökania perheessä jossa myös pieniä lapsia? Kuinka kani suhtautuu lapsiin ja kuinka lapset kaniin? Onko toimiva yhdistelmä? Ja onko kani kuinka allergisoiva? Itselläni lievä eläinallergia, lapsilla ei ainakaan vielä tullut mitään oireita ole tullut tuttavien eläimistä. Itse...
  12. F

    TE JOILLA MENKAT TULLEET RASKAANA OLLESSA...

    Onko kellään kokemusta asiasta? Onko se kuinka yleistä? Milloin huomasitte olevanne raskaana? Oliko mitään yleisiä raskausoireita? Mulla tuli nyt menkat muutamaa päivää aiemmin ku piti, kp29(norm.31-35) Norm. kestää 5 päivää, nyt vaan 2 päivää ja sen jälkeen pientä tuhrua paperiin välillä...
  13. F

    TE JOILLA MENKAT TULLEET RASKAANA OLLESSA!

    Onko se kuinka yleistä? Milloin huomasitte olevanne raskaana? Oliko mitään yleisiä raskausoireita? Mulla tuli nyt menkat muutamaa päivää aiemmin ku piti, kp29(norm.31-35) Norm. kestää 5 päivää, nyt vaan 2 päivää ja sen jälkeen pientä tuhrua paperiin välillä. Mitään erityisiä oireita ei ole...
  14. F

    PV:n pisteistä?

    Paljonko on pisteitä VALION RUOKA 2%:ssa? Ja toinen mitä en oo löytäny on ARLAN APETINA FETAJUUSTO 8%. Mulla on aika vanhat pistetaulukot, joista noita ei löydy, enkä omista pv:n laskintakaan. Mut kiva jos joku viittis vastata, kkitos jo etukäteen! :)
  15. F

    Roskishaamuista...

    Eli tein viikko sitten apteekin oman testin (negaa näytti) ja testi oli jäänyt vessan kaappiin pakettiin. Nyt olin heittämässä sitä pois ja pakkohan sitä oli vielä kurkistaa! :ashamed: Testissä näkyi ihan selvä viiva myös toisessa ikkunassa, mutta oli tosi ohut. Nyt sitten mietin että jos...
  16. F

    "limoista"

    Nyt ehkä aika ällöttävä kysymys.... Eli mitenkäs ne valkovuodon määrät ja koostumukset menikään? Olikos ennen kuukautisia runsasta ja koskakohan oli ns. kuivakausi? Ja koska maitomaista ja koska kirkasta? Toista lasta yritetään ja kaikki merkit on hakusessa, ei muista enään ensimmäisen...
  17. F

    selkäkipuisia vauvakuumeilijoita?

    Kovasti olisi halua laittaa pikkukakkonen alulle, mutta mietityttää kun on selkä niin huonossa kunnossa... Esikoinen syntyi tammikuussa sektiolla ja sen jälkeen selkä oireillut todella pahasti kahden suuren pullistuman takia. Nyt selkä jo parempi, mutta mitenkähän kestää uuden raskauden...
  18. F

    Keräilykamppanja?

    Eli onko Piltillä/Bonalla tällä hetkellä keräilykamppanjaa meneillään? Missasin edellisen... :(
  19. F

    Taas raskaanako???

    Olen synnyttänyt tammikuussa -07 ja kuukautiset ei ole vielä alkaneet. Imetyksen lopetin n. 3vk sitten. Nyt "mukamas tunnen" raskausoireita; pahoinvointi ajoittain, huimaus, alavatsalla "omituinen" tunne jne. Mutta jos mieli tekeekin vain tepposet ja olo lupaileekin vain alkavia kuukautisia...
  20. F

    imetyksen lopettaminen

    Olen aikeissa lopettaa imettämisen, rinnat tuottavat kuitenkin vielä maitoa välillä runsaastikin. Onko mitään keinoa, millä maidon herumista voisi vähentää? Nyt rinnat kipeät ja myös melko täynnä maitoa. Välillä on pakko vähän pumpata. Onko pahasta? Neuvoja kaipailisin...

Yhteistyössä