Hakutulokset

  1. Z

    Tampereen seudulta meilikaveria, myöhemmin vaikka muutenkin kaveria

    Moi Löytyiskö Treen seutuvilta 30-40 -vuotiasta naista meilinvaihtoon (+facebookiin, jos sitä käytät) ja ehkä myöhemmin lenkkeily-/kahvittelu-/muuksi seuraksi. Perheemme mahdollisesti muuttaa Tampereelle ensi vuonna ja olisi mukava tietää siinä vaiheessa entuudestaan joku/joitakin ihmisiä...
  2. Z

    Gluteenittomat sämpylät

    Hei Olen noin vuoden kohta yrittänyt opetella leipomaan gluteenittomia juttuja kun miehellä todettiin keliakia. Mutta sämpylöistä en ole saanut syömäkelpoisia vaan ovat aivan kivikovia.. lapsetkin ovat niille irvistelleet, eikä oikein motivoi leipomaan kun aina lopputulos on epäonnistunut...
  3. Z

    Kanakeittoa

    Oliskos jollain maistuvan ja mielellään helppotekoisen kanakeiton ohjetta? Kaikenlaiset ohjeet käy.
  4. Z

    Kakkupohjan ohje uunipellille

    Hei Löytyiskös kellään ohjetta uunipellin kokoiseen kakkupohjaan. Minä, maailman huonoin leipuri, olen saanut päähäni yrittää väsätä jonkin hienon kakun kaksosten 2v juhliin. Tuhoontuomittua varmaan :ashamed:
  5. Z

    höyrypesuri

    Olen miettinyt höyrypesurin hankintaa, mainonnan uhri kun olen. Onko kenelläkään käyttökokemuksia sellaisesta ja mitä erityisesti sillä on hyvä puhdistaa? (aihe kuuluis varmaan tuonne arki ja kodinhoito-osioon, mutta mietin käykö siellä ketään)
  6. Z

    eilinen Täydelliset naiset

    Katsoiko joku eilen Täydelliset naiset? Katsoin puolesta välistä asti ja jäi vaivaamaan miten se ukkonsa tappanut ja pakastimeen pistänyt rouva pääsi vankilasta vapaaksi? Vähän koukussa oon tuohon sarjaan, ehtaa hömppää :ashamed:
  7. Z

    Roi, Viirinkangas

    Moi Muutamme kohtapuoliin Rovaniemen Viirinkankaalle ja olisi mukava tutustua johonkin alueella asustelevaan immeiseen. Mukava olis jos ois suurinpiirtein saman ikäisiä lapsia niin olis juttuseuraa vaikka leikkipuistossa kun lapset touhuaa. Itselläni on 1,5 vuotiaat kaksoset (tyttö & poika)...
  8. Z

    facebook..

    Facebook tuntuu olevan päivän sana kun iltapäivälehtiä lukee. Onkos täällä meidän ikäisissä muita kuin minä, jotka ko. ohjelmaa aktiivisesti käyttää? Itse tunnustan jonkin verran koukuttuneeni siihen :ashamed:
  9. Z

    Pikkujoulut kaikilla muilla paitsi minulla

    Onko kenelläkään muulla tänään tunne, että koko muu maailma juhlii tällä hetkellä jossain ihanissa pikkujouluissa noutopöytien ja ilmaisen viinan kera? Ja itse on jumittunut kotiin tai ehkä voisi jopa päästäkin jonnekin juhliin kun vain olisi saanut kutsun :( Kurja olo. Tiedän, että moni...
  10. Z

    Tappeluita kaksostenvaunuissa?

    Meillä on viimeaikoina olleet vaunuttelulenkit sellaisia, että tenavat nahistelee vaunuissa keskenään. Jos on kuuma tai muuten kitisyttää niin se näköjään purkautuu toista härnäämällä (varsinkin jos toinen yrittäisi nukkua). Vuorotellen vedetään toiselta tuttia tai lakkia, työnnetään nyrkkiä...
  11. Z

    pesupähkinät

    Onko kenelläkään käyttökokemuksia ekologisista pesupähkinöistä? Mietin saavatkohan ne pyykistä puhdasta. Olisivat ainakin ekologinen vaihtoehto.
  12. Z

    juoksijoille kysymys

    Juoksuharrastuksen taas aloittaneena olen saanut riesakseni häiritsevän vaivan; kylkeen alkaa pistämään joinain päivinä tosi helposti ja jo lyhyen matkan jälkeen. Toisina päivinä taas kun ei pistä niin pystyn juoksemaan helposti vakiolenkkini, n. 8 km. Kuntoni suht hyvin palautunut synnytyksen...
  13. Z

    Suklaamousse

    Olisko kellään hyviä (mielellään helpohkoja) suklaamousse tms. ohjeita?
  14. Z

    mikroaaltouunin haju

    Antakaa vinkkejä millä mikroaaltouunista saa tympeän hajun pois.
  15. Z

    keltaiset tahrat vauvanvaatteissa

    Tietäisikö joku miten saisi vauvanvaatteista keltaiset rautalääkityksestä (fer in sol-niminen valmiste) johtuvat pulautustahrat pois? Ikävää kun vaatteet ovat niin rumannäköisiä, että ei kehtaa kiertoonkaan laittaa.. Kokeilin jo sitruunahappoa ja sillä ei ainakaan ollut mitään vaikutusta.

Yhteistyössä