Hakutulokset

  1. N

    raskaaksi ilman menkkoja?

    Raskauduin ilman menkkoja... ei siis vuoteen ollut ollut. Jokin toiminta siellä siis itsekseen pikku hiljaa käynnistynyt :) Yhdet menkat olisi hyvä olla välissä jotta kohdun limakalvojen rakenne olisi "tuoreempi".. Vaikuttaisi monelle keskenmenoon liittyvän tämä kohdun "epäkypsyys"... Ei...
  2. N

    Voiko mieliala vaikuttaa alkion kiinnittymiseen?

    Asiasta voin sanoa jotain tietäväni... Eli kyllä se sen verran vaikuttaa että kova stressi heikentää erinäisten hormonien toimintaa eikä naishormonimme kuulu niihin joiden toimintaa se ainakaan edistäisi :( Tosin ainoastaan masennuksen ollessa kyseessä niin useimmat alan ammattilaiset...
  3. N

    ¤¤¤ Ovulaation induktio helmikuussa ¤¤¤

    Olette mahtavia, kun jaksatte välittää kuinka täällä menee :hug: Nyt on ollut hyvä päivä ja uskon jo hieman enemmän.. Edellinen keskenmeno varjostaa..silloinkin oli muutama päivä ilman vuotoa ja taas alkoi... Yritän olla optimistinen Ihanaa IITUKKA että clomit toimii, mulla ne ei taas...
  4. N

    ¤¤¤ Ovulaation induktio helmikuussa ¤¤¤

    Jense: eilisestä nyt vuodellut..eilen vuoto melkein mustaa, nyt enää vähäistä.. Kaksi vuotta sit meni kesken kaksosraskaus samoilla päivillä eikä nyt vaikuta sen paremmalta:( Tulehdusta ei ole, kipuja ei ole lukuunottamatta pieniä vihlaisuja.. Viime kerrasta tuntuu silti olevan tosi lyhyt...
  5. N

    * Ovulaation induktio tammikuussa *

    Hei taas...hetken verran olen ollut poissa, aina välillä lueskellut kuulumisianne.. Vielä en ole uskaltanut odottajiin.. Tänään alkoikin vuodella jälleen. Edellisestä km:stä se kaksi vuotta ja näyttää että samoilla päivillä tämä yrittää mennä.. Eli nyt yhdeksäs viikko joka vaikuttaa huonolta:(...
  6. N

    * Ovulaation induktio tammikuussa *

    Heippa! Minut voisi laittaa plussanneihin... :saint: Näin kahden vuoden jälkeen sitä ei tosin usko vielä... 31.12.07 oli selvä viiva Kiitos kaikille tuesta ja uskoa ja voimia teille kaikille. Muistakaa että välillä totaalinen luovuttaminen hetkeksi auttaa. Näin meillä. Kierto oli yli...
  7. N

    **ovulaation induktio joulukuussa**

    Pitkästä aikaa... Kiva oli lukea kaikilta kuulumisisa. Hurjasti pidän peukkuja että muutama jouluihme saataisiin tänne listalle:) Itsellä kierto vetelee 44, eikä menkoista tietoakaan. Nyt eilen nännejä kivistellyt, josko siis vihdoinkin.. Kaksi kuukautta olemme olleet clomitta ja elämme...
  8. N

    **Ovulaation induktio marraskuussa**

    mukana menossa Nippe81..............................................................kp 67/36 Rina82..............2. clomit.....................................kp 58/?? Emppu78..........tauko.........................................kp 58/32 Omppu76........5.clomit...
  9. N

    **Ovulaation induktio marraskuussa**

    MAANANTAI 19.11.2007 Nippe81..............................................................kp 68/36 Rina82..............2. clomit.....................................kp 57/?? Emppu78..........tauko.........................................kp 57/32 Omppu76........5.clomit...
  10. N

    ++Ovulaation induktio lokakuussa++

    Pömpeli-pötsi.......3.clomit..................................... .kp 72/30 Vilinäiti.................3.clomit.................................... ..kp 71/36.yk16 jonski...................clomit.........................................kp 60/30-32...
  11. N

    apua...pelottaa

    piti kirjoittamani, että puoli tuntia ennen toimenpidettä oin sen toisen 40mg:sen..
  12. N

    apua...pelottaa

    Täällä myös, minä otin aamulla yhden burana 400mg ja puoli tuntia ennen toimenpidettä. Sillä saa parhaan mahdollisen (käsikauppalääkkeillä)puudutuksen ja minulla auttoi hyvin:) Pelkäsin aivan kuollakseni ja tärisin mennessäni sinne...mutta sitten myöhemmin ihan hävetti kun ei s tuntunut kuin...
  13. N

    ++Ovulaation induktio lokakuussa++

    Onko clomit lyhentänyt menkkojen kestoa muilla? Nyt pitäis aloittaa neljäs kierto clomeilla....mutta, vuoto aloitteli toissa päivänä, eilen tuli melkein kunnollista menkkavuotoa ja nyt näyttää loppuvan... Ensin ajattelin raskauden mahdollisuutta, mutta menkkakivut kuitenkin oli kunnolliset...
  14. N

    ++Ovulaation induktio lokakuussa++

    Hienoa Nanna75 Toivottavasti saamme kuulla sinulta vielä iloisempia uutisia muutaman viikon päästä:) Ompu76 taisin kirjoittaakin jo,e ttä olen tosi onnellinen että ovat torvet auki sulla :), välilläon käynyt niin että labrat kaikki kunnossa ja pitkään, pitkään pari saattaa yrittää, kunnes...
  15. N

    Eikö kukaan piinaile tällä viikolla?

    kp33 nega, ei menkkoja
  16. N

    ++Ovulaation induktio lokakuussa++

    kyllä se liitty...tai mulla käytettiin nimintystä HSSG(hysterosonosalpingografia) ja sillä tutkitaan ovatko munatorvet auki puhaltamalla keittosuolaliuosta ja ilmaa. Kivuntutemus on yksilöllistä, mutta liittyy paljon myös siihan ovatko auki vaik onko tukoksia, kasvaimia, kys´tiä..etc...
  17. N

    ++Ovulaation induktio lokakuussa++

    Omppu76:olet syönyt jo clomeja viisi kiertoa listan mukaan, nytkö vasta SSG? Eikö lääkäri suositellut sitä ensin, ettet turhaan syö clomeja jos ei olis ollut kannattavaa... Mutta onnea!! että olivat auki! Siks ihmettelen, kun mulla lääkäri ehdottomast halus sen heti alkuun etten turhaan söisi...
  18. N

    ++Ovulaation induktio lokakuussa++

    :ashamed:
  19. N

    ++Ovulaation induktio lokakuussa++

    :ashamed:

Yhteistyössä