Hakutulokset

  1. I

    Nyt se on sitten meilläkin - enterorokko

    Juu. Tytöllä suussa rakkuloita, sääret ja kädet näppylöillä, ruoka ja juoma ei maistu ja kuumetta oli eilen 39,5 astetta. Ei nää sairastelut vaan lopu. Taipeissa ja vaippaiholla on tosi häijyjä näppyjä/kelloja, oikein sellaisena "mattona". Bepanthenia olen laittanut ja antanut olla ilman...
  2. I

    Oi viisaat palstalaiset, jeesatkaas nyt.

    Eli mulla on ongelma. On ollut vuoden ajan AJOITTAIN vihlovaa kipua vasemmalla alavatsassa (epäilen kystia, niitä on ollu teinivuosina) ja pitäs päästä ultrattavaksi. Miten se nyt sitten hoituu? Viimeksi joku kahdeksan vuotta sitten menin omalääkärille ja antoivat lähetteen Kättärille ultraan...
  3. I

    Kokemuksia Sir. Ephedrin paediatr. yskänlääkkeestä?

    Lääkäri määräsi meidän vajaa vuoden vanhalle tuota lääkettä 5ml/ 3 kertaa vuorokaudessa. Ja tuoteselosteessa lukee seuraavaa: 4.2 Annostus ja antotapa Aikuisille 5-10 ml 3 kertaa vuorokaudessa. Yli 12-vuotiaille lapsille 2,5-5 ml 3 kertaa vuorokaudessa. Missäköhän kohtaa ilmenee...
  4. I

    Elotaaperot 2007

    Tässä olisi sitten meidän uusi pino. Meidän pienet vauvat ei ole niin pieniä enää, voi miten aika lentääkään! Kirvash ja Nella 10,5 kk
  5. I

    Mitä lapselle (10 kk) mukaan päiväkotiin?

    Ulkovaatteita, sisävaatteita, vaippoja... Kertokaa kokemuksia mitkä havaittu hyväksi, montako paria villasukkia jne. Tyttö aloittaa tarhassa elokuun alussa, eli välikausihaalari tulisi kyseeseen? Mistä kannattaa alkaa etsimään? Löytyykö netistä jotain puljua, sillä inhoan kaupassa...
  6. I

    Kertokaapas, mitä lapsi (10 kk) tarvitsee päiväkotiin?

    Ulkovaatteita, sisävaatteita, vaippoja... Kertokaa kokemuksia mitkä havaittu hyväksi, montako paria villasukkia jne. Tyttö aloittaa tarhassa elokuun alussa, eli välikausihaalari tulisi kyseeseen? Mistä kannattaa alkaa etsimään? Löytyykö netistä jotain puljua, sillä inhoan kaupassa...
  7. I

    Miten lohduttaa temperamenttista, sairasta lasta?

    Siinäpä kysymys. Meidän neiti (8 kk ) on korvatulehduksessa ja huutaa kuin syötävä. Sylissä ei ole koskaan viihtynyt ja nytkin siitä yrittää rimpuilla pois jos ottaa syliin. Lattialla ei ole hyvä, sängyssä ei taatusti ole hyvä, ei mahallaan, ei selällään, ei seisten. Pullo ei kelpaa, tutti ei...
  8. I

    ELOVAUVAT 2007 VOL. 4

    Näin taas lähti uusi pino käyttöön. Jälleen kerran näyttää valkoista tuon edellisen pinon neljäs sivu. Hohhoijaa. Jospa tämä nyt taas toimisi hetken aikaa. Nella tahtoo seistä polvillansa jatkuvasti, ihan tuossa äsken kun kirjoitin otsikkoa, nojasi tyttö taaksepäin ja istui ensi kerran :D ...
  9. I

    Jee! Saatiin asunto!

    Mä kun olen täällä(kin) marmattanut tästä meidän nykyisestä 40m2 1h+tk asunnosta, jossa majailee minä, mies, 8 kk vauva ja kaksi kissaa ja jonossa ollaan oltu kaupungille vuosi ja kaksi kuukautta. Nyt saatiin asunto, tänään tekemään vuokrasopimus ja muutto on 1.6. 74m2 kolmio ihan tosta...
  10. I

    Onko teillä ollut "tyttö/poikatunnetta" raskausaikana, ja kumpi on sitten tullut?

    Tuosta ultrausketjusta tuli mieleen. En tiedä, luulisi että tällainenkin ketju on jo joskus ollut mutta nyt ei ainakaan heti tule mieleen. Meille ultrassa tosiaan sanottiin että todella epävarma tyttö olisi tulossa, ja vaikka kaikki toitotti ympärillä että poika sieltä tulee (sitä me ehkä...
  11. I

    Tiramisu resepti?

    Olisiko kellään tietoa miten saadaan aikaan todella hyvää tiramisua? Ainakin Savoiard- keksejä ja rommia/Amarettoa ja mascarponea, mutta miten? Katselin joitain reseptejä ihan Googlettamalla, mutta ne eivät mielestäni olleet "traditionaalisia". Apuja siis kaivaten :D

Yhteistyössä