Hakutulokset

  1. V

    Odotus Hämeenlinnassa.

    Hei! :wave: Hämeenlinnassa tehdään niskaturvotusultra vkoilla 11-13 ja rakenneultra vkoilla 18-22. Alkuraskauden ultraa ei kunta kustanna, vaan se pitää itse maksaa yksityisellä. Lääkärikulmassa tehdään niitä, suosittelen! Neuvolakäyntejä on alkuvaiheessa n. kk:n välein ja loppuvaiheessa...
  2. V

    Kanta-Hämeen masun kasvattajat!!

    Heippa! :wave: Mä voisin kanssa näin loppumetreillä ilmoittautua tänne ketjuun! Mä olen kohta 32-v. Hämeenlinnalainen ja esikoista odottava innokas tuleva äiti. Laskettu aika ois 29.4., joten alkaa tää oottaminen riittämään mulle pikkuhiljaa...Kaikenlaisia vaivoja ollut ja saikulla ollaan...
  3. V

    ***Huhtihiput 2008 Maaliskuussa Vol2***

    Onnea jo vauvan saaneille!! :flower: Ja kovasti tsemppiä vauvanhakumatkalle lähtijöille!! =) ( . ) Täällä alkaa kanssa pikkuhiljaa riittämään tää raskaana olo, mitään ei voi tehdä ilman ettei tuu kauheeta puuskutusta ja alavatsan vihlontaa...sängystä nouseminen on oikeesti yhtä tuskaa...
  4. V

    ***Huhtihiput 2008 Maaliskuussa Vol2***

    Heippa pitkästä aikaa!!! :wave: Mä oon viettänyt hiljaiseloa tän koneen kanssa, tuntuu, että päivät menee jotenkin autuaasti ohitse ilman et varsinaisesti tekee mitään. :laugh: Kelan ja verotoimiston kanssa tuli tapeltua pari vkoa sitten, mutta nyt asiat kunnossa, hyvä!! :whistle: Viimeinen...
  5. V

    ***Huhtihiput 2008 Maaliskuussa***

    Heissan kaikille! Tällä rintamalla on ollut hiljaista, meillä kone tökkinyt, joten syystä en oo päässyt päivittämään kuulumisia... Mutta jos nyt jotain ees! Synnärillä käyty tutustumassa ja alkaa tuleva koitos pyöriä mielessä päivittäin enemmän ja enemmän, hui! Lisäksi ollut muutamia...
  6. V

    **Huhtihiput Helmikuussa 2008**

    Aurinkoista maanantaita kaikille huhtihipuille!! :wave: Täällä ollaan leivottu kaikenlaista herkkua, nam! Mä en itse leivo koskaan mitään makeeta, meillä Jii tekee täytekakunkin...joskus tekis ihan älyttömästi mieli jotain hyvää piirakkaa tmv., mutta tuo Jii kun ei syö mitään makeita...
  7. V

    Vanu/fleecepuku mistä??

    Eikö H&M:llä ole? Olen siellä ollut näkevinäni...
  8. V

    G. Minkäväriset vaunut teillä?

    Meillä Emmaljungan CityCrossit, musta-beiget. Ja tyttö tulossa, mutta ajateltu tulevaisuutta, josko joskus tulisi vaikka poikakin, niin sopivat sitten hällekin. Ja mä tykkään beigestä... :ashamed:
  9. V

    **Huhtihiput Helmikuussa 2008**

    Pupu76:Sulle on YV!!! :) Sairaslomalla oleilusta...alkaa mullakin käymään aika pitkäksi, nyt kolmas viikko menossa ja vaikeeta olla tekemättä juuri yhtään mitään. :/ Päivät menee, kun oottaa miestä kotiin töistä ja illat yrittää keskustella toisen kanssa, vaikka hän on ihan väsy päivän...
  10. V

    **Huhtihiput Helmikuussa 2008**

    Joanna: Tuosta Hml:n mammatapaamisesta, jossa siis eilen olin...on tutustuttu toisen palstan kautta ja nyt tavattu joku 3 kertaa ja tosi hauskaa ollut. Mä oon kaikista pidemmällä raskaudessa, mutta silti juttua riittää, eilenkin meni kolme tuntia ainakin kun käytiin syömässä Rossossa ja sit...
  11. V

    Kuuluuhan morsiusparin maksaa itse häänsä?

    Me maksettiin itse, rahaa kerättiin 1,5 vuotta ja hyvin riitti! Budjetti oli joku 5000? ja vieraita 140... Lahjaksi pyydettiin sitten rahaa häämatkaa varten ja näin saimme, myös molempien vanhemmilta! En olisi kehdannut pyytää vanhempiani maksumiehiksi, itsellään asunut jo 11 vuotta...
  12. V

    **Huhtihiput Helmikuussa 2008**

    Tänne tulee niin paljon tekstiä parissa päivässä, että ei mukaan ehdi! =) sh07:Hyvä juttu, että sait jäädä lepäämään saikulle! katarina:Mä kanssa hämmästelin tuota sun painonnousua... |O eikö th oo tosiaan sanonut mitään siitä? Mulle kun räpättää alle kuudesta kilosta, että lisää vois tulla...
  13. V

    Nyt menee ihan hermo... En vain osaa päättää väriä :(

    Ostettiin just viikonloppuna Emmaljungan CityCrossit ja värinä on Java. Itse pidin sen ajattomuuden vuoksi niistä.
  14. V

    Miksi pystytte notkumaan palstalla juuri nyt?

    Sairaslomalla ennen äippäloman alkua... :)
  15. V

    **Huhtihiput Helmikuussa 2008**

    Toimisikohan tää nyt... :| vuotaraaputin: Tehkää lasten kanssa vaikka taikataikinasta jotain kivaa, googleta ohje, en just nyt sitä tähän hätään löytänyt mistään!! :o Sitä voi sitten maalata vaikka vesiväreillä tai jollain muulla paksummalla värillä saattaa pysyä väri paremmin. ( . )...
  16. V

    Lunta Hämeenlinnan korkeudella???

    Moottoriradalla on lunta, muualla sitten ei hiihtämiseen tarpeeksi! Tervetuloa tännepäin!
  17. V

    **Huhtihiput Helmikuussa 2008**

    Mulla ei oo vielä havaittavissa mitään valskaamista rinnoista, onneksi... =) Eiköhän sitäkin ehdi sit tulla ihan tarpeeksi. :whistle: Eilinen neuvola peruuntui, th kipeenä ja tänään kun yritin soittaa uutta aikaa, niin niillä koneet jumissa! :headwall: Just mun tuuria... No, huomenna taas...
  18. V

    **Huhtihiput Helmikuussa 2008**

    Tosiaan, missä on sh07? Olo alkaa oleen päivä päivältä raskaampi, aamulla ihan ok, mutta sitten iltaa kohti alkaa kolottaan sieltä ja täältä, selkää varsinkin särkenyt viikon verran ihan sikana...ja tuntuu, että taitaa välillä supistellakin :( Lauantaina oltiin 50-vee juhlissa, kotona joskus...
  19. V

    **Huhtihiput Helmikuussa 2008**

    Voi voi, mitenkähän mun käy ton veroprosentin kanssa...mä kun sain maksettua opintolainat pois vuoden lopussa ja asuntolaina on miehen nimissä, joten mulla ei oo lainaa ollenkaan! Mikä tietty on tosi hyvä juttu, mut kuinka se vaikuttaa veroprosenttiin??? |O Ja asuntoa maksetaan kuitenkin...
  20. V

    Poika ei halua enää tarhaan :/

    MissMaisa: Tsemppiä teille! :hug: Ilmoittelehan täällä, miten asiat etenevät!

Yhteistyössä