Hakutulokset

  1. M

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    M e otettiin Tapiolan lapsivakuutus tälle syntymättömälle. On voimassa heti syntymästä, eli jos jotain sattuis tai löytyis, niin se on heti voimassa ja korvaa myös sellaiset toisin kuin sellainen 2kk iässä otettava. Onneksi myöskään eivät edellytä mitään seuloja, koska niihinhän minä en mene...
  2. M

    Löytyisikö täältä innokkaita nimen ehdottajia?

    Alma? (tarkoittaa muuten sielua) Alli? Helmi (no sekin on vähän ylisuosittu nyt)? Alisa? Hilma? Hilja? Elli? Meille on tulossa varmaan Iisakki tai Justiina/Matleena
  3. M

    Kuinka aikasin plussanneet saanut plussan?

    Meillä tarkka hedelmöityspäivä tiedossa. Siitä meni 11 päivää, kun sain plussan testiin. Edellisenä päivänä en koittanutkaan.
  4. M

    kysymys viikoista ja kuukausista

    Kävin tässä miettimään, kun vanhemmat ihmiset ei näistä viikoista ymmärrä mitään ja jatkuvasti joku kysyy, että "milläs kuulla jo olet", niin miten ne kuukaudet oikein menee? Jos täällä on joku, joka on saanut lapsen ennen viikkojen laskua tai on pohtinut muuten tätä asiaa, voisi valaista...
  5. M

    positiivinen testi ja kovat kuukautiskivut

    Miuku79 Meillä myös lapsettomuutta ja hoitoja ja takana. Olin täysin varma hoitojen epäonnistumisesta, kun pp8 paikkeilla alkoivat niin tutut menkkajuilimiset. Ajattelin sinnitellä testipäivään ja sopia sitten hoitojen jatkosta, mutta testasin kuitenkin 3 päivää etuajassa ja plussa pärähti...
  6. M

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    hups, tuo edellä laittamani nettiosoite, ei se sieltä ainakaan vielä löydy, se olikin vain mainos...
  7. M

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    Osanotto kesä 74 Oli hyvä juttu sikiöseulonnoista 45 minuuttia ohjelmassa, toivottavsti moni näki. On aikas kaukana nuo tavoitteet esim. tuosta eettisestä puolesta puhumisesta tänä päivänä. Toivottavasti se aika joskus (pian) koittaa, että tuokin velvoite toteutuu. ja että vapaaehtoisuus...
  8. M

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    pieniananas Mulla loppui oireet turvotusta ja rintojen valtavuutta lukuunottamatta joskus viikko sitten. Sen jälkeen oli se ultra jossa Taimi meille kovasti heilutteli. Luin jostain, että rv:lla 9 monelta loppuu esim. pahoinvointi, ei tarvitse huolestua. Itse odotan kovasti seuraavaa...
  9. M

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    onko kukaan törmännyt missään mustaan äitiys-kauluspaitaan? Töissä tarvitsisin ihan ehdottomasti eikä mistään kuapasta löydy!!!
  10. M

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    Ultara uutisia kirjoittaessani olin niin pilvissä, etten lueskellut muita. Kurjaa Mansikka, olipa todella epämiellyttävä täti. Löysin tällaiset: "Raskauden aikainen veriryhmäimmunisaatio johtuu äidin ja sikiön veriryhmätekijöiden yhteensopimattomuudesta. Lapsi perii puolet...
  11. M

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    Me oltiin tänään noihin lapsettomuushoitoihin kuuluneessa ultrassa, halusivat siellä klinikalla nähdä, mitä ovat aikaan saaneet. Olipa ihanaa!! Siellä Taimi meille heilutteli, lääkäri-setäkin herkistyi ja sanoi "katsokaa, nyt hän heiluttaa teille!" Seuraavan kerran nähdään sitten...
  12. M

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    Mä taistelin jatkosodassa viikonloppuna... siis unissani :laugh: Kirjoitin aiemmin tänään pitkän viestin, mutta sitä ei ole missään, ottaa päähän!!! Vatsa on nyt aika kipeä. Ja pää on täynnä hotelleja, olen surffannut melkein koko päivän hotellia netistä, lähdetään huhtikuussa...
  13. M

    Jos saisit valita: sektio/alatie?

    Aivan varmasti alatie. Oikeastaan ainoa synnytykseen liittyvä pelko on, että jokin menee pieleen, enkä saa synnyttää normaalisti ja oikein.
  14. M

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    Huomenta! Ihanaa, ei kuvota, ei okseta, tissit kyllä kasvaa edelleen ja turvottaa ja väsyttää, mutta näistä huolimatta on jotenkin ihanan seesteinen ja hyvä olo. Aloin tänään kirjottaa Taimille kirjaa, tuli monta aukeamaa, kun kerroin näistä kuluneista viikoista. Eilen oltiin katsomassa...
  15. M

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    poni 06 Ei varmasti ole pakko ottaa samalla seerumiseulaa! No on jokainen erikseen yksitellen vapaaehtoisia, eli saat ihan täysin itse sanoa mitä tehdään/otetaan! kesä-74 lääkäri teki periaatteessa virkavirheen, eivät saisi suositella noita seulontja.
  16. M

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    poni 06 mulle neuvolan täti antoi ymmärtää, että pääsisin np-ultran tilalle ihan vaan ultraan, eli ne katsois sikiön, muttei mittais turvotusta. Sitä tässä vielä harkitsen, tosin mulla on ensi viikolla lapsettomuushoitoihin liittyvä ultra, joka kuuluu siihen hoitoon, normaalisti se on jo joskus...
  17. M

    töistä pois jäänti

    Mites noi palkka-sairaslomakorvaus-äitiysraha asiat menee? Tietääkö joku? Jos joutuisi jäämään jo ihan hirveän aikaisin, niin silloinhan se raha putoaisi, eikö? Olipa tosi selkeästi kysytty, ehkä joku tajusi. Olen vielä ihan unessa, väsymys on ihan järkyttävä...
  18. M

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    MarikkiA Ne seulat todella on vapaaehtoisia ja neuvola ei missään tapauksessa saa suositella suuntaan eikä toiseen, saavat ainoastaan kertoa että tällaisia on ja (niiden pitäisi muistaa sanoa, että ne on vapaaehtoisia, mutta se taas riippuu neuvoltädin asenteesta kuinka paljon se sitä korostaa)...
  19. M

    Närästys RV 14 alkaen voiko ola tyttö ?/ löysin Gaviscon lääkettä

    Mulle määräsi lääkäri (työterveys) gavisconia, mutta apteekin täti sanoi, että ei pitäisi sitä syödä, siinä on alumiinia ja sitä pitää raskaus aikana välttää.
  20. M

    syksyllä -07 hoidot aloittavat vol.2

    Taivaansilpoja Mulla on se käsitys, että pitkällä tähtäimellä seksin harrastaminen usein edes auttaa asiaa. Koska tuotanto lisääntyy kun on enemmän menekkiä. Mutta siittiöiden kasvu on 3kk:n prosessi, eli tähtäimen pitää siis olla pitempi, pari viikkoa ei riitä.

Yhteistyössä