Hakutulokset

  1. M

    vtun prkleen naamakirja

    Sieltä ihan alareunasta saa vaihdettua kielen!
  2. M

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    Kuukausi meni että kolahti... nostellaampa meidätki täältä unholasta! Missäs meidän kaikki keijukaiset oikeen on? Antaas tulla kuulumisia! Mulla on motivaatio taas ihan hukassa... ei jaksa yhtään panostaa tähän hommaan ja kaikki maistuu ihan puulta! Saisko vähän kannustusta...
  3. M

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    Minska80 :flower: Hyvin sulla paino tippuu, onnea! Mulla on taas vähän paino noussu :ashamed: mutta uskoisin että sen tekee se, että mulla alko TAAS menkat! :headwall: ja vatsa on heittäytyny vallan toimimattomaksi! Vali, vali ja seli, seli.... Antakkee anteeksi! :ashamed:
  4. M

    tonalin ym. jutut

    Minäki sorruin, ja ostin 2 purkkia Tonaliniä! Tänään siis syönyt ensimmäistä päivää. Tulen sitten ilmottelemaan miten mun kävi! :wave:
  5. M

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    En ole kyllä berry76 mutta vastaan silti... Kerho puolella ja nimi on kohti kapoista...
  6. M

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    Missä kaikki on..? :o
  7. M

    2 jätesäkillistä ja 2 isoa pahvilaatikollista

    Voih.. Heittäkää mullekki vähän inspiraatiota! :headwall:
  8. M

    No onkos palstalaiset viel pessy pyykkiä pähkinöillä? :D (linkki SAMU-pesupähkinöiden juttuun)

    Just on pyykit koneessa, pähkinöiden kera! Minä tykkään!
  9. M

    NYT RIITTI!

    ihana huomata että tätä tapahtuu muuallakin kuin meillä! :D
  10. M

    Karppaajat!!

    http://karppaus.info/wiki/index.php?title=Etusivu Tuolta löytyy paljon tietoa.
  11. M

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    :wave: sekaan vaan Kuu-akka, kyllä mä uskon et noin pieni ihminen mukaan sopii! :D
  12. M

    eipä osaa ari koivunen laulaa...

    HeviäPRKL B) :D
  13. M

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    Hyvä hyvä! Ei näyttäis kovin hyvältä se plussa tuolla miinusten seassa.. :D
  14. M

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    Minäkin laitoin hakemuksen... :wave: Nyt iskee taas epätoivo.. plussaa näyttää ja paljon :kieh: Voiko menkat nostaa painoa 2 kiloa??? Olo on ainakin ku pikku possulla.. :headwall:
  15. M

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    Pikaisesti ilmottaudun..! Tänään hyppäsin vaa´alle ja se näytti 92,7 , ollut itsekuri jossain teillätietämättömillä jo useamman viikon! Nyt pitäis alkaa tsemppaamaaan! :wave:
  16. M

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    Voi vee mikä päivä.. :headwall: Mulla kans koko päivän särkenyt päätä, ulkona olen käynyt tasan sen aikaa ku tyttö kävi hiihtämässä (n.20min.) ei puhettakaan että olis jaksanu alkaa polkemaan crosstreinerillä tai palloilemaan, joten en ole tehnyt tänään niin yhtikäs mitään! Ja sitten vielä...
  17. M

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    :wave: Täällä olis yks matti-myöhänen joka kaipais hieman taustatukea tähän painon pudotukseen! Painoa tällä hetkellä on 94 kiloa, 99 lähdettiin liikkeelle! Tarkoitus olis ainakin tuonne 70 kiloon päästä! Nyt vaan on motivaatio totaalisen hukassa! :headwall:

Yhteistyössä