Hakutulokset

  1. A

    mieheni on julma!

    en tiä mitä tekisin. sydän särkyy, kun näen kissani, jotka maukuvat ovella. mies ei anna päästää kissoja sisälle. edes tällä pakkasella. kyllä kissat mun mielestä kuuluu pihalle, mutta pitäs niiden päästä sisällekin. pitäiskö viedä kissat lopetettavaks vai mitä tehdä? olen miettinyt...
  2. A

    http://otto-suomi.fi/

    onko kukaan shoppaillut tuolla? onko hyvä laatusia? hinnat on ainaki sellasia, et pitäs olla hyvä laatu....?
  3. A

    pakko avautua, mies ei ymmärrä.

    me muutettiin mieheni isovanhempien vanhaan taloon. ihana asia joo, oma talo, rauha, enemmän tilaa. mutta jokin mättää. mieheni jaksaa koko ajan muistuttaa, että talo on HÄNEN! siis sisustukseen en saisi puuttua. olen kyllä ostanut verhoja ym, mutta en tiedä saanko niitä ripustaa :/ ei tunnu...
  4. A

    unista...

    onko kellään tietoa tai oisko kellään jotain unikirjaa, josta vois katsoa. näin unta että oltiin muutettu meidän taloon (ollaan tekemäs muuttoa) ja siellä pihalla karhu lähti jahtaamaan mua :( oli todella pelottava ja ahdistava uni. Pääsin sisälle turvaan, mutta rappuset oli tooooodella pitkät :o
  5. A

    kuinka aikaisessa vaiheessa...

    kiertoa voi ovulaatio olla? En muista oonko tätä kysellyt aiemmin? :o
  6. A

    alkuraskauden vatsakivut?

    haluisko joku kuvailla millaisia vatsakipuja/tuntemuksia vatsassa on ollut ihan alkuraskaudessa? minen oo (vielä ainakaan) plussannu, mutta nyt on kyllä niin erikoislaatuisia kipuja alavatsassa. Tosin vasta kp17, että tuskinpa tässä raskaudesta on kyse. Ihan mielenkiinnosta kyselen :D niin...
  7. A

    kysymys....

    kuinka aikaisessa vaiheessa kiertoa ovulaatio voi olla? :o tietääks kukaan? onks kokemuksia aikaisesta oviksesta? kiitos vastauksista jo etukäteen :)
  8. A

    kipeänä oviksen aikaan

    onks kellään tietoa, vaikuttaako esim oviksen aikoihin oleva kuume/flunssa tms raskautumiseen? musta tuntuu, et oon aina just oviksen aikaan kipeenä. on sit poskiontelotulehdusta, flunssaa jne....
  9. A

    hämmästyttää kummastuttaa....

    yritystä takana reilu puoltoista vuotta (siitä puoli vuotta tjot-meiningillä)... oon siis viime kuukauden ollut miettimättä koko vauva-asiaa ja keskittynyt töihin ja opiskeluun ja ihanaan kummityttööni. Tänään huomasin rintojeni olevan todella kipeät, kosketusarat ja turvonneet. Samoin...
  10. A

    miten?

    Kertokaas miten jaksatte kuukaudesta toiseen pettymyksiä? Meillä vasta yk15 menossa ja tuntuu, että jos nyt vielä joudutaan pettymään, en jaksa. Yritän joka kierrossa kohdistaa ajatukseni ja energiani muuhun kuin tämän vauva-asian vatvomiseen, muttei siitä tule mitään. Ja tunnetta siitä...
  11. A

    mitä ristiäislahjaksi?

    Minusta tulee veljentyttöni kummi ja on tosi vaikeeta keksiä ristiäislahjaa. Meitä kummeja on kuusi ja kaikki "yleisimmät" lahjat on tulossa jo, kastetodistusputkilo, kuvakehykset jne. Joku erikoisempi olis kiva... :)
  12. A

    viivanpaikoista....

    onko kokemuksia, onko kotitesti.fi:n testeissä viivanpaikkoja? :o olen saanut samanlaisen tositosi haalean viivan nyt kolmeen testiin (en muista kiertopäiviä), tänään viimeinen, kp32/28-30.. enkä ole varma, onko siinä väriä vai ei.. :/
  13. A

    mieliteot.. :)

    hei, en ihan vielä kuulu odottajiin, mutta plussaa odottaessa :) olisin halunnut kysellä millaisia mielitekoja teillä on/on ollut? mulla nyt kp36/28(-30), mutta testit näyttää edelleen negaa.. :( aattelin vaan, että onkohan tämä porkkananhimo raskausoire :D
  14. A

    predictor

    onko kokemuksia? onko miten luotettava?
  15. A

    outo oire... vai kuvitelmaa...

    Hei, tiedättekö vaikuttaako raskaus mitenkään syljeneritykseen? Mulla on kieli ollut kipeä, enkä ole mielestäni syönyt mitään mistä se voisi johtua. Se kirvelee ihan tuosta edestä. Ja nuo "makunystyt" ovat kirkkaanpunaisia. Tämähän voi johtua liian vähäisestä tai liiallisesta syljenerityksestä...

Yhteistyössä