Hakutulokset

  1. F

    Onko täällä naisia, jotka ovat muuttaneet elämäänsä?

    Kyllä minä opiskelemaan lähden. Ensin aloitan tämän harrastuksen ja opettelen sanomaan EI. En tee tuota, itse asiassa tänään työpalaverissa jouduin sihteeriksi, mutta kieltäydyin jäämästä ylitöihin kirjoittamaan muistiota. (Muutos on siis tapahtunut sisälläni!) Pitää maistella elämää...kiitos...
  2. F

    Kun lapsi ei suostu ottamaan lääkettä?

    Meillä auttoi se, kun laitoin tuonikäisille lääkkeen ruiskuun valmiiksi ja sanoin että isothan ottaa itse. Otin malliksi kalanmaksaöljyä tms. ja lapset ottivat ruiskusta itse lääkkeensä. En tiedä toimiiko muilla.
  3. F

    Onko täällä naisia, jotka ovat muuttaneet elämäänsä?

    Minulla on hyvä koulustus, mutta olen tahtomattani joutunut esimiestehtäviin oman työni ohessa, kaikesta kun säästetään. Minulla ei ole johtamisen koulutusta, enkä saa palkkaa henkilöstöhallinnnon tehtävistä. Olen aina ollut liian kiltti -SIIS liian kiltti. Vasta nyt reilu kolmekymppisenä olen...
  4. F

    Onko täällä naisia, jotka ovat muuttaneet elämäänsä?

    Saatan kysyä tätä jo toista kertaa, mutta kyse on siitä että kaipaisin vertaistukea ja rohkaisua omalle yritykselleni. Eli vaihdoitko alaa? Miten reagoi perhe, talous, puoliso, vanhemmat, sinä itse? Tuliko ero? Miten pääsit eroon hankalasta suhteesta, mitä hyvää sen myötä tuli? Minä en...
  5. F

    predictor raskaustesti ja tunteiden purkausta.

    Erittäin todennäköisesti plussa. Raskas tilanne joten voimia, masentumalla ja lisää testejä ostamalla tilanne ei parane ollenkaan. Toivottavasti sinulla on elävässä elämässä ystävä/tukihenkilö. Jos ei muita niin neuvolantäti? :hug:
  6. F

    että tämä kroppa oksettaa minua :(

    Tiita :hug: olen saman kokoinen kuin sinä ja ihan samat fiilikset täälläkin. En tykkää. Ja kuntokaan ei ole kohdallaan. Mutta ei meillä ole kuule muuta vaihtoehtoa kuin alkaa syömään säännöllisesti ja kevyesti -ja liikkumaan. Uimisen ja allasjumpan kerrotaan olevan hyväksi nivelille ja...
  7. F

    Uskonnon opetuksesta?

    Kiitos vastauksista.
  8. F

    Muita, jotka katselee urheilua noiden urheilijoiden kroppien takia?

    Kuulantyöntäjien pohkeet. Oli kyllä mielenkiintoisia nuo tuloksetkin ja moni mörssäri on persoona. Ilo katsella.
  9. F

    Uskonnon opetuksesta?

    Jos perhe ei kuulu ev.lut. kirkkoon-niin voidaanko kuitenkin valita ev. lut. opetus lapsille eikä elämänkatsomustietoa? Kun kristittyjä ollaan, muttei valtakirkon jäseniä.
  10. F

    Kroppa bikini-kuntoon kesäksi 2010 ;-D

    Heipä hei! Paino nyt 67,9 -nestettä lähtenyt. Iltapalasta, kyllähän ilman iltapalaa laihdustuskuurin saa hyvin alkamaan. Mutta näin iltatyöläisenä on melkein pakko ottaa jotain kevyttä illallakin -jo siksikin että palautuu töistä ja lenkeiltä. Ei Oprahin konsti ole kovin hyvä. Toki tiedän...
  11. F

    Kroppa bikini-kuntoon kesäksi 2010 ;-D

    Hei kaikki. En päässyt äidille punnitsemaan, huuhaa-vaaka näyttää nyt 65 -eli ehkä nestettä on kropasta lähtenyt. Pikkuisen olo tuntuu kevyemmältä. Pari ensimmäistä iltaa oli tosi hankalia, tänään iltavuoro -iltasyömisen hallintaa siis tiedossa. Ostin eilen jumppapallon ja lenkin jälkeen...
  12. F

    Kroppa bikini-kuntoon kesäksi 2010 ;-D

    Metodi on yksinkertaisuudessaan seuraava: KASVIKSIA enemmän ruokavalioon, rasvaiset juustot ja lihaleikkeleet pois (juustoista Polar 5% käytössä), kalaa saa laittaa leivälle, säännölliset lautasmallin mukaiset ateriat, veden runsas nauttiminen, alkoholi, herkut (suklaa, karkit, sipsit) pois...
  13. F

    Kroppa bikini-kuntoon kesäksi 2010 ;-D

    Tänään siivoamme jääkaapin. Pois rasvaiset juustot, leikkeleet, suklaat. Lapsimussuille menee, pitäkööt herkuttelupäivän tänään. Oluet mies aikoi antaa naapurille, mutta sai sitten mustiskohtauksen -ehkä luopuminen tekisi hyvää. Meneekö laihdutus pilalle, jos kerran viikossa ottaa 6 olutta? Jos...
  14. F

    millainen on hyvä parisuhde?

    Jos parisuhdetta ei jaksa huoltaa se näivettyy ja kuolee lopulta pois. Minun onneni on ollut saada kumppaniksi itselleni mies, joka kykenee ystävyyteen -eikä pidä sitä ongelmana. Nyt suhteemme on saanut potkua romantiikasta ja erotiikasta, joihin meillä ei aikaisemmin ollut mahdollisuutta -minun...
  15. F

    Kroppa bikini-kuntoon kesäksi 2010 ;-D

    Minä ja rakkaani aiomme olla rantakunnossa ensi kesänä! Aloitamme maanantaina. Tässäpä meidän lähtötilanne. Frau Maria 168/70 tavoite 60 ja kiinteä, raikas ja ennenkaikkea pirteä olemus. Frau Marian mies 181/110 tavoite 90, vatsa pois, selkäkivut pois. Laitoin omankin aloituksen, jos olis...
  16. F

    Painoa pudottavia ja kuntoilevia pareja?

    Meillä alkaa miehen kanssa yhteinen "kuuri" oikeastaan elämäntavat laitetaan yhdessä remonttiin. Olemme vasta löytäneet toisemme "uudelleen", emme ole olleet erossa tms. mutta vaikeittein tapahtumien jälkeen jätin paljon vastuuta kaikesta miehelleni. Nyt haluan tarjota hänelle itsessäni ihanan...
  17. F

    Nainen + Mies = Seksi?

    Ja edelleen yhdessä. Erään traagisen menetyksen jälkeen minusta alkoi tuntua, että seksi välillämme on likaista ja kiellettyä. Että minulla ei ole oikeutta tehdä sitä -en tiedä mistä tuo ajatus tuli, minusta vain oli väärin että olin ylipäätään elossa ja se mahdollisuus, että nauttisin...
  18. F

    Oletko katsellut rakastelua?

    En ole ihan varma naiko ystäväpariskunta samaan aikaan kuin me ihan heidän silmiensä edessä, joskus kauan sitten.
  19. F

    Mitä kaikkea vieraillut emättimessänne?

    Geishakuulat, dildo, kurkku (kylmä ja terävä, en tykännyt)
  20. F

    Myrskyn jälkeen on poutasää...

    No mikään muu kulahtanut fraasi ei kuvaa tätä oloa ja eloa, kun nussiminen on saatu taas elämään mukaan! Reilun kahden vuoden kuiva kausi, syyllisyys ja häpeä -stressi on ohi. Voiko tämä olla tottakaan! Yhdessä lomalla miehen kanssa, rakastelua, naimista ja näpelöintiä -joo-o kuin pahaiset...

Yhteistyössä