Hakutulokset

  1. A

    ^^ELOMASSUT 2008^^ tammikuussa

    Ihanpihallasone:Meillä myös viime yö meni kivasti.Meinasi rueta höpöttään mutta onneksi nukahti "kesken lauseen" :D . Taisi syödä kaksi kertaa. Oli vähän ahdasta kun esikko halusi nukkua äitin vieressä illasta asti. Yleensähän hän tulee vasta yöllä. Olen nyt laittanut tytön nukkuun joka syötön...
  2. A

    ^^ELOMASSUT 2008^^ tammikuussa

    Tässä meidän 5kk mitat: 68cm ja 7780g, pipo 42. Viime viikolla jo käytiin kun sillon tytsy täytti 5kk. Hyvin kasvaa ja ruokaa syödään 4kertaa päivässä.Vielä en ole ottanut aamupuuroa kehiin mutta varmaan kohta.Kaikki muut menee jo. Tuttipulloahan neiti ei siis ole ikinä huolinut niin nyt menee...
  3. A

    ***ELOMASSUT 2008*** joulukuussa

    Niin ja säälittää kovasti salahin Aleksin sairastelu.Toivottavasti saatte pikkumiehen terveeksi :hug:
  4. A

    ***ELOMASSUT 2008*** joulukuussa

    Nyt ei kerkeä muuta mutta tulin kommentoimaan hyppykiikku-asiaa.Meillä esikoisella oli se ja itse laitoin hänet siihen jo 4.5kk ikäisenä ja hän kyllä tykkäsi siinä pomppia.Taisi olla lähempänä 6kk kun ei enää pidetty siinä.En kyllä huomannut että siitä mitään haittaa jaloille olisi ollut.Hyvin...
  5. A

    ***ELOMASSUT 2008*** joulukuussa

    Jospa taasen kirjottelisi. Facebookia en käytä niin pysyn tällä palstalla ja minäkin käyn täällä päivittäin mutta jostain syystä oma kirjottaminen jää.. Röyhtäyttämisestä olette jutelleet, minäkin vielä päivisin röyhtäytän mutta yöllä en ole koskaan.Meillä ainakin o n pakko kun tosiaan vielä...
  6. A

    Miksi neiti ei nuku?

    Meillä kohta 4kk ikäinen neiti joka on nyt syönyt kiinteitä jo pari viikkoa.Yöt meni alussa hyvin mutta nyt ei enää!Jo toinen yö oli samanlainen eli eka pätkä nukutaan n. 2h ja sit toka pätkäkin ehkä n 2h mutta sitten alkaa se hiivatin ähellys ja tissiä saa olla antamassa n.10min välein.Nälkä ei...
  7. A

    vauva n 10 kk, matka

    Sama meillä tiedossa.Lähdemme Prahaan toukokuussa ja neiti sillon 9.5kk ja jää kotiin mummon kanssa ja tietty isoveljen. Minuakin kiinnostaa miten on muilla mennyt?
  8. A

    ***ELOMASSUT 2008***marraskuussa

    Jos nyt olisi aikaa vähän kirjoitellakin. Siis vielä noista päiväunista, mustakin tuntuu että neitimme nukkuu liian vähän niinkun joku totesikin.Ei m ielestäni ole mitään masuvaivaa mutta ei vvaan nuku.Sitten kun ottaa pois esim.vaunuista niin on ihan pirteän oloinen, ei itke eikä muutakaan...
  9. A

    ***ELOMASSUT 2008***marraskuussa

    Taasen minä täällä kyselen..Ahkerasti olen teidän juttuja lukenut mutta kommentointi ja oma kirjoitus jää väliin.Mutta nyt ajattelin kysästä teiltä että minkalainen rytmi teillä on? Tuntuu että meidän tyttö vaan valvoisi päivällä, ei ole väsynyt.Ja kun laittaa sen nukkuun niin se on sellasta...
  10. A

    <<<ELOMASSUT>>> lokakuussa

    Enpä ole kirjotellut, ahkerasti lukenut kyllä..Jos nyt olisi aikaa kirjotella kun neiti vissiin nukkuu. Elikkäs jos ensin esittelisin meidät, tyttö nimeltä Lumia (jollain muullakin taisi olla samanniminen, aika hassua koska on vielä suht.harvinainen nimi.. :) ) syntyi K-S KS 7.8 ja syntymämitat...
  11. A

    opetus tuttipullolle, tarvitsen neuvoja.

    Täällä kohtalotoveri...Meillä 2kk ja on tehnyt nyt totaalisen pullolakon.Ei olla kovin paljoa annettukkaan mutta on nyt kuitenkin silloin tällöin juonut.Onpa tosi mukavaa kun menen jumppaan niin neiti huutaa pää punasena sen aikaa jos on sattunut nukkuun kun lähden sinne.. :( Ja muutenkin olisi...
  12. A

    <<<ELOMASSUT>>> lokakuussa

    Olenkin uusi täällä palstalla.Ahkerasti olen vain taustaillut mutta nyt ajattelin kysyä teiltä vähän neuvoa tuttipullo-asiassa...Neitimme siis syntyi 7.8. ja tuttipulloa olemme antaneet aina sillontällöin, eli n.kerta pari viikossa jos olin jumpassa.Mutta nyt ei enää kelpaakaan, ei siis...
  13. A

    Emmaljunga Scooter - kokemuksia

    Me ostettiin Scootterit viime elokuussa 2v. pojalle kun vielä nukkuu rattaissa päiväunet.Ovat olleet tosi hyvät ja kevyet työntää ja kuomu on meillä toiminut moitteettomasti!
  14. A

    ristiäispukeutumisesta kyssäri...

    laittaisin kuvan jos vaan osaisi!!
  15. A

    HEINÄMAMMAT 2008 ~maaliskuussa~

    Tänään käytiin siis ultrassa ja kaikki oli niin kunnossa kun vain voi olla niillä laitteilla...Ja mies sitten kysyi että näkyykö sitä pippeliä siellä johon täti sanoi että ei näy!! :heart: Eli pienityttö siellä sit on, niinkuin olen kokoajan kuvitellutkin! :heart: Ihan kiva kun poika jo on...
  16. A

    HEINÄMAMMAT 2008 ~maaliskuussa~

    Olisikohan minunkin taas aika kirjottaa kuulumisia... Niin, tytöt on näköjään ottanut voiton meistä.Itselläkin on aika vahva tyttö-olo mutta emme aio ottaa sitä selville.Esikoisesta otettiin niin nyt halutaan pitää jännitys loppuun asti.Meillä kuitenkin rakenne-ultra keskiviikkona ja pienen...
  17. A

    HEINÄMAMMAT 2008 ~helmikuussa~

    Heippa kaikille! Ensiksi haluan antaa voimia ja otan osaa teidän suruunne, Lumi-Marja ja Muumiska. Kyyneleet tulivat kun luin molempien tekstit... :'( :'( En ole kirjotellutkaan aikoihin, johtuen hirvittäväästä pahoinvoinnista.Mutta nyt se on menneen talven lumia, onneksi! Jospa nyt sais...
  18. A

    HEINÄMAMMAT 2008 ~joulukuussa~

    Tulin vielä kommentoimaan kittylle seksielämästä...Täytyy vaan todeta tällä hetkellä että ai mikä seksielämä..???? Mua ei vois kyllä nyt vähempää kiinostaa sellanen puuha kun olo on mikä on..!!Ehkä taas joku päivä innostun.
  19. A

    HEINÄMAMMAT 2008 ~joulukuussa~

    Miten ihmeessä ne tonne alas tuli? Oli tarkoitus laittaa ne tonne keskenmenon perään...
  20. A

    HEINÄMAMMAT 2008 ~joulukuussa~

    Heippa! Minäkin taidan kantaa korteni kekoon.L.a olisi 25.7. Eka neuvolakäynti on takana.Ultra on sitten 2.1.2008. Täältäkin pahoittelut keskenmenon saaneille... Oma olo on aika hirvittävä, ainakin aamuisin.Pakko vaan jaksaa nousta ylös kun on 2,4vuotias poikanen joka niin vaatii. Kahvi...

Yhteistyössä