Hakutulokset

  1. H

    Madonnan lipuista

    Kyllä on ihmiset tulleet epäluuloisiksi ja katkeriksi nykyään. Myyn Madonnan keikalle lippujamme pois eräässä myyntipaikassa ( EI huuto.net ) koska meille tuli silloin pakollinen ulkomaanreissu. Ja koska pyydän myynnissä ainoastaan omani ja pk pois, olen huijari yms yms ku en ota itelle voittoa...
  2. H

    Eskarin tuplaus ???

    Eli eskarissa oli eilen ns kouluvalmius-testit. Pojalla tulos oli huono. KELTO suositteli psykologille menoa mutta sanoi että hänen kanta on että pojan pitäisi tuplata eskari. Eskari-open kanssa menemme palaveriin perjantai-aamuna, psykologi on nyt lomalla eli en saanut vielä aikaa varattua...
  3. H

    Sipuli helpottamaan flunssaa, mitä ne neuvot oli ?

    Eli siin se.. Poika yskii, yskii, yskii ja oksentaa limaa.... apuaaaa...
  4. H

    ARGH !! Apuja/Niksejä/kotikonsteja raastavaan kurkkukipuun !

    Keskiviikosta asti ollut kurkku kipeänä. Kurkku turvonnut ja tuntuu joka kerta nielaistessa kuin olisi vereslihalla tj. :( Tee/lämmin mehu yms tulee jo korvista ulos ja maha pulputtaa vicksien ja mynthonien yliannostusesta... Nyt neuvoja !
  5. H

    Mä vihaan legoja !!!!!

    ARGHHH ! |O Just sain kovalla työllä kynnet lakattua ja näteiksi niin kuuluu; Äitiiiii, mä en löydä osia täältä legolaatikosta, ootko rakas ja tuut auttaaaaan.. Ja äiti menee.. arvatkaa onko naarmuilla lakat ?? |O |O :xmas: että näin vakavaa.. kunhan sain nurista.. :ashamed:
  6. H

    Veet kulmakarvavaha, turha ostos..

    ... ainakin meikäläisellä... :kieh: :kieh: Tarvis vaan uskoo ettei tästä muikkelista karvat irtoa inhimillisin keinoin... :kieh: :ashamed: :( |O
  7. H

    Lego City-kalenteri, luukku 4 ? APUA

    Eli tuliko teillä siihen jäätelöön joku tikku/tötterö ? Meillä ei... :( tai sit se otti ja katos... mut siis poika avaa ne pussit sellaisen kupin päällä ja kaataa ne sinne just ettei mee osat hukkaan... Jos siinä tuli niin olisko joku ihana ja laittais kuvaa et millasta mä yritän konttia...
  8. H

    Joulupata-keräys 2+ mammat potti?

    Oliskos osallistujia jos perustan sellaisen potin ? Sinne kun saa laittaa vaikka 1?, jokainen varojensa mukaan..
  9. H

    Vaunut matkahuollolla ? Hinta ??

    Eli tarvis saada vaunut menemään matkahuollolla mut mä en tajua tuolta hinnastosta sitä hintaa... Kellään kokemusta ?
  10. H

    Näin tuossa naapurin, palomiehen ...

    Kävin äsken tuiskeessa autoa siirtämässä ja naapurissa asuva VPK.nen kävi pikaseen kotonansa.. Ovat kuulemma tuossa asemalla päivystämässä ja kyseli josko tuun poikia moikkaan ja kahville
  11. H

    *NYT APUA* Onkohan mun pyykkikoneella NE ??

    Siis kuka sinne TAAS on laittanu ja mitä ??? :kieh: :kieh: :o :o :D :D http://www.aijaa.com/v.php?i=3125716.jpg MUOKS: Oon siis avannu sihdin ja huuhdellu koneen monesti, 3 kertaa pessy tyhjänä, joka kerta viruttanu sen suihkulla sihti auki, ja se vaahtoaa aina vaan !! |O |O |O...
  12. H

    Tarvis varmaan lopettaa polttaminen...

    Äiti soitteli.. Isänisän keuhkosyöpäepäily varmistui syöväksi vasemmassa keuhkossa ja oikeassa etäispesäkkeitä.. Ja isänisän veli kuoli n 10 v sitten keuhkosyöpään.. Ja molemmat olleet kovia tupakkamiehiä.. Kyllähän tuo herätti että tarvis varmaan itekki tuon tupakanpoltto lopettaa..
  13. H

    Yöks.. Päähän sattuu ja kamala olo.. Eikä ollu ees kivaa..

    Voi itku.. Olihan taas ilta.. Miks yhden ämmän tarvii aina tulla ja pilata bileet. Sanoin miehelle jo ennen ku lähdettiin ettei hyvä heilu ku kuulin et kyseinen muija on tulossa samoihin synttäribileisiin. Ja taas se sai shown pystyyn. Kaikki sit lähti bileistä jo puol 1 aikaan, me tultin...
  14. H

    Voi itku... Poika sairaana..

    Kuumetta 38,5 ja valittaa korvia. Lääkäriin päästään nyt aamupäivällä.. MUTTA isoin ongelma... Pojalla on huomiseksi kutsuttu kaverit synttäreille ja lauantaina tulee aikuisia... :( Ja tänään hänet oli kutsuttu hänen parhaan ystin luo viettämään hänen syndejä kun ei tämä hänen paras ystävä pääse...
  15. H

    Pikkusen(ko) pää jumis :D

    Ei voi ku nauraa tälle omalle ololle.. Huomasin just et ajelin sit vaan toisen kainalon karvoista saunareissulla :ashamed: :ashamed: .
  16. H

    Tuffalla keuhkosyöpä epäily :(

    Äiti soitti just. Olivat olleet kuulemassa tuomiota päivällä.. Lääkäri oli melko varmaksi sanonut keuhkosyövän, ensi viikolla varmistuu... Miksi ei vanha ihminen saa rauhassa elää loppuun ja kuolla vanhuuteen ?? Miks ton paskan tarvii iskee ??? :'( :'( :'(
  17. H

    Päiväkodin vakuutus ja silmälasit ?

    Eli mein poika sai lasit ja käy eskaria pk.lla. Mites jos joku rikkoo pojan silmälasit tai ne menee eskariaikana rikki, meneekö korvausvelvollisuus meille, siis pojan omasta vakuutuksesta, rikkojalle ( jos syyllinen tiedetään ) vai meneekö pk.din vakuutuksesta ?
  18. H

    Silmälaseille koteloita "lapsikuviolla" ?

    Eli lähetään noutamaan pojan laseja ja hän haluu jonku kivan kotelon. Nissenillä oli ainoastaan jalkapallokuviolla, joka oli hiukan onhelo, onko jollain tietoa missä olisi hyvä valikoima lapsille sopivalla kuviolla ?
  19. H

    Vähän nostalgiaa =)

    Näissä on sitten keikkunut kaksi mun serkkua, mun isoveli, minä ja mun poika :D . Pojalla olivat tosin vain mummula-vaunuina =) . :heart: Muok, taustasotkusta en ole vastuussa =) . Mutsi kun kerää KAIKEN vintille =) .
  20. H

    Rakkaat kanssa-autoilijat ! *sis. avautumista*

    Jumankauta ! Pimee on niin ku tontun puossa, sataa tihuttaa ja uus musta valotsyövä asvaltti, ja ennen kaikkea rajoituksena 80km/h EI 700km/h !!!! |O |O |O Mä en tajuu et tarvii tehdä niitä kamikaze-ohituksia ja sit paniikkijarrutuksia ku ei ehdikkään tms ... Oli tos valtatiellä 30 km...

Yhteistyössä