Hakutulokset

  1. V

    Koirista tietävää paikalla? Pennusta asiaa...

    Onko ketään?
  2. V

    Koiraihmiset, apua. Voiko koiralle antaa porsaan grilliluiden luut?

    Vai laitanko suosiolla roskiin...Sori tyhmä kysymys :ashamed:
  3. V

    Ylävatsakipu, apua!!

    Mikä ihme mun mahassa voi olla, toissapäivänä alkoi ihan yht´äkkiä kova ylävatsakipu, joka kesti n.5min, sitten meni ohi. Kun tuo kipukohtaus tuli, tuntui, että oksettaa ja myös rintaan sattuu. Kipu on oikealla puolella. Nyt kipukohtauksia tulee n.5-10krt/pv ja muutoin ei juurikaan koske, JOS...
  4. V

    Mikä tää tämmönen numero oikeen on??

    420-440011345 ? Oisko tietoa, jos yrittää soittaa, niin tulee verkko varattu?
  5. V

    Mistä mä tiiän millon uskallan ajaa autoa?

    Kun olin illalla viihteellä, niin millon uskallan rattiin, kun lapset pitäis hakea? Olo kyllä hyvä, mutta...
  6. V

    Kysytääs näin: Missä ootte käyneet lomalla pienten lasten kanssa?

    Siinäpä kysymys... Lapset 1.5-, 2.5- ja 4.5-vuotiaat.
  7. V

    Eronneet, joilla pieniä lapsia; Miten teillä hoidetaan lasten tapaamiset?

    Kuinka pieniä lapset ovat? Miten usein isä tapaa lapsiaan?
  8. V

    2,5v toinen kives "turvonnut"??

    Siis mikä ihme mun pojan kiveksissä on? Toinen pussi on ihan tyhjä, toinen näyttää turvonneelta ja hiukka sinertää, ei kuulema koske, mutta kun kokeilen niin aristaa :o ?
  9. V

    Miks mun poika 2v5kk on ihan yht´äkkiä alkanu änkyttää ihan hirveesti??

    Mistä se voi johtua? Meillä perheessä paljon kaikkea, johtuuko se siitä vai jostain muusta? Pitäiskö olla huolissaan vai meniskö ohi itsestää...? Kokemuksia? Lähinnä ilmenee lauseen ekassa sanassa esim. an-an-anna-an-an-anna maitoa.. Puhuu siis jo "kuin aikuinen", täysillä ja selvillä...
  10. V

    Missä mun kamera on prkl???

    Poika 2v räpsi sillä kuvia ja ei sitten missään ole enää koko vehe... Voi jaska, että suututtaa!!!!!!
  11. V

    Mitä päälle jos pilvistä, mutta lämmintä n.+18?

    Voinko laittaa 1-v:llekin vain t-paidan ja shortsit vai tuleeko kylmä... Tuo hämää tuo pilvisyys, ei tuule yhtään.
  12. V

    Laittakaas mulle hyviä juhannuksen toivotuksia :)

    Mitä olette ite saaneet/lähettäneet :) Ei välttämättä niinkään juomiseen liittyviä. Ja hyvää juhannusta kaikille :D
  13. V

    Mitä järkeä on väittää jonkun olevan hoikka tms... jos se ei sitä ole??

    Näkee kai sitä jokainen kun katsoo peiliin |O Mua niin ärsyttää kun jos tuskailen oman lantion, reisien ja takamuksen kanssa, niin kaverit kuorossa toitottaa, et höpö höpö laiha sä oot... Vaikka tasan mun jalat ja peppu ei ole laihoja ja lantio on leveä. Tai sit mulla on vääristynyt minä-kuva...
  14. V

    Apuja äkkiä, minkäikäisen lippiksen koko on 48/50?

    Noin suunnilleen :) ?
  15. V

    Hei nyt auttakaa, voiko tämä olla mahatauti vai joku ihan muu???

    Poika 2v aloitti ma-iltana n.klo 18 oksentamaan ja oksensi todella tiheään alkuyöhön saakka (n.10krt/h). Tiistaina oksensi kerran (kun söi, oli paljon ruokaa suussa) ja ripuloi x2. Keskiviikkona ripuli x2. Torstaina ei mitään. Perjantaina, lauantaina ja tänään sellaista kuravellin näköistä...
  16. V

    Mistäs mä löytäsin meille kivan ja luotettavan lastenhoitajan?

    Teen uuden alotuksen,kun tuo toinen ei oikein aja asiaansa. MLL ei oikein tule kysymykseen,kun sieltä tulee milloin kukakin ja haluaisin, että lapset tottuisivat siihen yhteen ja samaan,eikä henkilöt vaihtuisi kokoajan.
  17. V

    Miten mä pääsen kattoo yhen tietyn nikin profiilin, siis mistä löydän sen nikin?

    Kun kirppispuolelta siltä ostanut,ja sen jälkee ei mitää kuulunut :( Oisin voinu kattoa onko millo kirjautunut jne.
  18. V

    Mistä saa facebookissa sen pienen sydämen??

    Siinäpä se, kertokaa mulle :D
  19. V

    Jos yksi sisaruksista mahataudissa (tms), niin onko muutkin lapset kotona vai hoidossa..?

    Ihan yleisesti nyt mietin, että miten muut tekevät. Ja esim.pk:n työntekijöiltä mielipidettä, mitä ajatellaan jos yksi on sairas ja esim.kaksi sisarusta tulee hoitoon?

Yhteistyössä