Hakutulokset

  1. Ä

    "Peppukiitäjistä"

    Onko teillä minkälaisia kokemuksia pienistä "peppukiitäjistä"? Meillä pikkumies, kohta 1 v, menee eteenpäin istualtaan. 1 v neuvola lähtestyy ja mietin, että mitenkähän siellä suhtaudutaan asiaan....?
  2. Ä

    Missä iässä kiinteät?

    Niin, minkä ikäisenä ootte alottanu antaa vauvalle kiinteitä? Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää, että oottaako suurin osa sitä 4 kk vai alotatteko jo aikasemmin.
  3. Ä

    eroon rintakumista???

    Onko kellään kokemuksia pidempiaikaisesta rintakumin käytöstä? Onnistuuko yleensäkään? Mä oon joutunut käyttään rintakumia imetyksessä alusta asti eli vajaat 3 viikkoa. Rinnasta ei saa kunnon imuotetta, mut kumin kans onnistuu hyvin. Hieman vaan askarruttaa että vähentyykö maidon määrä, jos ei...
  4. Ä

    jälkivuodosta

    Kauanko teillä on kestäny jälkivuoto? Onks vuodon määrä vähentynyt piankin synnytyksen jälkeen? Kauanko kestäny ennen ku alapää on suht ennallaan, kun on jouduttu jonkin verran kursimaan kasaan? Kiinnostas tietää ku itselläni ensimmäinen "luonnollinen" synnytys oli 2 viikkoa sitten eikä oo...
  5. Ä

    Supistuksista

    Onks nää mun supistukset ihan oikeita vai jotain harkkareita? Maha menee kovaks ja samalla alavatsalla tuntuu voimakasta menkkamaista jomotusta. Ei oo kuitenkaan tee kamalan kipeetä, tuntuu kyllä ilkeeltä... Viime yöstä asti on ollut tämmöstä ja en oikein tiedä ootellako vaan. Kertokaa...
  6. Ä

    Auttakaahan, onks muilla ollu samanlaista oiretta?

    Mulla oli viime yönä aivan tajuttoman hellä alamaha, tuntu et kaikki vauvan liikkeetkin sattu. Olin jo vähällä soittaa äitipolille.. Raskausviikkoja ois tällä hetkellä 38+3, eikä vielä oo mitään kummallisempia merkkejä ollut synnytyksen alkamisesta, supistellut on mutta aikalailla kivuttomia...
  7. Ä

    Isyyslomasta

    Miten pitkän isyysloman teidän miehet meinaa pitää ja onko helppoa järjestää? Meillä on isäntä yksityisen hommissa ja tuntuu olevan tuurissa saako pitää koko lomaa :( Ajattelin vaan kysellä, että onks muualla yhtä vaikeeta?
  8. Ä

    Ehkäisy raskauden jälkeen

    Millon ootte alottanu pillerit uudelleen synnytyksen jälkeen? Pitääks olla käyny jälkitarkastuksessa?
  9. Ä

    Onks tää epävarmuus yleistäkin???

    Mä en tajuu, miks koko ajan pyörii päässä onks kaikki vauvalla hyvin.. Siis kun kaikki on mennyt tähän asti tosi hyvin, mitään erikoista ei oo ollu. Raskaus alkoi heti ku jätin pillerit pois ja olin tosi onnessani. Mut joku ihme pelko mulla on et kaikki ei meekään hyvin. Kävin...
  10. Ä

    Missä vaiheessa pahoinvointi on alkanut

    Muistelin, että edellisellä kerralla yökötys alkoi heti raskauden alkuvaiheessa ja kesti rv 14 asti, mut nyt ei oo ainakaan vielä mitään. Voisko olla mahdollista selvitä ilman sitä kamalaa oloa? Kuinka myöhäsessä vaiheessa teillä on vielä alkanu pahoinvointi ja kauanko on kestäny?
  11. Ä

    Missä vaiheessa ja miten kertoa tulevalle isoveikalle

    Onko hyviä neuvoja miten kertoa 5 vuotiaalle lapselle tulevasta vauvasta ja missä vaiheessa se olisi hyvä kertoa?
  12. Ä

    Pillerit ja raskaus

    Kertokaahan kokemuksia, kuinka kauan pillereiden pois jättämisen jälkeen meni ennenkuin tulit raskaaksi? Mulla kamala vauvakuume ja vasta jätin pillerit....

Yhteistyössä