Hakutulokset

  1. Contessa

    Tässä on taas tätä vapaan kasvatuken tulosta.

    On ollut taas hupaisan hauskoja kirjoituksia ketjussa, kiitos illan nauruista. Haluaisin kuulla, mistä te tiedätte ettei lapsenne ole kiinnostunut päihteistä tai hänen olevan absolutisti? Voisin melkein sanoa, että ne vahvimmat alkoholia ääneen vastustavat, ovat juuri niitä jotka sillä...
  2. Contessa

    Tämä on varmasti ollutkin joskus mutta oisko laittaa kuvia teidän olohuoneesta ?

    Voi kun kävisikin Innon Marko meillä vähän möbleeraamassa. Kiva kun on tykätty, pitää muistuttaa että arkena meidän olohuone-lookiin sisältyy myös touhukas tytär, paljon kirjoja ja lehtiä sekä kahvimukit. : ) Hieman olin tällännyt sitä kuviin.
  3. Contessa

    onko kenenkään muun ukko tällä hetkellä juopottelemassa?

    Voi kun tietäisi, tämä "piti" lähteä Ranskaan. Työasioissa luonnollisesti, huoh. Mutta onhan se toki hyvän viinin maa... ;)
  4. Contessa

    Sinun ikäsi/lastesi ikä ja vanhempiesi ikä?

    Minä 29-vuotta (täytän 30) ja tytär 2-vuotias. Äitini on 59 ja isi 60.
  5. Contessa

    Mitä miehes on ostanu sulle viimeksi ?

    Käskytin muruni ostamaan suklaateetä, nams !
  6. Contessa

    Mitä ostit viimeksi itsellesi ja paljonko maksoi?

    Marimekon ihanan Lumimarja-pussilakanasetin, 65?. Ihana ihana, samalla reissulla käteen jäälatte. Hintaa noin 4? muistaakseni.
  7. Contessa

    Saako teillä lapset seruaavia ruokia/juomia?

    Muroja saa harvoin, ei enää oikein osteta sillä on niin usein jäänyt iso paketti syömättä vanhenemaan (vaikka nehän kyllä kestävät kauan, mutta eihän niitä enää parin kuukauden päästä tee edes mieli). Meilläkin keksit ja jäätelö (sun muut herkut) kuuluvat kahvi-/juhlapöytään. Itsepuristettua...
  8. Contessa

    Tämä on varmasti ollutkin joskus mutta oisko laittaa kuvia teidän olohuoneesta ?

    Olen usein saanut "ihottumaa" tästä yleisestä pentik-tyylistä (jossa kalusteet ja tekstiilit ovat kuin suoraan Pentikin näyteikkunasta). Mutta tässä sisustuksessa se toimii, eikä oikeastaan näytä niin perinteiseltä pentik-kodilta, kuin ensisilmäykseltä olisin luullut. Ja seinä on aivan mahtava...
  9. Contessa

    G: uskotko Jumalaan?

    Tähän olikin jo kommentoitu, mutta esitän vielä kysymyksen: Onko siis tarpeellista vain saada vastaus, riippumatta sen esittäjästä tai totuudesta? Epäileminen ei tietenkään ole aina hyväksi, mutta mielestäni se on parempi vaihtoehto kuin oman uskon/mielipiteen todeksi julistaminen. Itse...
  10. Contessa

    Homoudesta

    Tätä keskustelua lukiessa alkaa tuntua, että homoseksuaalisuus voitaisiin jopa määritelläkin ehkä sairaukseksi (on nimittäin niin suvaitsematonta porukkaa, että hui). Itse soisin lapselleni mielummin onnellisen parisuhteen HENKILÖN kanssa jota hän rakastaa, ei SUKUPUOLEN. Toivon, että hän...
  11. Contessa

    näkeekö naisesta päällepäin, että onko hän synnyttänyt?

    Yleisesti on mahdotonta alkaa kadulla luettelemaan, kuka vastaantulevista on synnyttänyt ja kuka taas ei. Mutta ehkä uimahallin suihkuissa tämä olisi hieman, ja vain hieman, helpompaa? Toisaalta nainen, joka ei ole synnyttänyt, voi kropaltaan näyttää "synnyttäneeltä". Niin ja näin, kuten on...
  12. Contessa

    miten asutte?

    Mies, minä ja ihana 2-vuotias tytär asumme 156m2 omakotitalossa, 5h+3kph+k+wc+s lisäksi apukeittiö ja varasto. On ollut äydellinen meille. Kesäisin kuitenkin vietetään suurin osa ajasta loma-asunnolla, olisikohan reilut 170m2, minun vanhempieni omistuksessa mutta kokonaan meidän käytössämme.
  13. Contessa

    Yöpala-Gallup???

    Totta : ) Enemmän minulle, nams. Ja kädethän ovat sairaan terveet : D
  14. Contessa

    kuulutteko johonkin uskonlahkoon?

    Tekisi mieli vähän päteä ja muistuttaa ettei buddhalaisuus ole uskonto. Kun joku siitä aikaisemmin mainitsi. Eikä siis myöskään lahko, sanoisin minä. Varsinkaan tuon aikaisemman määritelmän (joka oli aika yleistävä ja ympäripyöreä?) mukaan. Joka tapauksessa asiaan: Itse en kuulu ja yleensäkin...
  15. Contessa

    Yöpala-Gallup???

    Romanttiselle illalliselle varattua shampanjaa, joka suomalaisittain luultavasti pitäisi kirjoittaa ilman h:ta (ei sentään suoraa pullosta, perus lasista kylläkin). Avokki kuitenkin sai päähänsä muuta menoa, oma vika kai kun salaa tällaisia järjestelen ja sitten petyn. Joka tapauksessa, vain...
  16. Contessa

    Oonko ainut jota ei bensan hinta masenna?

    Ei ole vetänyt bensan hinnat minuakaan maahan. Minussa elää pieni luontoaktivisti ja jos nämä korkeat summat vähentävät (erityisesti turhaa ja ylimääräistä) yksityisautoilua, niin sehän olisi siltä kannalta ajateltuna hyvä? Joukkoliikennettä ja erityisesti näin kesällä pyörää tulisi suosia ja...
  17. Contessa

    Miehesi nimi?

    Matthew Lewis (suomalais-britti), Mattiksi täällä kutsutaan.
  18. Contessa

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Melva Luna Rebecca Melva: Avomiehen isoisän mukaan (Melvin) Luna: Minun isoäitini mukaan (Lunete) Rebecca tuleekin mieltä omasta takaa. Hieman on oudoksuttu etunimeä Suomessa, mutta muualla maailmalla toimii. (Tarkoituksena olikin löytää lapselle kansainvälinen nimi, jossa kuitenkin tulee...
  19. Contessa

    Teineistä ja seksistä

    Yleensä ollaan huolestuneempia tyttöjen seksikokeiluista (en tosin ymmärrä itsekään miksi, ei-toivotturaskaus tietenkin), mutta sorruin itsekin tähän pahaan yleistykseen. Pahoittelen siis : )
  20. Contessa

    Teineistä ja seksistä

    Ap:lta voisin kysellä, että mikä olisi pahinta mitä voisi ko. tilanteessa sattua/seurata? Mitä siis pelkäät tyttärellesi tapahtuvan tai hänen tekevän? Niin ja itsellä ainoastaan reilut 2-vuotta tytär, eli siis hieman ulkopuolinen tähän teinikeskusteluun : ) Mielenkiinnosta lähinnä siis...

Yhteistyössä