Hakutulokset

  1. T

    Mun ressu :( (kuva)

    ei tietty kannatakkaan etukäteen stressata. jotain tulee sit JOS on tullakseen. tiedän toisen alle 1v tapauksen joka selvisi todella helpolla vesirokosta. vähän tosiaan ristiriitaista kun olen itsekin aina kuullut et pienillä ei ole niin paha, mut sit kuuleekin et olis vaaralista...
  2. T

    Mun ressu :( (kuva)

    voi pikkuista! kanatta seurata tarkkaan etti lapselle tule muuta. alle 1v kuulemma vaarallinen tauti!! näin lääkäri sanoi kaverille jonka lapsi sitten joutuikin useammaksi päiväksi sairaalaan eristykseen.
  3. T

    G: Ikäsi; nyt ja kun sait vauvan

    oli 17v kun esikoinen syntyi ja 18 kun pikkukakkonen syntyi nyt vajaa 20. on tämä vaan sitten niin ihanaa aikaa.. :)
  4. T

    "Oikean" maidon antamisesta

    meillä alotettin 10kk viilit ja maustamattomat jugurtit ja piimä. sit 11k iässä aloin antamaan korvikkeen sijaan maitoa ja n. 11,5kk juotiin pelkästään oikeaa maitoa. ja tosiaan minkään laisia oireita ei tullut.
  5. T

    1 vuotiaan mitat

    9400g 78,4cm ja py 46cm 9050g 78,3cm ja py 45,1 poikia molemmat.
  6. T

    Mitä 1-vuotiaalle aamupalaksi?

    jos puuro ei mene alas, niin viiliä/viilistä ja leipää. muroja, hedelmiä, weetabix maidon ja hillon/marjojen kanssa. ja meillä tehoaa yleensä kun ei tarjoa saman makuista puuroa kahten päivänä peräkkäin. :D oon antanu niitä elovena annos pussi juttuja, sit ku keittää ite ni josku voita...
  7. T

    Minkä ikäisenä pinnasängystä 'isojen' sänkyyn?

    meillä poika 2v4kk nukkuu vielä pinniksessä, niin korkeat laidat ettei pääse pois sieltä. on pari yötä nukkunut jo isojen sängyssä, mut nyt illalla aina kun sanon et nyt sänkyyn ni sanoo heti topakasti et omaan sänkyyn. (tarkoittaa pinnistä) pitäs saada kakkoselle 1v2kk tuo korkeampi...
  8. T

    1-vuotiaan nukkumisesta

    heipsan! meillä poika alkoi n1 vuotiaana heräilemään yöllä 5-10 kertaa tuttipulloa huutamaan.(ei ole syönyt tuttia juuri koskaan) rauhoittui vain jos sai edes 10ml maitoa imeä. tuossa vaiheessa sit päätin vierottaa pullon kokonaan. 2 yötä meni niin et illalla ennen nkkumaan menoa huusi ja...
  9. T

    Paljon muiden 5kk mitat?

    tiedän tunteen! :hug: esikoisen aikaan naputusta tuli joka käynnillä. poika oli aivan liian pitkä hui kauhistus kuin laiha, etkö anna sille ruokaa`? :o aina vain tätä. sitä kuulee vieläkin kun pikku kakkonne 1v2kk pituus reilusti plus käyrällä ja paino reippaasti miinuksella. mutta...
  10. T

    ~KesäMassut 2007~ vol. 2

    Täällä entinen kikero2! en taas jostain syystä päse kirjautumaan entisellä nikillä, ni piti sit vaihtaa. minäkin kaipailisin salasanaa yksityispuolelle..

Yhteistyössä