Hakutulokset

  1. toinen

    kysymys asumisesta..

    vuokrakämpän valinnasta kyse.. jos sinun pitäisi valita pienempi asunto rauhallisesta ja kivasta talosta(jossa lapsiperheitä),tai isompi asunto talosta jossa ei aina ole niin rauhallista(opiskelijoita,paljon nuoria)ja asuntojen vuokra siis samaa luokkaa,molemmat kämpät kivoja toinen vaan on...
  2. toinen

    onko tää nyt ihan normaalia..?(hampaita tulossa..)

    vuoden ikänen tyttö,3 hammasta puskee samaan aikaan ikenistä läpi ja yöt on ihan KAUHEITA(ja päivätkin yhtä huutoa..)välillä oon antanu panadoolia mut ei sitäkään joka päivä viitti..tätä on nyt jatkunu 2 viikkoa,pari yötä on nukkunu kunnolla. menee yöunille klo 21 ja aamulla herää klo...
  3. toinen

    nyt ei jaksa kyllä yhtään enää!!!

    mitä ihmettä mä teen ton lasten isän kanssa???vuos ollaan erossa oltu kohta ja annoin sille vapaat kädet valita koska lapsia näkee.no,näki 1-2krt viikossa ekat pari kuukautta,sit se väheni ja väheni pikkuhiljaa.no nyt se ilmotti ettei näe mitään järkeä siinä että käy kerran kuussa kun se on niin...
  4. toinen

    uusia ystäviä!(mäntsälä ja lähialueet)

    nuorista ja miksei vanhemmistakin odottajista/äideistä! =) ite oon 21 vuotias kahden pienen(4v ja 1v)lapsen yksinhuoltaja. itse asun mäntsälässä,mutta ei paikkakunnalla ole niin väliä. olis kiva kun olis juttuseuraa edes mesessä,s-postilla jne...
  5. toinen

    syömisestä..

    onkohan täällä muita joiden lapset ei syö hedelmiä..? tyttö on kohta vuoden eikä ole IKINÄ suostunu syömään mitään hedelmää missään muodossa.neuvolassa käskevät aina vaa tyrkyttää että kyllä se siitä ku jaksaa tuputtaa..tasasin väliajoin yritän tarjota jtn sosetta,puuron sekaan sujautan vähän...
  6. toinen

    synnytyksestä..

    eli oon nyt ollu kahteen otteeseen sairaalassa saamassa lääkitystä supistuksiin,pari päivää sitte pääsin kotiin vuodelepoon.kanavaa oli viime perjantaina (rv.33+3) 1cm jäljellä ja kohdunsuu pehmeä ja sormelle auki. kyselisinkin kun lääkäri sanoi ettei varmasti mene laskettuun aikaan,että...
  7. toinen

    3 vuotiaan nukkuminen?

    eli ihan kyselisin minkä verran teiän 3v lapset nukkuu yöllä,nukkuuko päikkäreitä tms...?
  8. toinen

    apua kiitos!(supistuksista taas)

    kahtena aamuna tullu heti heräämisen jälkeen aika kipeitä menkkamaisia supistuksia kesto n.30sek. ja 5-10min välein tulee.eilen aamulla tuli 3-5,tänään tuli joku 8.sen lisäks ollu maha ihan sekasin(ripulilla)nää kaks aamua siis.mitähän tää on?kohdunsuu katottu kuukaus sitte ja sillon oli kiintee...
  9. toinen

    supistuksia(ko)?

    elikkä nyt rv.29+2 menossa,parina viime yönä oon heränny n. 5-10 kertaa yön aikana selän "jomotukseen" ja maha on ollu ihan pinkeenä sillon,voisko noi olla jonkulaisia supistuksia? :o
  10. toinen

    2,5v nukuttaminen..

    oon aina nukuttanu pojan menemällä viereen ja ollu siinä kunnes nukahtaa,viiemaikoina alkanu venymään nukutus jopa 1,5h mittaiseksi showksi että raahataan leluja ja luetaan satuja uudestaan.sit mulle riitti yks ilta;laitoin pojan sänkyyn ja toivotin hyvät yöt.menin tiskaamaan,ja kävin tovin...
  11. toinen

    kyllä on neidillä voimia!

    rv.24+0 poksahti tänään laskuriin ja noi potkut on ihan älyttömän kovia!eilen illalla oikeen säikähdin kun mojautti mua kylkeen :D hassua vaan kun ei esikoisen raskaudessa näillä viikoilla ollu lähellekkään näin kovia potkuja :whistle: noh lapset on erilaisia..
  12. toinen

    nukkuuko kenenkään muun 2,5v rattaissa?

    siis meillä nukutaan partsilla vielä päikyt :o poika ei vaan kerta kaikkiaan halua nukkua päivällä sängyssä!tuntitolkulla saa taistella,vaunuihin ku laittaa ja vähän aikaa keinuttelee ni simahtaa samantien :p
  13. toinen

    kivuliaat supistukset(rv.18+3)

    mä heräsin aamuyöstä pari kertaa supistuksiin,sellasiin epämukavan tuntusiin ja kipeisiin.aikasemmin on supistellu mut ei tällä tavalla,eikä oo koskaan tehny kipeetä.pitäiskö mun huolestua..? :o
  14. toinen

    me tehtiin tänään

    PIPARKAKKU-TALO :laugh: poika halus nii kovasti ku katseltii valokuvia viime joulusta.eikai me olla aikasessa :ashamed:
  15. toinen

    ihan pakko kertoo..

    tulipas mieleen kun pari viikkoa sit olin muksun kans ruokaostoksilla ja ostin itellein saunasidukan siinä muiden ostosten lomassa,niin sieltä takana jonossa seisova ämmä tokas kaverilleen että "kato toi ostaa siiderii vaikka sillä on lapsi!"jäivät siihen kauhistelemaan mä katoin vähän et :o...

Yhteistyössä