Hakutulokset

  1. Ä

    Missä iässä olette vieroittaneet pienen unitutista?

    Meillä pojalla ikää 1v2kk ja viikko sitten luovuttiin tuttipullosta ja tutista niin että on vain unilla käytössä. Mietinkin milloin tuosta unitututista olisi hyvä luopua? Juuri kun on yöt alkaneet sujumaan hyvin niin pelkään millainen härdelli siitä syntyy;) Kiitos vastauksista jo etukäteen=)
  2. Ä

    Helmikuun helmet 2013

    Hei pitkästä aikaa kaikille =) Onnea paljon odottajille. Meillä kahdella ekalla 1v3kk ikäeroa ja aikamoista hulinaa oli eka vuosi varsinkin...enpä siitä juuri mitään itse kyllä muista ;) Ovat nyt poika 9v6kk ja tyttö 8v3kk. Meillä pieni mies otti toissa päivänä ensiaskeleet...toistaiseksi...
  3. Ä

    Missä iässä siirryitte yksiin päiväuniin? Entä minkä ikäiseksi lapsenne nukkui ulkona?

    Meillä poika kohta 1v ja nukkuu vielä 2 päiväunet ja toiset niistä ulkona. Kertokaahan missä iässä teillä on siirrytty yksiin uniin ja milloin ulkona nukkuminen on loppunut...kiitos =)
  4. Ä

    Helmikuun helmet 2013

    Oi olispa kiva päästä lämpimään taas =) Elokuussa käytiin Turkissa ja ehkäpä sitten vuoden päästä marras-tammikuussa viikoks tai kahdeks kanarialle =) Miksi Minä Vaan annat rasvatonta jogurttia? Meillä syö valion bulgarian maustamatonta jogurttia...en oo kyl ees kattonu sen rasvamäärää ;)...
  5. Ä

    Helmikuun helmet 2013

    Meillä kanssa ruvetaan itkemään jos katoan toiseen huoneeseen piipahtamaan mutta olen lukenut jostain että vauvan pitää tottua siihen että äiti häviää hetkeksi näkyvistä joten ei vaarallista vaik vähän huuteleekin! En jaksais koko ajan kannella n. 11 kiloista mötikkää. Meillä noustaan nyt...
  6. Ä

    Helmikuun helmet 2013

    Heipä hei pitkästä aikaa=) 8kk neuvola oli jo viikkoja sitten...paino 10225g ja pituus 71cm ja kaikki hyvin =) Ensi viikolla tuleekin sitten jo 9kk täyteen...aika menee hurjan nopeesti! Meillä pieni mies syö aamulla ja illalla n. 2dl puuroa. Kaks kertaa päivässä ison purkillisen ruokaa ja...
  7. Ä

    6-9kk uni/ruokarytmit?

    Kertokaapas miten teidän 6-9kk vauvat nukkuvat ja syövät...siis mihin aikaan suunnilleen? Kiitos =)
  8. Ä

    Helmikuun helmet 2013

    Tervehdys kaikille =) Turkin reissu meni tosi hyvin ja luulen et helpompi matkustaa nyt kun esim. vuoden päästä;) Meillä rytmi nyt tämä: Herää 6.30-7.30 välillä, sit syö puuron ja tissiä päälle. 9 pienet päiväunet. sit lihasosetta ja pullomaitoa. 11-15 välillä nukkuu parin tunnin...
  9. Ä

    Helmikuun helmet 2013

    nopeat kuulumiset täältä...poitsu istuu sylissä ja imee miun peukaloo ;) tänään oli 6kk neuvola. paino 9050g ja 68cm...pieni ja pyöreä<3 kaikki hyvin muutenkin=) vähän jo jännittää turkin matka...lähtö ens viikon perjantaina. onneks oon saanu nyt parina päivänä pienen juomaan pullosta ni...
  10. Ä

    Helmikuun helmet 2013

    Onko muuten muita joiden vauvat ei suostu pullosta juomaan? täällä yksi mut eiköhän se joskus opi tai sit siirrytään suoraan nokkamukiin=)
  11. Ä

    Helmikuun helmet 2013

    Omasta ajasta vielä sen verran et sitä on kun vauva nukkuu tai sit touhuan isompien kanssa jotain. Hoitoon en oo viel raattinu jättää kertaakaan edes isille ;) Eikä oo suunnitelmissa viel vähään aikaan jättääkkään<3 Meillä siis 3 lasta...vanhin täyttää parin viikon päästä 9v ja toka syksyllä...
  12. Ä

    Helmikuun helmet 2013

    Heips kaikille pitkästä aikaa=) Meidän poju 5kk neuvolassa 8240g ja 65.5cm=) Kiinteitä syö 3xpäivässä. Hedelmä, kasvis ja kanasoseita ja illalla puuroa jopa 2dl kerralla! Tissiä n. 8 kertaa vuorokaudessa. Viime yönä ei syönyt kuin kerran=) Turkin matka varattu elokuuksi ja vähän jo...
  13. Ä

    Helmikuun helmet 2013

    Pikaisesti 4kk mitat: 7360g ja 62.2cm. Kaikki hyvin ja lääkäri oli sitä mieltä et vois ruveta muutakin kun tissiä maistelee;) äitx2 ja pieni mies 4kk2pv
  14. Ä

    Helmikuun helmet 2013

    siis 61cm eikä 51cm oli 3kk pituus ;)
  15. Ä

    Helmikuun helmet 2013

    Paljonkos pikku yllätys pikkuinen painoi? Meillä oli tänään 3kk neuvola ja ei tykänny mieidänkään poju rokotuksista;) Mitat 6540g ja 51cm. 2kk mitat oli 5230g ja 56cm eli hyvin on poika kasvanu pelkällä tissillä ;) Kaikki muutenkin hyvin <3 nyt vähän kiukkuinen... äitx2+pieni mies 3kk4pv
  16. Ä

    Helmikuun helmet 2013

    Heipä hei helmikuiset =) Kertokaas miten teidän yöt menee ja onko vaavi pelkäl tissimaidol vai saako lisäks korviketta, velliä tai sosetta? meillä klo 21 nukkumaan, syö ekan kerran 24-01, tokan kerran 03, kolmannen kerran 05 ja sit 06 herää ja valvoo tunnin ja ottaa sit viel puolen tunnin...
  17. Ä

    Helmikuun helmet 2013

    Keisha: miulla tavoite olla 1½-2½v kotona...vakityöpaikkaa ei ole et voihan tuo aika venyä pidemmäksikin! Ja meillä saattaa olla myös niin et isi jää hoitovapaalle mut kaikki on aika auki vielä =)
  18. Ä

    Helmikuun helmet 2013

    Hei Cannes nyt käsitit aivan väärin...kyllä meillä isä viettää hetkiä joka päivä vauvan ja lasten kanssa <3 Mut eihän se sitä tarkoita et minun pakko lähtee silloin kotoa pois =) Ja niin kuin sanoin jokainen tekee tyylillään =) Mut nyt näyttää siltä et minusta tehdään huono äiti kun haluan olla...
  19. Ä

    Helmikuun helmet 2013

    Itse en kyl tätä 3 lasta ois ees tehny jos en jaksais vauvan kanssa olla. Meillä ei lapsilla ole yhtään isovanhempaa elossa...sääli lasten kannalta. Sit joskus syksyllä jos mies hoitaa muutaman tunnin niin käytän sen kyllä isompien lasten kanssa oleiluun...laatu aikaa niille <3 Mut tosiaan meitä...
  20. Ä

    Helmikuun helmet 2013

    Minä täällä kärvistellyt migreenissä...5 kohtauslääkettä 9 päivän aikana! Lääkäri oli sitä mieltä et noita kohtauslääkkeitä saa ottaa vaik imettää mut alkaa hirvittää jo toi määrä! Niimpä kokeilin tänään antaa maitoa kahdesta erilaisesta pullosta mut eihä tuo poika ymmärtäny imeä...kakoi...

Yhteistyössä