Hakutulokset

  1. I

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Eilen poksui täälläkin 19+0! :heart: Meillä tuli tuolla fb:n puolella puheeksi, että ois kiva jossain vaiheessa järjestää tapaaminen meiän keskustelijoiden kesken. Kiinnostais nyt tietää, että missä päin kukanenkin asustaa? :) Itse asun n. 100km Oulusta. iitu 19+1
  2. I

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    Koita Kreecher ottaa itsellesi vesipullo? Neljä puolen litran pullollista on suht helposti juotavissa, kun pullo on lähettyvillä. :) Huomenna neuvola 10ltä. Siellä on joku sijainen tällä kertaa, oma th lomalla. Mutta eiköhän sekin hommansa osaa!:) iitu 14+5
  3. I

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    Pääkivusta oli monet kärsineet.. Muistattehan juoda koko ajan? Ja syödä jotain,missä on suolaa, että nesteet myös imeytyy? Itsellä ainakin tuli yhtenä iltana kamala päänsärky ja verenpaineetkin laski, kun en ollut juonut riittävästi.. :/ Suosittelen vissyä, missä on suolaa (ainakin ihan...
  4. I

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    Heippa taas! Neuvolakäynneistä: meilläkin on vähintään kuukauden välein aika ja kuten joku sanoikin, niin käynnit tihenevät loppua kohden, loppuaikana käydään viikon välein. Eilen tunsin ensimmäistä kertaa pikkuisen liikkeet! :heart: Jotain on tuntunut jo aiemminkin, mutta nyt ne oli ihan...
  5. I

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    Nooh, joten kuten ollaan sopeuduttu tähän ahtauteen. :) Koirat ovat sisällä kyllä rauhallisia, ja suurimman osan ajasta omilla paikoillaan. Ennen tätä raskautta jaksoin hyvin touhuta koirien kanssa illalla, aina kun mies tulee töistä kotiin. Ja tietysti lenkillä ovat mukana päivällä kun pojan...
  6. I

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    En ehtinyt kaikkia juttuja lukea, mutta huomasin, että kirjoitukseni siitä, että olemme päättäneet luopua toisesta koirastamme, on aiheuttanut todella monessa vihastusta. Tottahan toki minäkin ajattelin, kun toisen koiran otin, että valmistun pian ja sitten muutamme isompaan taloon, eikä...
  7. I

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    Meillekin monet sanoi silloin kun aloin ensimmäistä odottamaan, että koirista on ehdottomasti luovuttava! :kieh: En tietenkään niistä luopunut, eikä meillä mitään ongelmaa ollutkaan, vaikka kaksi isoa koiraa onkin. Nytkään ei toisesta luovuttaisi, jos olisi vain enemmän tilaa kodissa. Ahdistus...
  8. I

    Millä rv:lla teidän masuissa alkoi putkut?

    Itse tunsin ensimmäisestä rv 14-15, mutta hyvin heikosti, eikä ne todellakaan tuntunut säännöllisesti vielä pitkään aikaan. Eiköhän siellä ole kaikki ihan hyvin, vauva on vain vielä sen verran pieni ja hento, että riippuu paljon vauvan asennosta yms. miten liikkeet tuntuvat. :)
  9. I

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    Uusille tervetulotoivotukset! :flower: Vitamiineista. Itsekin olen miettinyt,että pitäisi ostaa tuollaisia raskausvitamiineja. Ja kalkkitabletteja, kun en juo maitoa. Vauva syö muutoin minun luut ihan heikoiksi! :o Täällä on aivan ihana ilma! Käytiin pojan kans ulkoilemassa reilut pari...
  10. I

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    Minäkin sain esikoisesta kuvia np-ultrasta, silloin sen tekikin lääkäri. Nyt kun meidän th on saanut ultrauslaitteet omaan huoneeseen, hän teki ultran, eikä sitten tulostanut kuvaa. Th kuitenkin ultraa joka kerta kun on neuvola, joten voisin ensi kerralla heinäkuun lopulla kysyä, josko saisin...
  11. I

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    Toivottavasti Tacan tilanne jo helpottaa ja vuodot loppuvat. :hug: Ihania kuvia olette lisäilleet. :) Mulla harmittaa, kun en ole kuvia saanut kotiin, vaikka tosiaan meillä katsotaan ultralla neuvolassa joka kerta. Ilmeisesti ei kuitenkaan anna kuvia mukaan.. :( Pitää ensi kerralla pyytää...
  12. I

    *Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

    Lääkärineuvolakuulumiset oli hyviä! Meillä on siinä terkkarin huoneessa ultra, ja se kattoo sillä joka kerta,kun neuvolassa käydään. Tänäänkin katsoi, ja siellähän se vauva käsiä ja jalkoja heilutteli vinhaa vauhtia! Ja hyppäsikin kerran hurjasti. Halusi näyttää äitille kaikki temput mitä on...
  13. I

    *Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

    Sparkle: sinulla on kahdestoista raskausviikko menossa. :) Mulla ois tänään lääkärineuvola klo 12.45.. Vähän pelottaa mennä, kun on ollut tuota tuhrutteluvuotoa jo muutaman viikon ajan.. Pelkään,että vauvalla ei ole kaikki hyvin. Mutta pian se onneksi selviää. Sitte pitäis mennä iltavuoroon...
  14. I

    *Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

    Soittelin tänään neuvolaan vuodosta. Terkkari sanoi, ettei varmaankaan liity esikoisen nosteluun, että olisi ihan hyvin voinut vuotaa ilman nostelujakin. Sanoi, että soittaa uudestaan, jos vuotaa vielä tai tulee kipuja,sitten tarkistetaan ultralla. Itse oon nyt kuitenkin aika luottavaisin...
  15. I

    *Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

    Tosiaan viikot unohtui, nyt on 9+3-10+0. Ihan tarkkaa en tiedä, viim.rakenne ultrassa selviää. Kuukautiset olleet niin epäsäännölliset, ettei senkään perusteella osaa tarkkaan laskea. Itsekin mietin, että aika lähellä varmasti kuukautisia, mutten sitten tiedä, että voisiko vuoto johtua siitä...
  16. I

    *Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

    Heipsan taas! Täällä on menny pari päivää huolehtiessa.. Tai eilen huomasin vessassa,että alushousut oli veressä. Verta tuli illan aikana jonkin verran siteeseen asti, mutta melko vähäistä se oli. Välillä vuoto oli ruskeaa ja välillä ihan punaista. Se sitten rauhoittui illaksi, mutta jatkui tänä...
  17. I

    *Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

    Pitkästä aikaa ehtii täälläkin käymään! Lueskelen tässä jutut ja tuun myöh. kommentoimaan. Aloitin kesätöitä perjantaina, oon ollu niin väsyny sen takia, etten oo saanu itseäni sohvalta ylös. Eilen oli vp, jonka sitten olin mahataudin kourissa. :( Nyt vähän huolettaa, että onhan pikkuisella...
  18. I

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Ihania neuvolakuulumisia jo monella! :) :heart: Piti tulla sairaanhoitajana kommentoimaan tuota tupakointia.. Anteeksi jo etukäteen, en halua syyllistää ketään, jokainen tekee tietenkin omat päätökset ja valinnat, mutta kerron nyt sen mitä tiedän.. Olin opiskeluaikana vastasyntyneiden...
  19. I

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Mimi, tuplaonnittelut sinulle! Osasitko odottaa kahta vauvaa? :) Soitin ajan varhaisultraan, 3.6. Huih, nyt jännittää! Jotenkin tuntuu, etten ole edes raskaana. Ei lähellekään yhtä pahaa pahoinvointia kuin esikoisesta... Oikeastaan ei juuri voi sanoa pahoinvointia olevan! Pelottaa vähän...
  20. I

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Mulla 1 aikaisempi lapsi,joka syntyi suunnitellulla sektiolla rv39+1. Painoa oli 3180g ja pituutta 48cm. Perätilan takia sektoitiin, ei voitu yrittää ulkokäännöstä vähäisen lapsiveden ja eteisistukan vuoksi. Mutta tulihan tuo leikkaamallakin ulos!:) Nyt jännittää, että meinaako tämä tapaus olla...

Yhteistyössä