Hakutulokset

  1. kurkkunaamio

    Kaipaisin kokemuksia legokauppa.com:sta? Onko joku tilannut sieltä?

    Se lego star wars joulukalenteri oli jo br-lelusta loppunut, tuolla se olisi ollut.
  2. kurkkunaamio

    Kaipaisin kokemuksia legokauppa.com:sta? Onko joku tilannut sieltä?

    Äh, unohdan koko jutun, nyt vasta huomasin, miten kovat postimaksut niillä on. :-(
  3. kurkkunaamio

    Kaipaisin kokemuksia legokauppa.com:sta? Onko joku tilannut sieltä?

    Legokauppa.com Eli otsikossa olikin kysymys, löysin tämän legokaupan netistä ja mietin uskallanko tilata. Onko kukaan tilannut, onko luotettava liike?
  4. kurkkunaamio

    Mihin te laitatta käytetyt kengät?

    Jos on niin huonokuntoisia, ettei tuttaville kehtaa antaa, niin roskis on oikea kohde. Muuten UFF on hyvä laatikko.
  5. kurkkunaamio

    Millaiset jumppatossut on asianmukaiset ekaluokkalaiselle pojalle kouluun?

    Mä olen tätä tossuasiaa nyt vielä miettinyt, ja pohdin voisiko sitä lapselle kuitenkin laittaa sisäpelikengät, vaikka opettaja sanoi, että tossut. No on mullakin ongelmat ja pohdinnat juu! =) Tai olisiko joillain vielä hyviä ideoita tossuiksi?
  6. kurkkunaamio

    Millaiset jumppatossut on asianmukaiset ekaluokkalaiselle pojalle kouluun?

    "Ihan vaikka ne perusmalliset mustat jumppatossut. Sisäpelikenkiä ei saisi käyttää jos kaikilla ei ole, tai sitten on jaettu ryhmä siten, että ko ryhmässä kaikilla on ne kengät. " No sellaiset hänellä oli eskarissa ja hyvin siellä ainakin kelpasi, ne nyt vaan eivät näemmä kesän jälkeen enää...
  7. kurkkunaamio

    Millaiset jumppatossut on asianmukaiset ekaluokkalaiselle pojalle kouluun?

    Täällä suorittaa jumppasalin virkaa vanha rakennus, jossa on kylmä lattia. Sitäpaitsi olen kyllä sitä mieltä, että paras on käyttää tossuja, ettei saa jalkasientä. Ja tosiaan sellaiset on käsketty laittaa.
  8. kurkkunaamio

    Millaiset jumppatossut on asianmukaiset ekaluokkalaiselle pojalle kouluun?

    Neuvokaas mua kokeneemmat koululaisten äidit, millaiset jumppatossut ostan pojalle sisäliikuntaan, ekaluokkalainen poika. On käsketty viedä jumppatossut, huomenna vetää liian pienissä mokkasiini-mallisissa tossuissaan, mutta minkälaiset ostan, että on sellaiset kun pitää, eikä kaverit kiusaa?
  9. kurkkunaamio

    Minkälaisissa purkeissa tms. olette pakastaneet vauvanruokaa?

    Ok, kiitti, mä en muuten tiennyt, että tollaisiakin on olemassa!
  10. kurkkunaamio

    Minkälaisissa purkeissa tms. olette pakastaneet vauvanruokaa?

    Miuski00 mä en yhtään tajunnut mitä noi on, mistä puhuit. :laugh: Minäkin olen muuten kahden isomman lapsen kohdalla pakastellut pilttipurkkeihin ja vain kerran yksi oli haljennut. Mutta nyt ei ole vielä yhtään pilttipurkkeja kertynyt, eikä ihan heti varmaan kerrykään.
  11. kurkkunaamio

    Minkälaisissa purkeissa tms. olette pakastaneet vauvanruokaa?

    Minulla on jo kolmas lapsi, joten toki olen ennenkin vauvanruokia pakastanut. Mutta jos on jotain hyviä ideoita, mistä saisi sopivan pieniä purkkeja tms. vauvanruoan pakastamiseen, niin kuulisin mielelläni. Kohta poika tulee 4 kk ja aion aloittaa pikkuhiljaa kiinteiden maistelun.
  12. kurkkunaamio

    Help! Apteekin sininen lääkemitta...

    Mittaa vaikka teelusikan mitalla tai ruokalusikan mitalla sinne vettä,niin näet mihin se 5 ml, tai mitä laitoitkaan, asettuu. Näin minäkin tein, enkä nyt muista miten se meni, täytyy seuraavallakin kerralla katsoa uudestaan, kun sitä käyttää. Tosi huonosti merkattu se mittatikku.
  13. kurkkunaamio

    Myydäänkö Cittarissa hello kitty-tossuja?

    Ellokselta löytyisi: Hello Kitty -tossut Alus- & uima-asut Sukat Hello Kitty Ainoo vika, jos tosiaan pieneltä paikkakunnalta, eikä ole matkahuoltoa tai siwaa/valtsua (niin kuin esim. täällä meillä ei ole), että ne ei toimita postiin. Mutta kotiinkuljetuksen saa lisämaksusta. Niillä on nyt se...
  14. kurkkunaamio

    Omenahotellit Tampereella, niitä on 2 kpl, tietääkö joku mitä eroa?

    Netistä kun katson, niin Tampereella on 2 omenahotellia ja toinen on vähän kalliimpi ainakin sinä aikana kun katsoin. Osoitteet on Hämeenkatu 7 ja Hämeenkatu 28. Mitäköhän eroa niissä on?
  15. kurkkunaamio

    Äitien mielipidettä kysyisin lapsen pyllynpyyhinnästä??

    Voisi olla hyvä ikä alkaa opetella itse. Toisaalta mielestäni se olisi lapsen äidin asia päättää, jonka luona hän asuu.
  16. kurkkunaamio

    Kaameita unia taas.

    Olitko katsonut criminal mindsin? Mä näin taas levottomia unia sen katsomisen jälkeen. Jaksossa kaapattiin lapsia ja se ei ollut yhtään kivaa, miksi edes katsoin.
  17. kurkkunaamio

    Kauanko teitä on imetetty?

    No enpä muista! :D
  18. kurkkunaamio

    Miten paljon lapsi tarvitsee nukkumatilaa? Miten pitkän sängyn suhteessa pituuteen...nukkuuko kellään lapset yhdesssä?

    120-senttinen sänky riittäisi metriselle hyvin, mielestäni nyrkkisääntö on, että sängyn pitäisi olla 20 senttiä pidempi kuin nukkuja. Tuo samaan sänkyyn laittaminen ei kuulosta kauhean hyvältä idealta. Mietin sitä potkimista ja tahalteen toisen ärsyttämistä, mitä saattaisi huonoina päivinä tulla...
  19. kurkkunaamio

    Kuin voi h&m:llä olla nyt jo loppu...

    Kaikki helpointa on vaan tilata netistä. Ja HM:llä on hinnat kohdillaan.

Yhteistyössä