Hakutulokset

  1. K

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Pikkuinen tyttömme syntyi tänään klo. 16.25, mittoina 2860 grammaa ja 47 cm. Neiti ottaa hieman vauhtia keskolasta, mutta kaikki on kuitenkin hyvin sekä äidillä että tyttärellä. Edes isä ei tainnut saada kovin pahoja traumoja..;) Kirjoittelen tarkempaa kertomusta hieman myöhemmin. Kata ja...
  2. K

    *** Elokuun 2011 masumurut KESÄKUUSSA ***

    Raitis:Täällä edelleen yhtenä kappaleena, säännölisiä lievästi kipeitä supistuksia ollut lähes koko päivän, mutta ei mitään sen enempää.. Kolme cytotecia olen tänään saanut, ja ilmeisesti viimeistään aamulla olisi tarkoitus puhkaista kalvot ja siirtyä synnärille.. Aamulla olin juuri ja juuri...
  3. K

    *** Elokuun 2011 masumurut KESÄKUUSSA ***

    Lemongrass Kyllä, maksakokeita varten pitää olla syömättä, meillä yleinen ohje on ettei saa syödä eikä juoda enää klo 22 jälkeen illalla, aamulla saa juoda lasin vettä. Nämä siis ainakin alat/sappihappo-verikokeita ennen. Mulla ne nyt on otettu jo jokusen kerran tuon hepatoosin takia..:/...
  4. K

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    ulleli83 Laitoin YV:n!
  5. K

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Heippa! Täällä ilmoittautuisi uusi odottaja tähän ketjuun! Odotan toista lastamme, LA on 2.8. Asutaan Turussa nyt viidettä vuotta, ja hyvin ollaan viihdytty! Maisapaisa me asutaan suunnilleen samalla säteellä keskustasta, sopiva matka joka paikkaan ja vähän rauhallisempaa kuin aivan...
  6. K

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    Nopeasti tässä tenttiiluvun lomassa tulin piipahtamaan.. Elzu mä ainakin voisin tulla tapaamiseen, etenkin pääsiäisen jälkeen kun kouluaikataulu hieman helpottaa! Olisi kiva tavata muita odottajia, tällähetkellä kaveripiiriin ei montaa äitiä/odottajaa kuulu.. Tiitu79x kiitos kun jaoit...
  7. K

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Maami86 Ihana tuo vilkutuskuva! Ja onnea poikalupauksesta!! Aika hyvin tosiaan täällä nämä olot pitäneet paikkansa.. :)
  8. K

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Äitiyspakkaus oli kyllä ihana, mutta tuskin mekään otetaan sitä tälle seuraavalle, kaikki tavarat on vielä aika hyvin tallessa. Ellei se nyt lapsimessuilla osoittaudu jotenkin poikkeuksellisen ihanaksi, ainahan sitä mieltään on luvallista muuttaa..:whistle: Pitkä kirjoitustauko on minullekin...
  9. K

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Viola-85 Kokeile painaa näppäimistön +-näppäintä yksinään, tai control-näppäimen kanssa. Tai jos sulla sattuu olemaan apple, niin sitten cmd ja + yhdessä pitäisi auttaa..
  10. K

    Elokuisten elohiirten kokoontuminen lapsimessuilla

    Me voitaisiin ehkä kans olla tulossa, oli Plussa-kortin naperokerhossa ihan hyvä tarjous hotellimajoituksesta ja messulipuista. Meille sopisi parhaiten lauantai, kellonajalla ei niin väliä. Ja poika olisi siis tulossa mukaan, ukkokulta samoin. :)
  11. K

    saako tänä vuonna minkään lehden kylkiäisinä cityshopparia?

    Trendin jatkotilaajat saa ainakin, lehden 2/11 mukana.
  12. K

    Elokuiset Elohiiret 2011 **joulukuu**

    Neammalle täältäkin paljon jaksuja, kamalaa tuollainen odottelu... :hug: Ja tietenkin tervetuloa kaikki uudet ja onnea plussista! Jos tätä vauhtia uusia ilmoittautuu meille tuleekin tänne kunnon jättiporukka!! :) Täällä ei enää tänä aamuna maistunutkaan aamukahvi. Vähän tätä jo...
  13. K

    2011 Elokuisille oma pino :)

    Hemari: Joo, sama henkilö! Hän kyseinen lääkäri taitaa hieman jakaa mielipiteitä, on sen verran suora ja vauhdikas sanoissaan, mutta minä kyllä tulin hyvin toimeen..:D Ja siis tunnetusti ultraa mielellään, sanoi että hyvää vaihtelua sille normaalille pillerinmääräykselle..:laugh: Eli suosittelen...
  14. K

    2011 Elokuisille oma pino :)

    Tervetuloa täältäkin uusille ja onnittelut plussista!!! :wave: Tosi kallis tuo mittaus Sanmarilla tosiaan! Ei ole itsellä vertailukohtia, en ole hCG:tä itse ikänä käynyt mittauttamassa. Hemari, minäkin ajattelin käyttää hyväkseni yths:n palveluita..:) Kävin siellä poistattamassa kierukkani...
  15. K

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    Majj, harmi kyllä ei tullut otettua testeistä kuvia, nyt se taitaa olla jo myöhäistä.. Jos muilla olisi paremmin todistusaineistoa?
  16. K

    2011 Elokuisille oma pino :)

    Päksäkkä Kiitos! Meidän poika syntyi parin päivän käynnistelyn jälkeen 9.8, rv. 37+0 taisi olla. Mulla siis puhkesi raskaushepatoosi. Kuuttis, 4+4? :heart: edit: Unohtui saoa että Tiitu79x paljon tsemppiä ja tarratossuja vauvalle, että pysyy kyydissä! Vaikeita asioita teillä takana..:hug:
  17. K

    2011 Elokuisille oma pino :)

    Täällä olisi yksi odottaja lisää! Eilen ja toissapäivänä testasin hyyyyvin kalpeat haamut, mutta tämän aamun testiviiva oli jo niin vahva, että täytyy se uskoa! :heart: Esikoispoikamme syntyi 08/09, pikkukakkosta siis odotellaan. LA taitaa olla 3.8. Ja sairaalaksi minulle voi merkitä TYKS...
  18. K

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    Salainen Toive, niissä oli testiajan sisällä niin kalpea haamu, että se olisi melkein yhtä hyvin voinut olla mielikuvitusta.. Mutta tänä aamuna (en siis malttanut odotella paria päivää..) oli jo paljon selkeämpi viiva, eli kyllä meillä pieni taitaa olla kyydissä!!!!!:heart::heart::heart: Täytyy...
  19. K

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    Kiitos tervetuliaisista lyyli ja Salainen Toive! Ja Salainen Toive, ymmärrän ihan täysin tuon sinun halusi anonymiteettiin, en minäkään haluaisi näistä jutuista kovin monille jutella..:) Täällä jännäillään milloin uskaltaisi tehdä testin, menossa suunnille kp 29 , normaalisti 26-28. Kaksi...
  20. K

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    Moikka kaikille! Mahtuisiko porukkaan mukaan? Olen 24 v. yhden ihanan pojan äiti, poika syntyi 08/09. Nyt haaveissa pikkusisarus, kolmas yrityskierto menossa.

Yhteistyössä