Hakutulokset

  1. M

    Äitejä Jyväskylästä/Tikkakoskelta?

    Moikka! Täällä kanssa yksi tikkakoskelainen äiti kaipailee puistoilu ja kahvittelu seuraa. Mulla lapset 3v, 2v, ja vauva. Me itseasiassa Virvuli87 varmaan tunnetaankin? Ollaan oltu samassa koulussa jos päättelin oikein kuka olet ;)
  2. M

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Mandy mä vosin tulla kutsuille kans, vaikka ei ehkä taas pitäis :whistle:
  3. M

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Ihan täällä pidetään, suurinosa sukulaisista ja ystävistä kuitenkin täältä niin näin on helpoin. Missäs teidän häitä juhlitaan?
  4. M

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Mandy 6.2 on häät, jos en tule hulluksi ennen sitä ja karkaa. Motivaatio ihan hukassa järjestämisen suhteen ja alkaa olla jo aika kiire :laugh: Ei nyt onneks mitään ihan tosi tärkeetä enään puutu.
  5. M

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Me kans voitais tulla kahville, jos ei joku häätouhu yllätä =)
  6. M

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Lauraliina, mä oon saletisti paikalla kahvilla :wave: Meillä on nyt neiti sairastanut jo pari viikkoa ja sosiaalinen elämä on ollut sen mukaista. Minsq kannattaa kysellä niitä vauvauintipaikkoja, usein uimassa jo muualla käyneet saavat paikan.
  7. M

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Mira mä oon tulossa autolla, kyydissä pääset kyllä poiskin ;)
  8. M

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Mä tuun lenkille kans perjantaina =)
  9. M

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Mä tuun lenkille kans, toi aika meillekkin parempi :D
  10. M

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Mymmeli mä voisin tulla sinne Me&I kutsuille kun tuo mies lupas maksaa mun ostokset jos en osta paljoa, en tiedä mikä sen pään on sekoittanut mut pakkohan tää on käyttää hyväksi :laugh:
  11. M

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Nyt kun vähän tarkemmin luin niin onhan ne sipsit tuolla listalla, tuon sit vaikka pikku pizzoja, kaupan varmaan kun oon laiska :laugh:
  12. M

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Mä haluun tulla kans lelukutsuille ja nessun luo tiistaina. Mä vosin tuoda sinne pikkujouluihin sit vaikka sipsejä ja dippiä, jos niitä ei joku ole jo tuomassa?
  13. M

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Mä tuun lenkille huomenna. Meilläkin oli tänään ihan melkein kivaa neuvolassa, liekkö täti muuttanut toimintatapojaan :D
  14. M

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    kukkis ne ukot on sit jossain ihan muualla, ei ne ole meilläkään pariin päivään ollu. Hyvin ne on kumminkin saanu ton talon reilussa kuukaudessa siihen kuntoon et kohta saa lämmöt päälle B)
  15. M

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Kukkis jokos meidän rakentajat on tullut teille? Kyllä niitä laskuja tulee isompiakin, oikeesti pahaa tekee maksella niitä ;) Meidän talossa on jo kuulemma katto valmis, ei olla vielä keretty käydä kattoon kun oltiin viikonloppu reissussa. On tää rankkaa tää rakentaminen :laugh: Me voitais...
  16. M

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Mä voisin kans kuvitella huomenna tulevani lenkille, on jotenkin nyt laiskottanut tässä pari päivää :snotty:
  17. M

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Meillä taitaa tänään jäädä kuitenkin lenkki väliin, väsyttää niin paljon et täytyy nukkua päikkärit tytön kans. inhoan kellojen siirtelyä, klo 05.20 ei mun mielestä voi olla aamu :kieh:
  18. M

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Me tullan lenkille kans :wave: Tänään tuli tosiaan niin häslinki päivä et en sit kerinnyt ja olihan aika kauhea ilmakin :/
  19. M

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Mä tuun pikkujouluihin ja me tullaan mielellään keskiviikkona :wave:
  20. M

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Mä tuun huomenna sillalle kans :wave: Tänään en päässyt kun oli neuvolaa ja kaikkea muuta tylsää :(

Yhteistyössä