Jyvässeudun äidit vol. 2

Karvapallo : Me ollaan keskiviikko aamuisin käyty poikien kanssa Tourutuvalla, joten ainakaan vaunulenkki ei käy silloin aamupäivästä. Mutta iltapäivästä kävis, vaikka noin kello 13 jälkeen. Mites Hippula80, pääsetkö mukaan, kiitos vielä tämän päivän lenkkeilyseurasta, käveltiinkin mukavan pituinen lenkki, vaikka sää olikin kurja.

Mandy81: Tuo Me&I ale kuullostaa hyvältä :D Tiedätkö mitä tuotteita siellä olisi alennuksessa? Minua kyllä kiinnostas, vaikka meillekkin on niitä vaatteita kertynyt...
 
Halinalle81Me voitais kyl pikkumiehen kans lähtee huomenna ulkoilemaan.. Mikäli sää ei ihan kamala ole. Ja iltapäivästä meille käy mihin aikaan vaan.. Vaikka silloin klo 13 tai miten teille sopii. Otatko molemmat pojat mukaan? :)
 
Mandy81: Kiitos linkistä! Voiko tilausta jättää sinun kautta, jos en pääse tulemaan kutsuille?

Karvapallo ja Hippula80: Huomisesta lenkkeilystä vielä, eli voisin lähteä vaunuttelemaan silloin kello 13. Käydään silloin aamusta Tourutuvalla poikien kanssa ja vien isomman pojan kotiin päikkäreille isin kanssa, joten otan vain pikku miehen vaunuihin mukaan. Toivotaan että poitsu suostuu nukkumaan siihen aikaan, kun varmaan nukahtaa silloin kun tullaan kotiinpäin Tourutuvalta, mutta onneksi matka on niin lyhyt, ettei kovin pitkiä unia silloin ehdi nukkua. Yleensä pikku mies valvoo koko Tourutuvalla oloajan. Pitää sitten poika syöttää kotona, kun ei kuitenkaan suostu syömään kunnolla Tourutuvan melskeessä ja sitten lähtis lenkille, niin toivotaan että uni maistuu. Eli näillä näkymin tulen lenkille, sopiiko sama paikka kuin viimeksi sovittiin?
 
lara79
Minustakin sitten tuli me&i uhri... noh sentään melkein kaikki mitä ostin oli noita ale tuotteita :) . Nyt vain innolla odotellaan pakettia ja toivotaan että kaikki tilatut tuotteet tulee. Mä olen kanssa ihastunut Metsolan lastenvaatteisiin, törkeen kalliita kyllä joten en ole ostanut kuin yhdet haalarit ja yhden mekon ja nekin huutonetistä vähän halvemmalla. Se hyvä puoli noissa kummassakin vaatemerkissä on että niillä on aika hyvä jälleenmyyntiarvo, sillä voi hyvin perustella törsäilyjäkin ;)

Tänään bongasin vauvelin ekan selkä-maha käännöksen, muutaman kerran on kääntynyt niin että en ole nähnyt. Sutjakasti näytti menevän, tainut salaa harjoitella...

Ensiviikolla pitäs lähteä kotipuoleen käymään, toivottavasti matka sujuu mukavammin kuin aikaisemmat reissut. Vanhempi tyttö jätetäänkin varmaan sitten mummon ja vaarin huomiin muutamaksi päiväksi. Tunnelmat ihan kuin lomaa odotellessa :), on se vaan niin paljon helpompaa vain yhden lapsen kanssa.


Lara ja tytöt (5kk ja 2v)
 
morjestus kaikille =)

aina on muka niin kiire,ettei ehdi suurempia kirjoitella,joten nyt yritän..
täälllä siis flunssaa pidetään edelleen,saas nähdä paraneeko itsestään vai tarvitaanko kuuria.. toivomme parasta. eilen oli eppulin neuvola 6kk:7960g ja 70.5cm. paino menee miinus käyrällä ja pituus plussalla :eek: seuraava käynti onkin sit vuonna 2010 =)
eppuli liikkuu kovasti perässä huoneesta toiseen ja huutelee mennessään.hampaita ei (minun onneksi) vielä ole.odotan kauhulla millon tissin pureminen alkaa!

minun harrastukset loppu tällä viikolla,vähän on orpo olo,mut meinattiin nessun kans kokeilla killerin kuntosali/jumppa ryhmiä.vähän on vaan hankala tää joulun aika kun ollaan viikoks menossa savoon ennen joulua ja sit ne pyhät sotkee..noo,käyn sen verran kun pystyn =) ja puhuttiin sellaista,josko mentäis uimaan viikolla joku päivä,vesi kuitenkin aikalailla samanlämpöistä kun vauvauinnissa..pidetään siitä puhetta,jos muutkin haluaa samaan aikaan tulla :hug:

joulukortit on nyt kirjotettu ja osoitteet myös,ei puutu enää kun postimerkit ja tän vuoden urakka ois valmis.kerrankin ajoitta..joululauluja oon katellu,onhan niitä mut kun haluan vanhaan tunnelmalliseen kirkkoon (maaninkalainen kun olen),ni ei oikein nää keltimäen ja kuokkalan kirkot iske.pitää vissiin mennä keskustaan tai sit ajella korpilahdelle..eerika tottakai mukaan,aloitetaan uudet perinteet uudessa elämässämme =)

maanantaina siis lelukutsuillaan,pistän yv:tä tulijoille jotka ei ole vielä meillä käyneet.tulkaa klo:17,esittely alkaa siis 17.30,mut ehditään kahvitella ensin.ei tarvii tuoda muuta kun paksu kukkaro :LOL:

nyt suihkuun ja ruokaa keksimään,et ehditään ekavauvaan.en tiiä oonko ihan idiootti kun mennään räkäisenä,mut otetaan omat lelut mukaan ja istutaan nurkassa..antakee anteeks :ashamed:

aurinkoista torstaita kaikille:nepsunen ja eppuli 6kk1vk
 
Meillä on nyt 3kk neuvola takana. Ensimmäinen piikki annettiin ja tais sattua äitiin enemmän ku tyttöön :D Vaikka kylläpä neitikin vähän siinä itkua tihrusti. Ja Nyt oli painokin jo noussut yli 5kg joten vois alkaa vakavissaan harkitsemaan vauvauintia. Pitäis vissiin soitella aalto alvariin joku kerta, kun vain sais aikaiseksi.. siitähän onki niin paljon vaivaa :D Tänään tulee sitten sisko lapsineen kylään joten olis jouluostoksille lähtö tiedossa. Mä niin aina tykkään joulun aikaan olla kaupoilla ku soi joululaulut ja kaikki on niin jouluista. :)

nepsunen Näillä näkymin voisin olla tulossa tosiaan lelukutsuille mutta se ei ole vielä ihan varma.. Pitäiskö antaa sitova ilmoittautuminen? :D Mä kyllä ilmottelen sitten miten käy, pääsenkö vai enkö pääse, jos pääsen niin tyttö mun kuitenkin täytyy mukaan silloin ottaa. Palailen siihen vielä :)

 
Nepsunen: Laita miulle vielä se siun osoite vaikka oonkin käynyt teillä, mut en enää muista missä asuit kun ei tule siellä suunnalla paljoa liikuttua :)
Uimaan menosta, meinasitteko milloin mennä, me voitas mielellään tulla mukaan jos sopii :)
 
Moi =)

Jospas minäkin ilmoitan meidän 4kk-neuvolakuulumisia. Elikäs painoa oli 6980g ja pituutta 66,7cm. Pitkä ja hoikka poika siis :)
Olen ajatellut ainakin vielä jonkun aikaa täysimettää, mutta ehkä jouluna vois jo jotain antaa maistella :p

Joulua täälläkin kovasti jo odotellaan. Mun on pakko päästä kauneimpiin joululauluihin joka vuosi ja tänä vuonna onkin sitten ihanaa, kun saa ottaa tuon pikkuisen mukaan :heart:

Ainoa ahistuksen aihe joulussa on se, kun pitää päättää kumman porukoille mennään jouluksi. Tänä vuonna varsinkin, kun on pojan eka joulu, niin molemmat isovanhemmat tietty haluis pojan luokseen. Ja sitten, kun meillä ei oo sitä omaa autoa, niin ei oikeen pysty kesken joulun vaihtamaan paikkaa..kun on kuitenkin jonkun verran välimatkaa mummoloilla.

Mä en jostain syystä saa unta niin päätin sitten tulla tänne koneelle surffaileen.

Ai niin veronpalautukset tulee huomenna, tai tänään. Vois ehkä käydä jokusen joululahjan huomenna hankkimassa =)

 
Moikka!

Me&I-kutsut takana. Tulipas taas vähän tilattua. Seuraavat kutsut helmikuussa (11.2. klo 13.00) ja uus mallisto kehissä. :) Ei jaksa oottaa. Tervetuloa sit mukaan!

Mukavaa, kun napsahti veronpalautuksia tilille. Pääsee ostelemaan joululahjoja. :)

Täällä on annettu pojalle jo kohta kahden viikon ajan sosetta. Tein itse peruna-porkkanaa ja peruna-kukkakaalta ja toki pelkkää pottuakin on annettu. Mutta jostain ihmeen syystä silti persikkasose on pojan mielestä parasta. :p Syö ihan eri intensiteetillä sitä. Tuijottaa tarkkaavaisena, makustelee ja ottaa lusikasta kiinni. Semmosta.

 
Kävin vähän tuhlaamassa veronpalautuksia, mutta varmaan vielä huomenna on jatkettava shoppailua, lähinnä joululahjoja ostelin.

Huomasin tänään, että pikku ukolle on tulossa toinenkin hammas alas, molemmat hampaat pilkottaa vähän ikenistä ja on tosi teräviä kun sormella kokeilee. Pitää alkaa hampaita harjailemaan pikku hiljaa niin tottuu hampaanpesuun :D

Mandy81: Hyvä että teillä kiinteet maistuu, meillä pikku mies syö aika huonosti, tai eihän me olla annettu kuin vasta tämä viikko kiinteitä, makuina pottu/maissi ja pottu/parsakaali ja kukkakaali. Pari ensimmäistä lusikkaa menee alas, mutta sitten poitsu haluaa vaan "purra" lusikka ja pukeltaa ruuat pois suusta. Marjoja tai hedelmäsosetta en oo vielä antanut, uskon että ne varmasti uppoo hyvin ja on suurta herkkua. Noh, kunhan vähän vielä totutellaan ja harjoitellaan kiinteiden syömistä niin eiköhän meidänkin poika kohta syö kuin iso mies =)

Hyvät viikonloput kaikille!
 
Hei! Mun täytyykin perua osallistuminen tämänpäiväisille lelukutsuille.. :( Mutta joku toinen kerta sitten..
Halinalle81: olisitko lähdössä joku päivä vaunuttelemaan? Mulla huomenna hampila, mut muut päivät käy... Ilmottele ja muut innokkaat myös!
 

Yhteistyössä